Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 3

Vastaus: Forza Horizon 3

Pukki toi tän pelin ja nyt 260km ajaneena ja tunteja pelanneena voi todeta, että onhan tämä yksi parhaista ajopeleistä ikinä. Voitaa project carsin ja assetto corsan menne tullen helposti. Tässä on vaihtelua kivasti ja tekemistä riittää varmasti kymmeniksi tunneiksi (vertaan forza motorsport 6 jossa lukee kannessa, että yli 70 tuntia uraa). Musiikkivalikoima on loistava, klassisesta räppiin ja rockiin, luulis jokaiselle oma radiokanava löytyvän.

Jos löytyy boxi ja tykkää ajopeleistä niin tämä on pakko-ostos.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Muistutuksena tämän pelin ystäville mainittakoon, että tänään on viimeinen mahdollisuus (tältä erää) Ultimate Editionin omistajien ostaa Expansion Pack alennettuun hintaan (hinta normisti 34,99 euroa, UE:n omistajille vuoden loppuun 24,99 euroa). Tuo Expansion Pass sisältää siis Blizzard Mountain -lisärin sekä vielä toistaiseksi julkaisemattoman toisen lisärin.

Tokihan Expansion Pass tulee tarjoukseen vielä tulevaisuudessa, mutta uskoisin siihen vierähtävän vielä ainakin muutaman kuukauden, joten mikäli talvisemmissa maisemissa kisailu kiinnostaa jo tässä vaiheessa ja omistuksesta löytyy pelin ultimaattinen versio, on lisäosapassin hankintaan nyt otollinen hetki.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Loistava peli omistan kaikki forzat, ja myös nämä Horizonit vaikka ensin vähän mietitytti.
Mutta asiaan onko kellään tämmöistä ongelmaa ollut onella, nimen omaan forza horizon 2:n kohdalla...
eli "peli heittää satunnaisesti ulos : profiili vaihtunut ja kysyy kuka olet , konsolivika? Ja toinen seikka...
on se että peli "lopettaa" tallentamisen edistyksestäsi...esim olet ajanut vaikka sisteronista 26/28 kisaa ja
ajat kisan nro 27 se ei tallennukaan enää vaan "aloittaa alusta", mutta taas esin xp yms points ja wheelspin yms tallentuvat.
Erikoista on se että forza 6 ja muut peli "toimivat ja tallentuvat" normaalisti, eli kyseessä ei olisi esim w10:n aiheuttama.
H2 on asennettu uudelleen ja savet poistetettu yms ja sama jatkuu edelleen , missä vika?

laitoin tänne kun noita viestejä tulee harvakseltaan kirjoiteltua :p, joten en pystynyt avaamaan uutta viestiosiota.


HUOM: en pääse muokkaamaan spostiani se on (moisiojuha@live.fi) ei siis vanha luukku.com.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Onkos muilla PCllä pelatessa että asetukset nollaantuu jos ei päivittäin käy pelaamassa? Mul melkein aina kun pelin käynnistää niin tulee "Optimizing for your PC.."
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Onkos muilla PCllä pelatessa että asetukset nollaantuu jos ei päivittäin käy pelaamassa? Mul melkein aina kun pelin käynnistää niin tulee "Optimizing for your PC.."
Onko tätä tapahtunut pitkään? Kuten HideoMiyamoto sanoi niin tuo tulee yleensä pelin päivityksen jälkeen ja nyt on ainakin 2 päivitystä tullut aika lyhyen ajan sisällä niin voi johtua siitä.
Mullakin alkoi kyllä peli käynnistyä ikkunassa edellisen päivityksen jälkeen, siihen auttaa kyllä ALT + Enter.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Sieltä on napsahtanut uusi autopaketti linjoille eilen.

The Duracell Car Pack pitää sisällään seuraavat seitsemän kärryä:
2017 Chevrolet Camaro ZL1
2015 Jaguar XES
1992 Ford Falcon GT
1983 Volvo 242 Turbo Evolution
1995 Nissan NISMO GT-R LM
1959 BMW 507
1972 Land Rover Series III

Sitten vielä kaikille ilmainen bonusauto: Forza Horizon 3 Duracell 2016 GTA Spano

Duracell Car Pack on viimeinen Car Passiin mukanan tuleva laajennus.

