Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnaus päättynyt

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikkis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

voin pitää b partya kasassa jos tarvii, mut pitäskö mun sitte ottaa kilpailun ajajien mitä tilastoi ylös kisasta ? Vai tallennanko replayn ja tsekkaat tarvittavat siit jos laittasin esim storefronttii?

4-5 ajat ylös vaan ei siinä muuna replayn voi tietenkin ottaa
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

a ryhmä on nyt mun partyssä... aphaseta uupuu mutta sieltä tuli tietoa että ei pääse kisaan mukaan.. eli me aloitellaan nyt tässä sitten ajamaan :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Onnistuuko porukan kasaus?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

a ryhmä on nyt karsinnat ajanut ja junafani oli neljäs ajalla 8:30:553
mitens b ryhmä
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

noniin finaalit ohi ja tässä tulokset (kirjaan ne tuonne etusivulle myös)

1. velliperse
2. jooona8
3. storkki
4. chargeroulu
5. wilsqu
6. s4m1FIN
7. junafani
8. miiksu



replayn löytään storefrontista hakusanalla kf gp1

aika hyvin onnistui näin ekaksi kerraksi, mutta muutamia parannuksia tullaan tekemään ensikertaa silmälläpitäen. (ite irroitan digiboksin ettei vaihdu telkkarin kanava kesken pelin :D)

antakaa palautetta ja muutos ehdotuksia jos tuntuu siltä että joku meni reisille
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Nonii, eka kisa on nyt päättynyt ja itse olin seitsemäs. Ihan finaaliin asti pääsin ilmeisesti, kun ei kukaan mua sieltä huutanut uloskaan. Ihan hyvin kyllä meni kisa ottaen huomioon, että ajelin ekaa kertaa netissä muita pelaajia vastaan. Ei ole kyllä mitään hajua kilpailuetiketistä, joten saatoin kyllä olla ehkä hieman liian varovainen. Mitäs Miiksulle muuten tapahtui siinä 4-5 kierroksen aikana, kun seisoskeli hietikolla melko pitkään?

edit: Onko noiden karsintojen replayt myös saatavilla?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Hyvin tuo kisa meni. Lähtö meni nätisti ja ei tullut mitään isompia hässäköitä siinä. Kiva ootella ens viikonlopun kisaa. :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Nonii, eka kisa on nyt päättynyt ja itse olin seitsemäs. Ihan finaaliin asti pääsin ilmeisesti, kun ei kukaan mua sieltä huutanut uloskaan. Ihan hyvin kyllä meni kisa ottaen huomioon, että ajelin ekaa kertaa netissä muita pelaajia vastaan. Ei ole kyllä mitään hajua kilpailuetiketistä, joten saatoin kyllä olla ehkä hieman liian varovainen. Mitäs Miiksulle muuten tapahtui siinä 4-5 kierroksen aikana, kun seisoskeli hietikolla melko pitkään?

edit: Onko noiden karsintojen replayt myös saatavilla?

eikai siinä muuta mutta tuo digiboksi lähettelee jotain heräte signaalia välillä telkkarille niin vaihtui yhtäkkiä telkkari päälle. sitten kiireessä painoin väärää nappia ja koko telkkari sammui :D sitten taas telkkari päälle ja etsimän oikea kanava. 32 sekunttia tuli pataan siinä hommassa, mutta ensikerralla sitten paremmin. a ryhmän karsinnan uploadasin... kf gp1 a-karsinta hakusanat
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

ens hot lapis ja kisas ei siis tarvii olla konsolifin vinyylii autos jos oli nyt näis?
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

aloitetaan samantien keräämään myös ilmottautumiset suzuka GPhen ensi sunnuntaille.

pistäkää ilmoittautuminen privana niin ei tukita tätä ketjua turhaa :) lauantaina jos viimestään tieto olisi kuinka moni osallistuu.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Pistetään nyt vaikka ihan vertailukohdaksi ja pohjiksi aika Suzukasta. Kokeilin muutaman kierroksen ja paras kolmioton aika oli 2:03:387.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Hyvin onnistui kyllä kisat, kiitoksia vaan kaikille osallistujille!
Ihan mielenkiinnosta kyselisin että ketkä käyttää rattia ja ketkä normi ohjainta?
Itse ajan ratilla. Joskus olen padilla ajanut, mutta tuntuu, etten sillä tavalla saa pelistä niin paljoa irti. :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ite ajelen padilla ku en oo raaskinu rattia ostaa. Iha hyvi tol padillakin noita ajopelejä voi ajaa. :)
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Pistetään nyt vaikka ihan vertailukohdaksi ja pohjiksi aika Suzukasta. Kokeilin muutaman kierroksen ja paras kolmioton aika oli 2:03:387.

hyvä aika ite testasin 4kierrosta 2.07.5?? tosta varmaan sen 5sekkaa ainakin saa pois toivottavasti :D
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Ite ajelen padilla ku en oo raaskinu rattia ostaa. Iha hyvi tol padillakin noita ajopelejä voi ajaa. :)

tässä kolmosessa on kyllä parantunut pädi ohjaus huomattavasti perä luistot pystyy hanskaamaan aika mukavasti tuolla ja muutenkin tuntuu että auto välittyy paremmin ohjaimeen kuin kakkosessa
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

Saa nähä kuka rikkoo ekana 2 minuutin rajan. :cool:
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

muutama kuva kisasta.

kuva1: eka mutka
kuva2: storkki ajaa leveäksi charger kuittaa
kuva3: junafani, wilsqu ja s4m1FIN ottaa mittaa toisistaan
kuva4: voittaja
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

2.01:978 :cool: ykkösenä on kiva hymyillä vähänaikaa.
 
Vastaus: Forza 3 -turnaus aloitus päivä 11.1.2009 jaossa n. 1 000 000cr

01:59.215

Meni ekat 4 kierrosta vähän lipsutellessa ja ajolinjoja tutkaillen,viimeisellä meni sitten jo ihan ok.:)
Outoa oli ajaa tuollaista tehokkaampaa pirssiä,kun yleensä tykkään ajaa vähän pienempiä luokkia.
 
Ylös Bottom