Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnaus päättynyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Jaaha kai sitä pitää viimeinen puristus ottaa nyt irti :) jos vaikka tuurilla sais pari kymppää pois.

onko Schimanski tulossa gphen?

Kivahan se olisi tulla,mutta mulla ilmenee välillä niin pahaa lagia pelissä,että ajaminen on suorastaan mahdotonta.Joskus toimii normaalisti,joskus lagaa.:mad:

Voin olla varamiehenä.Ja jos lagia ilmenee,niin jätän sitten ajon kesken.....

edit: niin juu,laitoin eilen replayn storeen,KONFIN HLC Muge nimellä.(vipo kiekka 1:57.529)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

alan niiden osalta merkkaamaan jo tuloksia listaan ketkä ovat ilmoittaneet että eivät enää parantele muiden osalta sitten klo 20:00 jälkeen.

Schimanski: asia ok :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

No niin eli storefrontissa nimellä KFinHotLap1. Neljäs kierros aika 1.59.085.
Para saamani aika oli 1.58.490 mutta jostain ihme syystä ilmestyi tuo kolmio vaikka ei mitään oikoiluja tai kelausta ollut..

mikä sun gamertagi oli :) oliko jossain mainittu? :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ilmoittaudutaas tänne nyt peränpitäjäksi "loistavalla" 02:02:954 ajalla. Toivottavasti Forza ei heitä mua eturiviin huomisessa kisassa. :D Replay on storefrontissa ja tuo aika on viidennellä kieroksella. Saa ihan vapaasti ladata ja kommentoida, että kuinka monta virhettä tein.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ilmottautuisin ainakin tohon hotlap touhuun mukaan jos vielä mahtuu. Mugeloon en enää ehtinyt aikaa ajamaan, mutta seuraavaan rataan sitten. Gamertag on HHay
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Kisassa mukana, koittelin tota hottista, mut ajat jäi 2:n huonommalle puolelle. Kisassa sitten katotaan!
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ilmottautuisin ainakin tohon hotlap touhuun mukaan jos vielä mahtuu. Mugeloon en enää ehtinyt aikaa ajamaan, mutta seuraavaan rataan sitten. Gamertag on HHay

ei muuta kuin tarran ostoon... ensiviikolla sen pitää näkyä sun replayssa :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

noniin eka HL on ohi replayt katsottu ja pisteet jaettu.

voittajastahan ei jäänyt epäselvyyttä :) vaikka oli siellä muitakin kovia aikoja.
aloitus viestissä olevista linkeistä voi käydä katselemassa (jos löytyy virheitä niin ilmoitelkaa)



Huomenna sitten GP
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ja voisin myös osallistua GP kisaan. Miten tuo käytännössä toimii?
Eli tulokas boxin kanssa niin ei viel noi verkkopelaamisen salat oo ihan selkeet.
Miten tämä porukan kasaus käytännössä tapahtuu?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Itseänikin kiinnostaa tuo käytäntö tuossa moninpelissä. Tässähän taitaa olla kaksi kisaa alkuun, johon porukka jaetaan ja laitetaan parhaat sitten finaaliin. Tässä boksissahan on joku party-systeemi johon porukka jaetaan, mutta mitä sitten tehdään, kun on päässyt partyyn? Laitetaan peli päälle ja sitten tehdään mitä? Ei ole mikrofonia, joten parempi alkaa kyselemään nyt kuin illalla.

Saakos noista kisoista muuten replayt tallennettua? Olisi mielenkiintoista katsella tuota finaalia, mikäli ei sinne pääse.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Jepulis jee en ole itsekkään mikä liven asian tuntia, mutta käsittääkseni kaikki käynnistävät forzan sen jälkeen invitoin kaikki partyyn ja sieltä voi sitten käynnistää lobbyn mihin kaikki partyssa olevat siirtyvät automaattisesti. (korjatkaa toki jos olen väärässä) voin tarvita toisen partyn pitäjän kun forzassa mahtuu vain se 8 yhteen kisaan.

päivittelen etusivun ilmoitusta ilmottautuneista ja teen lohkojaon 3 parasta suoraan jatkoon ja sitten 2 aikojen perusteella. Laitan myös kaveripyynnöt nyt kaikille ketkä ovat gphen tulossa.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

noniin nyt on lohkottu pelaajat :D ja kaveri pyyntö lähetetty kaikille.
JOS jonkun nimi listalta puuttuu tai ei ole saanut kaveripyyntöä niin ilmoitusta vaan reilusti.

ottaisiko edge tuon ryhmä b:n karsinnan ajamisen huolekseen?

pikaisella tutkinnalla pitäisi olla mahdollista myös niin että ei ole partyä vaan joku tekee private lobyn ja invitoi sitten pelaajat sinne
eli pari vaihtoehtoa tuossa on :) pitää iltasella testailla miten se toimisi parhaiten. Eka kisa niin tämä voi olla säätöä varautukaa siihen Toisella kerralla sitten on helpompaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Meitsin voi poistaa GP-listasta,en pääse varamieheksi.

Hyviä kisoja teille!:)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

aloitus viestissä ensiviikon rata ja auto :) muutama positiivinen viesti oli suzukasta ja yksi autoehdotus joten niillä mennään mitä toivottu oli.

seuraavaksi voisi tutkailla b ja c luokkaakin (yleensä siellä pärjää aloittelijakin paremmin kun vauhdit ei oo niin kovat :))
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ihan mielenkiinnosta kyselisin että ketkä käyttää rattia ja ketkä normi ohjainta?
Itse käytän rattia, vaikka melko varmasti ohjaimella saisi parempia aikoja, koska kokonaista 1 viikko ratilla pelaamista takana.

Ja sitten tuohon ensi viikon rata ja auto valintaan. Melko haastava auto valinta. :) Ei meinaa bemmi pysyy ainakaan mulla lapasessa. Mikä on ns. hyvä aika tuolla yhdistelmallä?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

voin pitää b partya kasassa jos tarvii, mut pitäskö mun sitte ottaa kilpailun ajajien mitä tilastoi ylös kisasta ? Vai tallennanko replayn ja tsekkaat tarvittavat siit jos laittasin esim storefronttii?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ihan mielenkiinnosta kyselisin että ketkä käyttää rattia ja ketkä normi ohjainta?
Itse käytän rattia, vaikka melko varmasti ohjaimella saisi parempia aikoja, koska kokonaista 1 viikko ratilla pelaamista takana.

Ja sitten tuohon ensi viikon rata ja auto valintaan. Melko haastava auto valinta. :) Ei meinaa bemmi pysyy ainakaan mulla lapasessa. Mikä on ns. hyvä aika tuolla yhdistelmallä?

itse ajan sekä että... tällähetkellä olen ratilla sen 1½sekunttia hitaampi kuin ohjaimella joten ajan ohjaimella tiukat tilanteet ja sitten treeniä ratilla.

yhdistelmä on varmasti haastava, kannattaa koittaa suosiolla luistonestoa sen pitäisi auttaa :o

huudelkaa toki seuraavaa autoa ja rataa muutkin... nyt oli tosiaan 3 kertaa toivottu suzukaa ja kerran tuota autoa :) ei paljon vaadittu :rolleyes:
 
Ylös Bottom