Lähde: http://news.xbox.com/2017/03/06/fh3-duracell-car-pack/

Varsinkin 242 Volvo ja NISMO GT-R kutittelee omia makuhermoja. Mahtavaa, että 80-90 luvun rasseja edelleen tuetaan.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

En mistään Horizonista mitään tiedä joka toisaalta harmittaa, olisi pitänyt poimia tämä kun alelaarista spottasin. Näyttää sopivan lepposalta ohjain-autopeliltä. Noh se tulee sinne vielä_ellei peräti ole tälläkin hetkellä?

Niin sitä olisin kysynyt että miten tämä hauskan näköinen lisäjuttu, tarviiko maksaa rahaa vai tuleeko tuo vanillaan ja kaikkiin versioihin ihan veloituksetta?

[video=youtube;6-K_M4i2Bbs]https://www.youtube.com/watch?v=6-K_M4i2Bbs[/video]
 
Vastaus: Forza Horizon 3

En mistään Horizonista mitään tiedä joka toisaalta harmittaa, olisi pitänyt poimia tämä kun alelaarista spottasin. Näyttää sopivan lepposalta ohjain-autopeliltä. Noh se tulee sinne vielä_ellei peräti ole tälläkin hetkellä?

Niin sitä olisin kysynyt että miten tämä hauskan näköinen lisäjuttu, tarviiko maksaa rahaa vai tuleeko tuo vanillaan ja kaikkiin versioihin ihan veloituksetta?

[video=youtube;6-K_M4i2Bbs]https://www.youtube.com/watch?v=6-K_M4i2Bbs[/video]
Pitää raottaa kukkaroa. Sisältyy Season Passiin, erikseenkin toki saa.

Näyttää melko rouhealta menolta ja voi hyvinkin olla, että Visa vinkuu (taas).
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Niin ja kannattaa olla tarkkana, sillä esimerkiksi kalleimman Ultimate Editionin mukana tulevaan passiin tämä ei sisälly, vaan joka tapauksessa pitää ostaa noin 35 euron arvoinen Expansion Pass (sisältää myös Blizzard Mountainin) tai erikseen parilla kympillä.
Toisin sanoen rahastuksen maku on äärimmäisen vahvasti läsnä. Mutta jos emopelin bongaa etuisasti alennuksesta (kuten Mikkisoftan omilla peleillä on tapana),niin miksipä ei. Ainakin Blizzard Mountain oli loistava lisä ja tuskin tämä ainakaan huonommaksi jää.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Tämän pelin championship kisoissa ei ole kyllä mitään logiikkaa pisteiden osalta.

Eka kisa kolmesta:
Broidin drivatar voitti ja itse olin toisena.

Toinen kisa:
Minulle voitto ja kaverilistalla olevan tyypin drivatar toisena joka oli maagisesti saanut broidin drivatarin pisteet. Nyt molemmilla 36 pojoa.
Broidin drivatar ei ollut edes kisassa mukana.

Kolmas kisa:
Minulle voitto ja tuo äsken toisena ollut drivatar jossain häntäpäässä. Kisan jälkeen sillä oli 28 pojoa eli se menetti kahdeksan pistettä :D

Eli nimet ja pisteet muuttuu ihan miten sattuu kisasta toiseen.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Tämän pelin championship kisoissa ei ole kyllä mitään logiikkaa pisteiden osalta.

Eka kisa kolmesta:
Broidin drivatar voitti ja itse olin toisena.

Toinen kisa:
Minulle voitto ja kaverilistalla olevan tyypin drivatar toisena joka oli maagisesti saanut broidin drivatarin pisteet. Nyt molemmilla 36 pojoa.
Broidin drivatar ei ollut edes kisassa mukana.

Kolmas kisa:
Minulle voitto ja tuo äsken toisena ollut drivatar jossain häntäpäässä. Kisan jälkeen sillä oli 28 pojoa eli se menetti kahdeksan pistettä :D

Eli nimet ja pisteet muuttuu ihan miten sattuu kisasta toiseen.

Kannattaa testata useampi championship tapahtuuko sitä aina vai oliko bugi, itse en kiinnittänyt koskaan moiseen huomiota mutta jos se on ominaisuus niin aika outoa. :O
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Siel ajaa joskus vaan 2 samaa drivatarta, ja se laskee niiden pisteet yhteen.
Bugia pelissä.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Kyllä tuo championship ongelma taisi olla vaan kertaluontoinen bugi. Pari mestaruutta tuon jälkeen tuli ajettua ja pisteet toimi normaalisti.
Nyt muuten on vielä pari päivää tuo blizzard mountainin ja hot wheels lisärin sisältävä expansion pass 17.99e.

