Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza 3 -turnauskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Darthmake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Darthmake

KonsoliFIN Turnausisäntä<br>Jäsen / [WF]
Toiveita ja keskustelua säännöistä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza 3 -turnauskeskustelu

Ihan aluksi esitän toiveen, että varmistakaa ettei turnaus mene päällekäin LG:n vastaavan kanssa.

Josko tähän nyt löytyisi kiinnostuneita kuskeja,että saisi skabat ajettua läpi.

Tarkoitus olisi 1 vkl:n aikana ajaa läpi,niin että lauantaina alkuerät ja sunnuntaina finaali.

Oliskos jollain toivomuksia sääntöjen/säätöjen suhteen?

Vakio autoilla vois ajaa, ei tarttis olla mikään proo tuunaaja lisäksi kisat voitaisiin järjestää iltasella 20:00 ->

Ainoastaan 1 pelaajaa kiinnostaa turnaus vai?

Ainoastaan 1 pelaajaa kiinnostaa turnaus vai?

Taitaa tuo menossa oleva kausi syödä kiinnostusta. Siinä kun nuo kisat ajetaan myös sunnuntaisin. Itse en viitsi kauheasti ylikuormittaa itseäni Forzalla ennen kuin saan taas ratin hommattua, on vähän tervanjuontia tuo padiajelu.

Mulla olisi kiinnostusta, mutta ajankohta on itselleni huono, lauantaina kun en ole maisemissa. :(

voisi kiinnostaa, voin ilmoitella tänne jos ehdin.
täytyy vaan kattoa tuota aikaa kun on aika myöhä mulle

arkisin ehdin paremmin, voi pyytää privaraceen jos satun olemaan onlinessa.

Onko kisapäivien kellon-ajoista vielä päätetty? Kellonajat ainakin ratkaisee itseni osalta hyvin pitkälle pystynkö osallistumaan turnaukseen vai en.

Herrasmiessäännöt käyttöön eli turhat kiilaamiset ja ohituksen peittelyt suoralla pois.

Mahdollisesti kiinnostaa. Jos vain olis tietoa et mikä luokka, PI arvo ja mitä ratoja.

Itse olen töissä Lauantaina klo 22 asti töissä, että sen jälkeen sopii alkuerät, sunnuntaina on sitten iltapäivä vapaata.

Käytettävä autoluokka ja rata olisi kans kiinnostava tietää.

Mielellään ei mitään superkilpureita, mutta ne etanan lailla matelevat koslat voidaan myös unohtaa. Radalla ei väliä, kunhan pääsee kisaamaan. Pelaamaan pääsen koska vain, varmaan käy väkisinkin niin, että kaikille ei sovi tietty aika. Enemmistön mukaan mennään?

Ehdottaisin aloitus ajaksi 17.00-19.00 koska jos on menossa ulos tai muuta ni ei oo liian myöhään eikä toisaalta liian aikaiseen.

Autoiksi ehdottaisin R1 tai R2 luokkaa. Mikä luokka ikinä valitaanki niin mielestäni autoa pitäisi saada tuunata ja laittaa omia asetuksia ja ainoana rajoituksena toimisi kyseinen luokka.

Auto voisi olla vakio, aikaa tuunaukselle ei oikeastaan enää ole, F-A luokka saa äänen täältä.

Vakioautoille myös täältä ääni. Kaikilla ei ole aikaa säätää autoja. Vakioautoilla ajettaessa tulee enemmän ajotaidot esille. Ymmärrän toki jos joku on sitä mieltä, että kilpa-ajossa yksi tärkeä osa-alue on auton säätely ja oikeiden asetusten löytäminen. Ei tämä ole kuitenkaan niin vakavaa kisailua, kaikille vaan tasavertaiset koslat lähtöruudukkoon. :)

Ja jonkinlainen aika-ajo olisi hyvä. Vaikka kolme kierrosta mieheen ennen kisaa.

Joo F-A luokka myös minulle kävisi. Noissa on yleensä ne tiukimmat / mukavimmat kisat.

Ehdottaisin aloitus ajaksi 17.00-19.00 koska jos on menossa ulos tai muuta ni ei oo liian myöhään eikä toisaalta liian aikaiseen.

Autoiksi ehdottaisin R1 tai R2 luokkaa. Mikä luokka ikinä valitaanki niin mielestäni autoa pitäisi saada tuunata ja laittaa omia asetuksia ja ainoana rajoituksena toimisi kyseinen luokka.
Kuulostaa kovin trollilta :p

Joo F-A luokka myös minulle kävisi. Noissa on yleensä ne tiukimmat / mukavimmat kisat.
Tää saa mun kannatuksen. Noista luokista ehkäpä B olis järkevin.
Ja ilmanmuuta vakiopirsseillä, ilman minkäänlaisia viripalikoita.

Tässä muutamia autoehdotuksia:
suluissa auton PI-luokitus
lihavoin ne jotka olisi parhaita IMO
A-sarjan autoehdotuksia:
- Porsche 911 GT3 RS (997) (A562)
- Chevrolet Corvette Z06 (-06) (A590)
- Ferrari 360 Challenge Stradale (A551)
- Lamborghini Murcielaco LP640 (A547)
- Peugeot 207 Super 2000 (A536)
- Lotus 2-Eleven (A572) (ilmainen DLC)

B-sarjan autoehdotuksia:
- BMW M3-GTR (B499)
- BMW M3 E92 (B462)
- Honda NSX-R GT (B474)
- Lotus Exige Cup 240 (B457)
- Porsche Cayman S (B453)
- Seat Leon Supercup
- Cadillac CTS-V (-09) (B494)
- Hyundai HKS Genesis Coupe (B497) (muistaakseni ilmainen DLC-auto)

C-sarjan autoehdotuksia:
- Porsche Boxter S (-03) (C392)
- Subaru Impreza WRX STi (mikä tahansa niistä)
- Mitsubishi Lancer Evolution (mikä tahansa niistä)
- Vauxhall Monaro VXR (C352)
- Vauxhall VX220 Turbo/ Opel Speedster Turbo (C397/C382)
- Nissan Skyline GTR (R32,R33 tai R34)
- Nissan fairlady Z (C375)
- Lotus Evora (C423)
- Honda S2000 (C360)
- Honda NSX-R (-92) (C418)
- Ford Focus RS (C354)
- BMW M3 E36 (C410)

erityisesti lotus 2-eleven, evora, exige cup 240 ja honda nsx-r gt olisivat mun mielestä tosi hyviä autoja turnaukseen.

siinä muutamia, josta voi sitten äänestellä omisa suosikkeja tai lisätä omia.
kaikki noista on mun mielestä hyviä ajaa, en mitään jenkkirautoja jotka ei käänny ottanut mukaan.

Ratoja en jaksanut lähteä listaamaan, mutta tuo Camino Viejo de Montserrat Extreme circuit on mielestäni hieno rata, joskin melko pitkä 10:lle kierrokselle, ja Mugello olis kanssa hyvä

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom