Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -peliseuraa

Tenebrae Aeternae

Well-Known Member
Pistetäänpä nyt tällainenkin topikki pystyyn. Kannattanee määritellä sitten hyvin millaista ajoseuraa hakee, esim drift/racing jne. Pitäisiköhän tähän ekaan postiin päivitellä tuota pelaajalistaa?
Itse juuri muutin gamertagini ihan noin sivuhuomautuksena.

Eli mielummin aikuisempaa peliseuraa raakaan mutta reiluun kisailuun (tai sitten vaan kierrosaikavertailuun) minulle, driftailen vain pakon edessä. Itse en ole turhan aktiivinen kutsujen lähettelyssä mutta minulle niitä saapi laittaa milloin vain, osaan sanoa ei jos ei kiinnosta.

Tagilista (päivitetty 30.6.2010):

JRantajoki
Manticorester
dhc82
JaleTM
jelperi666
miggeFIN
ProBale
Suicide Bunny78
Iskunkestava
KA72
ErkkaQ
Miinus7e
nyyssonen
Kamreeri
pexxx
JkaniS
Jkaappi
SpeedyHartsa
Jooona8
Kenttic
Maho78
TSL9
miiksu
Nyctalopia
Assasin Count
Insane Nab
Schudelfloss
hawkroad18
Khqinu
Jessww
make6
kerdeFIN
ChargerOulu
Raaka Neekeri
MASTER PAIN fin
JohnL0L
drgreenth
julli23
Ride84
wilsqu
Random1zer
peit2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Pistetäänpä nyt tällainenkin topikki pystyyn. Kannattanee määritellä sitten hyvin millaista ajoseuraa hakee, esim drift/racing jne. Pitäisiköhän tähän ekaan postiin päivitellä tuota pelaajalistaa?
Itse juuri muutin gamertagini ihan noin sivuhuomautuksena.

Eli mielummin aikuisempaa peliseuraa raakaan mutta reiluun kisailuun (tai sitten vaan kierrosaikavertailuun) minulle, driftailen vain pakon edessä. Itse en ole turhan aktiivinen kutsujen lähettelyssä mutta minulle niitä saapi laittaa milloin vain, osaan sanoa ei jos ei kiinnosta. Uusi gamertagini:

JRantajoki

Itse pelailen oikeastaan pelimuotoa mikä eteen tulee. Drifti käy yhtä hyvin kuin kisailukin, pääasia ettei ole ihan hampaat irvessä menoa vaan hauskan pitoa. Kisaa kyllä saa käydä, muttei liian vakavasti :) Itse pidän menosta mikä on kuitenkin rehtiä, ei mitään turhia tahallisia törmäilyjä eikä turhaa suunsoittoa.

Kutsuja saa laittaa tulemaan
Gamertag: Manticorester
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Drift ei niin maistu, mutta rehti ja rento kilpa-ajo kyllä.

Gamertag: JaleTM
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

rehti ja reilu kilpailu käy mulle kanssa, en hae mitään hampaat irvessä vääntöä ja hiusten repimistä, jos vahingossa vähän mutkat käy ahtaaksi. pääsääntöisesti pääsen viikonloppuisin pelailemaan.
kutsukaa rohkeasti jos seura kelpaa
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Samoin kriteerein hakisin minäkin kilvanajoseuraa. En ole mikään huippukuski, joten välillä saattaa mennä mutkat leveiksi, mutta hauskuus ennen kaikkea.

Joku B - S luokan kisailut vois olla ihan jees, näin esimerkiksi.
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Kilvan-ajoa ja Driftiä olisi kiva ajella hyvässä, rehdissä ja herrasmiesmäisessä porukassa tässä joskus lähiaikoina!

Lisätkää ihmeessä jos tarvitte seuraa yksinäisille trackday-illoille ;)

Gamertagini on:

ProBale
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

kaikki muu kelpaa, paitsi romuralli. eli kaikki mahdolliset turhat ja tahalliset tönimiset. Tottakai aina saa vähän kolahtaa tiukan kisan tiimellyksissä.

Gamertag: Iskunkestava
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

No mää kanssa :) Driftata en oikeen osaa ku en oo juurikaan kokeillu edes, mut voin niitäki ajella. Osaan kyllä hävitäkkin :p


Tossahan toi gamertagi onkin
<--------
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Kaikki kisat käy. Minua näkee aika paljon tuolla livessä. En oo mikään ammattilaiskuski, enkä oo driftaillu paljoa. Hitaammillakin autoilla voidaan ajaa!

Gamertag : Tumbbu

E: Voisko topicin ylläpitäjä laittaa minutki ylös tonne listaan? Minut on jätetty näköjään välistä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

ihan sama mitä kisoja pelataan, kunhan pelataan :)

gamertag : nyyssonen
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Minuakin saa aina noihin peleihin kutsua.

Gamertag: Kamreeri


Pitäisiköhän tähän ekaan postiin päivitellä tuota pelaajalistaa?

Jos vain Drunken Predatr viitsit tätä ketjua päivitellä, olisihan se parempi nuo gamertagit olla aloituspostauksessa - mutta eiköhän ne myös löydy näistä viesteistäkin.
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Kaikki kisaaminen kiinnostaa hyvässä porukassa.

Varsinkin driftaaminen on lähellä sydäntä.
Forza2 tullut lopuksi muuta tehtyä kun driftattua Englannin heppujen kanssa.

Toivotaan että loppuviikosta tulis se uusi boxi pelin kanssa.

Gamertag: JkaniS
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Driftailu ei niinkään innosta, mutta muuten kyllä olen valmis ajamaan kilpaa.

GT: Jkaappi

EDIT: Driftailu voisi ehkä sittenkin kiinnostaa. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

Juu eli listaa päivitelty ekaan postiin. Kannattanee sanoa tässä selvästi jos haluaa erillisen maininnan tuohon ettei esim. halua driftailla jne. niin kai niitäkin voi sitten tarvittaessa tohon ekaan postiin laittaa tagin perään.
 
Vastaus: Forza 3 -peliseuraa

SpeedyHartsa on tagi ja peliseura kelpaa enemmän kuin mielellään.

Driftailua on nyt tullut enemmän harrastettua, mutta eiköhän ihan rehellinen rata-ajokin onnistu.
 
Ylös Bottom