Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 2

Vastaus: Forza Horizon 2

Hei!

Olen tilaamassa Xbox One -laitteen kahden ohjaimen kera ja nyt haluaisin tietää, että pystyykö tätä kyseistä peliä pelaamaan kahdestaan? (Split screen..? vai mikä lie?) Jos ei pysty pelaamaan, voisitteko ehdottaa jotakin autopeliä jota pystyy pelaamaan kahdestaan? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen! :)
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Hei!

Olen tilaamassa Xbox One -laitteen kahden ohjaimen kera ja nyt haluaisin tietää, että pystyykö tätä kyseistä peliä pelaamaan kahdestaan? (Split screen..? vai mikä lie?) Jos ei pysty pelaamaan, voisitteko ehdottaa jotakin autopeliä jota pystyy pelaamaan kahdestaan? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen! :)

Ikävä kyllä tätä ei pysty pelaamaan kahdestaan samalla konsolilla. Forza 5:stä sen sijaan split screen löytyy, mutta siinäkin oli aika vaikean takana säätää ko. asetuksia kohdalleen. Ja vähissä on muutoinkin tarjonta samalla konsolilla kimpassa pelattavien ajeluiden osalta Xboxilla.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Neljän päivän kohtuu ahkeran pelaamisen jälkeen on toinenkin finaali voitettu ja pari asiaa ärsyttää edelleen.
Ekana ne road tripit. Ne oli kivoja kun mentiin uusiin paikkoihin, mutta sen jälkeen ne on täysin turhaa täytettä ja pelin venytystä mikä on aika käsittämätöntä koska peli on muutenkin pitkä. Nyt kun olen voittanut 30 mestaruutta ja kaksi finaalia niin minulla on mennyt n.tunti enemmän aikaa noihin road trippehin kuin itse mestaruuksien ajamiseen. Elättelin toiveita, että toisen mestaruuden jälkeen noista luovutaan, mutta ei. Mikä järki?

Varsinkin kun muutenkaan en ole käyttänyt fast travelia ollenkaan niin sitä tyhmemmältä nuo tuntuu kun muutenkin tulee ajettua ja nautittua maisemista....ja tuo on asia josta ehana Ben aina jaksaa road tripin alussa mainita eikä sitä voi edes hiljentää koska valikoista saa voice overit vaan ykkös tasolle joten sitä on edelleen pakko kuunnella vielä kaikkien näiden tuntien jälkeenkin. AAAARGH

Toinen ärsyttävä asia on sellainen joka ei varmaan ketään muuta haittaa, mutta minä olisin halunnut enemmän sitä festivaali tunnelmaa. Sama vaivasi jo ekaa horizonia. Miksi edes keksiä joku festival setti jos sitä ei käytetä. Ajat kolme mestaruutta ja Ben sanoo, että mennään takaisin festareille juhlimaan ennen seuraavaa road trippia joka siis käytännössä tarkoittaa sitä, että ajan taas yli 10km (se on tässä piiiiitkä matka vaikka alla olisi super auto) sinne alueelle jossa lyödään tekstinä ruutuun, että olen voittanut kolme ajamaani mestaruutta. No jippii missä ne juhlat on. Jos kerran pelin introa varten ollaan kuvattu ihan aitoa video kuvaa niin miksei noihin kohtiin oltaisi voitu laittaa sitten jotain teemaan sopivaa biletys kuvaa myös vaikka vain 10-20 sekuntia kun sellaista settiä on jo introssakin. Eli tuokin ajaminen on ihan täyttä pelin pitkittämistä jota ei edes tarvita kun pelissä on 168 mestaruutta joissa kaikissa on neljä kisaa ja tuohon päälle vielä 45 bucket list haastetta ja moninpeli ja collectiblet. Ei. Voi. Käsittää.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Autopeleissä joutuu joo ajamaan. Onhan se vahinko...
Itse tein sillai, että valitsin aina kaksi lähintä kohdetta, ja pallottelin niiden välillä muutaman kisan, niin ei tarvi aina ajella sinne kauimpaisempaan paikkaan.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Mutta kun sitä ajamista tulee muutenkin tarpeeksi jos ei fast travelia käytä ollenkaan. Vielä kun peli on muutenkin pitkä niin ei ole mitään järkevää syytä sille etteikö voisi sen toisen finaalin jälkeen pysyä vaikka samassa paikassa jos niin haluaa ja ajaa sieltä kaikki läpi ennen kuin siirtyy muualle.

