Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Isot kiitokset kommenteista :)

Tuttuun tapaani en oo silti ihan 100% tyytyväinen tohon muutamien yksityiskohtien suhteen... Pitää vielä vähän viilailla. Mut kiitokset tosiaan, on kiva saada palautetta tehdystä työstä :)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Törkeen hieno! Hyvin oot saanu sopimaan kolmen pelin teemat yhteen koslaan. Ja auton pohjaväri on todella onnistunut. Onko puskurissa lippu ja gamertagi?

Ei varsinainen gamertag (en aja livessä, joten tagi olisi vain M. Rossin ja kumppaneiden ihasteltavana), vaan oman "kilpatallin" nimi höystettynä pienellä pikselinallella. Tähän seuraavaan mikään nalle ei sitten olisi oikein sopinutkaan:

dddd15.jpg

15sa4bl.jpg

Sitten kuvien ottamisen etupuskurin R-logot on korjattu sikäli, että laitoin vahingossa yhden varjostuskerroksen niiden päälle, poimittu takaisin päällimmäiseksi. Samoin takaluukun logoa ja hehkua sen ympärillä on pienennetty. Tavoitteena oli tehdä autosta kylmän ja ilkeän näköinen... Korjattavaa tuossakin vielä on, varjostus jatkuu liiian pitkälle kylkiin ja näyttää hassulta. Samoin logojen väri pitäisi vaihtaa vastaamaan auton pohjaväriä. Niponipo. :)
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

A-luokan kisoissa käyttämäni S5 (joukon ensimmäisenä tietenkin :))
forza6.jpg

ja driftikäytössä oleva vw hieman päivitetyllä ulkoasulla
forza7i.jpg
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Hieman nykyaikaistettu versio Space Invadersista TVR:ssä. Tämä aihe oli pitkään mielessä ja ideoita tulvi, mutta yritin pitää auton suhtkoht yksinkertaisena ja teemaltaan yhtenäisenä. Jotenkin tuntuu, että autosta kuitenkin puuttuu jotain. Varmaan tuolla Storefrontissa joku on tehnyt ennestään SI:stä designit, mutta halusin tehdä oman näköisen ja itseä miellyttävän paketin. Miksi TVR? En tiedä, ehkä se on tuo auton oma Alien-ilme, joka sai minut sen valitsemaan. Itse olen muuten viettänyt autojen ulkopintojen virittelyssä enemmän (tuplasti) aikaa kuin itse ajamisessa. :D

Sivusta:
Konepelti:
Japaninkielinen teksti: "Space Invaders"
Takaa:
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

oskuu-albums-forza-3-picture1882-forza4.jpg
[/IMG]

picture.php

Tämmösellä tulee ajettua.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Designejä taidenäyttelyyn?

Nyt olisi etsinnässä todella hienoja, taiteellisia tai muuten vain tunteita herättäviä Forza 3 -autodesignejä! Käyttäisin niitä kuvakollaasissa eräässä Xbox-tapahtumassa piakkoin.

Jos olette itse tehneet sellaisia, tunnette jonkun joka on tehnyt jne. mulle voi lähettää kuvia. Kuvassa tärkeintä on se, että siinä näkyy auton maalaamisen lopputulos. Voi olla liikkeessä ja maisemaakin, mutta itse auto on tärkein.

Kuvat voi lähettää mulle sähköpostitse osoitteeseen i-jakall(ät)microsoft.com. Mitä isompi reso, sitä parempi. Laittakaa mukaan myös taiteilijan nimi ja Gamertag.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kun ryhdyin koristelemaan tätä autoa mietin mihin se raha oikein uppoaa. Pankkiin, virvoitusjuomiin, lottoamiseen, joskus pizzaan ja loppu meneekin ruokakauppaan. Siitä se ajatus sitten lähti...

w6t8iq.jpg

2r4jw3m.jpg
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Tämmösen väsäsin Cliosta. Mitäs mieltä olette?

586439208clio3.jpg

827977777clio.jpg

196256849clio2.jpg

F1 Renaultin tarroja tossa. Meni tossa parisen tuntia.
(Sain tehtyy juuri ennen kuin rrod iski konsoliini)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Uskomattoman hiano!
Onkos teillä eri versio FM3sta vai miten pystytte loihtimaan moisia? ;)

Se on sitä kärsivällisyyttä vaativaa pikkutarkkaa nypläämistä. Itselläkin hieman taukoa näistä Design hommista. Monta työtä työn alla, mutta mitään ei tunnu saavan valmiiksi. On pitänyt pelatakin välillä :)

Tämä ketju on kyllä yksi suosikeistani. Mukava seurata mitä porukka on saanut aikaiseksi. Keep up the good work!
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kun ryhdyin koristelemaan tätä autoa mietin mihin se raha oikein uppoaa. Pankkiin, virvoitusjuomiin, lottoamiseen, joskus pizzaan ja loppu meneekin ruokakauppaan. Siitä se ajatus sitten lähti...

Nerokasta! On hieno ja kyseinen golffi malli tuo paljon muistoja viime vuosituhannelta.. Ensimmäinen auto oli juuri kakkos koppanen gti, tosin 8v.
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Kun ryhdyin koristelemaan tätä autoa mietin mihin se raha oikein uppoaa. Pankkiin, virvoitusjuomiin, lottoamiseen, joskus pizzaan ja loppu meneekin ruokakauppaan. Siitä se ajatus sitten lähti...

Hemmetti että repesin tuohon "Sofien valintaan", kannattaa guuglata jos luulee että kyseessä on joku kyläkauppa :D
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Hemmetti että repesin tuohon "Sofien valintaan", kannattaa guuglata jos luulee että kyseessä on joku kyläkauppa :D
Offtopic: Kunniaa en voi tuon vitsin keksimisestä ottaa, Pahkasika-lehdessä (kevyet mullat sille) oli joskus varhaisella 1980-luvulla sivullinen sarjakuvastrippejä otsikolla Hiiren itsemurha. Apuna hiiripolo käytti mm. sytkäriä ja tikkuaskia joissa oli juuri tuo K - Sofien valinta, ja niihin aikoihin samanniminen elokuva pyöri teattereissa. :cool:
 
Vastaus: Forza 3 - Oma auto kullan kallis

Muutama pikaisesti tehty pläjäys

Sirocco:
_big.jpg

Datsun 510:
_big.jpg

Focus:
_big.jpg

Clio:
_big.jpg
 
Ylös Bottom