Itsehän rakastin ekaa horizonia ja pelasin sen kahdesti läpi enkä tajua miksi tähän piti tuollainen road trip turhuus lisätä varsinkin kun siihen tuntuu kuluvan aikaa enemmän kuin itse kisaamiseen.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Siis mitä, pelaat autopeliä ja valitat siinä ajettavista road tripeistä? :confused:
Mielestäni road tripit ovat likimain parhaat kohdat koko pelissä kun niissä tuntuu olevan reitiksi valittu se parhain ja mutkikkain tie mitä alueelta löytyy.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Olen kyllä aika samoilla linjoilla pellen kanssa. Aluksi road tripit olivat hauskoja, mutta sitten huomasin alkavani taktikoimaan noiden mestaruusosakilpailujen sijainneissa, jotta saisin mahdollisimman lyhyen siirtymätaipaleen. Kartan toisesta päästä toiseen ajaminen ei ole hirveän mukavaa, jos on sattunut valitsemaan seuraavan osakilpailun jostain kotterosarjasta.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Siis mitä, pelaat autopeliä ja valitat siinä ajettavista road tripeistä? :confused:

Ostin pelin jotta pääsen ajamaan kilpaa ja cruisailemaan kivoissa maisemissa kun siltä tuntuu kuten siinä edellisessä osassa. Se, että peli pakottaa ajamaan johonkin muualle neljän kisan jälkeen on tyhmää kuten myös se, että 12 kisan jälkeen on pakko palata festivaali alueelle jotta peli voi näyttää tekstinä, että olen voittanut kaikki kolme ajamaani mestaruutta.
Kuten sanoin niin nautin ajamisesta ja siksi aina ekassakin horizonissa ajoin jokaiseen kisaan vaikka ne olisi kuinka kaukana ja sama juttu esim test drive unlimitedissa, mutta tuo road tripien pakottaminen jatkuvasti on perseestä.

Vai kuinka kivalta kuulostaisi jos vaikka test drive unlimited pakottaisi 20 kisan jälkeen kiertämään saaren ihan muuten vaan. Kun haluan ajaa kilpaa niin silloin haluan myös ajaa kilpaa ja sitten kun tulee tunne, että voisi ottaa jonkun kivan auton ja lähteä cruisaamaan ja ottaa vaikka kivoja kuvia niin teen niin.

Senkin takia tuo häiritsee koska muuten pelissä on aika pitkälti kaikki kohdillaan. Musat nyt on aika unettavia, mutta siksi laitoinkin radion pois päältä ja tubesta musaa soimaan.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Saahan niistä XP:t. Siksi valitsin aina kauimmaiset kaupungit niin saa yhdellä ajolla enemmän XP:tä.

Kokemuksen haaliminenkin menettää hohtonsa sen jälkeen, kun taso 150 ja kultainen rannenauha napsahtavat.

Peli on kyllä loistava, mutta tuota ns. end gamea olisi saanut viilata kiinnostavammaksi ja grindausta vähemmäksi.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Olikos tässä drifti kisoja ollenkaa onlinessa niinku vitosessa?
Ei ole. Driftaamalla voi kuitenkin kisoissa ansaita skills pisteitä jotka lisäävät pelissä saatuja xp pisteitä, jotka tasoittaa pisteitä jos et ole aina kärjessä. Muutenkin ajamatta ilman törmäilyjä ja ajamalla sladissa voi silti netissä voittaa kaikki, vaikka ei kärjessä tulisi maaliin.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Mulle ainakin kisojen väliset ajelut maitto. Hyvä ottaa tuntumaa seuraavaa kisaa varten uutta autoa varten, eikä tarvi olla kova suoritus vimma päällä.

Lisä pelattavaakin on tulossa uuden saaren muodossa. Odotan edelleen, että tulis ykkösen kaltainen rallilisärikin, mutta sitä ei ainakaan vielä näytä olevan tulossa.

[video=youtube;8S6ZuWRc94Q]https://www.youtube.com/watch?v=8S6ZuWRc94Q[/video]
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Tuskin tähän mitään ralli lisäriä tulee kun niitä sorateita ja rallikisoja on jo valmiiksi aika hyvin. Kelpaisi kyllä minullekin sellainen, että ajettaisiin vaan noita perus sorapätkiä ralli autoilla ja vastustajat olisi haamuina kuten siinä ekan horizonin ralli lisärissä. Se olikin ainoa muoto mitä tykkäsin netissä pelata ja sehän oli rallipelinäkin parempi mitä eka wrc.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Tähän on vain car pass jolla saa siis autot kuten nimi kertoo. Tuo uusin lisäri ei siihen kuulu.
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Saako vip passilla ilmaiseksi kaiken muun sisällön paitsi car passin sisällöt?
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Ekan osan rallilisärissä tais olla kartanlukijakin, jos en pahasti väärin muista?
 
Vastaus: Forza Horizon 2

Nyt tuon strom island lisärin myötä forzan yksi isoin puute korostuu. Jos tallissa on paljon autoja niin pitäisi muistaa mitkä autoista on tehty "rallipoluille". Ennen kisoja pitäisi olla valikko missä autolle voi valita viritysasteen. Siis jos sinulla on auto jolla haluat ajaa useammassa eri luokassa. Joka kerta kun menet strom islandille pitää viritykset muuttaa, ellei halua ajaa samoilla säädöillä kokoajan(iskarit, vaihdeloota jne.) Toki tekemällä ja lataamalla tuning setup:in homma on siinä, mutta hiukan kankea tämä on siinä mielessä. On joitain autoja joita haluan käyttää vain tuolla islandilla, niin ostin sen takia toisen samanlaisen auton jonka jo omistin, johon tein sinne vaadittavat viritykset ja laitoin auton väriksi hiukan poikkeavan, että sen tunnistaa.
 
Ylös Bottom