Hieman kyllä ottaa päähän kun juuri pari viikkoa sitten ostin pelkän blizzard mountainin kun sen sai kahdeksalla eurolla.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Kyllä tuo championship ongelma taisi olla vaan kertaluontoinen bugi. Pari mestaruutta tuon jälkeen tuli ajettua ja pisteet toimi normaalisti.
Nyt muuten on vielä pari päivää tuo blizzard mountainin ja hot wheels lisärin sisältävä expansion pass 17.99e.

Hieman kyllä ottaa päähän kun juuri pari viikkoa sitten ostin pelkän blizzard mountainin kun sen sai kahdeksalla eurolla.


Pakko sanoa että toi blizzard mountain oli kyllä tosi pätevä lisäri mutta toi hot wheels ei kyllä napannu yhtään.
Tuntu että koko ajan vaan ajetaan täysiä ja niillä autoilla missä on parhaat huippunopeudet vaan pärjää, tosin en kyllä sitä montaa kisaa jaksanu pelata.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Tuli sittenkin ostettua tuo hot wheels vaikka mun tuurilla se on heti parin päivän päästä puoleen hintaan.
Onhan tuo varsin mainio lisäri eikä radatkaan ole pelkkää kaasu pohjassa ajamista.
Muutenkin tekemistä tuntuu olevan varsin hyvin. Tänään tuli useampi tunti broidin kanssa pelattua cooppina ja S2 luokan kisat saatiin juuri auki.
Sitten on tietenkin muutamat speedtrapit / zonet, hypyt ja driftaus paikat sekä yli 20 mestaruus sarjaa joista ei olla ajettu vielä yhtään.

Plussaa siitä, että cross play toimii kuin ajatus. Itse pelasin boxilla ja broidi pc:lla.
 
Vastaus: Forza Horizon 3

Tuli sittenkin ostettua tuo hot wheels vaikka mun tuurilla se on heti parin päivän päästä puoleen hintaan.
Onhan tuo varsin mainio lisäri eikä radatkaan ole pelkkää kaasu pohjassa ajamista.
Muutenkin tekemistä tuntuu olevan varsin hyvin. Tänään tuli useampi tunti broidin kanssa pelattua cooppina ja S2 luokan kisat saatiin juuri auki.
Sitten on tietenkin muutamat speedtrapit / zonet, hypyt ja driftaus paikat sekä yli 20 mestaruus sarjaa joista ei olla ajettu vielä yhtään.

Plussaa siitä, että cross play toimii kuin ajatus. Itse pelasin boxilla ja broidi pc:lla.

Itsekin tätä miettinyt, että ostaako vaiko ei, mutta jos olisi ensi tiistaina sitten viikkotarjoukssa. Pellen tuuri on osunut ennenkin kohilleen
 
Tuli pelattua eilen pitkästä aikaa tätä peliä ja en muistanukkaan kuinka paljon tässä oli tekemistä. Aivan mahtava peli, jos haluaa pelata "rennommin" Forza 7:n jälkeen. Todella monipuolinen maailma ja kaiken lisäksi todella värikäs.
En malta odottaaa milloin pääsen pelaamaan tätä peliä Xbox One X:llä. :)

Ehdottomasti tämän pelin paras lisäosa on Hot Wheels, joka tosin aiheutti minullekin aluksi närää, että miten tälläseen peliin voi pistää Hot Wheels -teeman. Näköjään olin jälleen liian ennakkoluuloinen tämän lisäosan suhteen, kun loppuen lopuksi tuli naurettua paljon tämän pelin hauskuuden vuoksi.

Myös suosittelen Blizzard Mountain -lisäosan ostamista, sillä se tuo yksinpeliin uusia autoja, tapahtumia ja saavutuksia, sekä tietenkin lunta.
 
Onko tuo tosiaan tuon 20e arvoinen lisäosa? Tuntuu hurjalta, kun koko peli hot wheels lisärillä oli 34e.
 
Miten tuossa korjataan autoja? Annoin ohjaimen pojalle ja veti siihen kuntoon, että kulkee noin 10km/h. :p

Lisäksi startin takana oleva Cars välilehti on harmaana. Miten pitkälle mahtaa täytyä pelata, että sais autoa vaihdettua? En tosiaan nyt pelannut kuin kartalla näkyvät kisat, kävin festivaali alueella ja ajoin sen jälkeen ne parit kisat mitä ruudulla on. Nyt ei kartalla oikei näykään sit mitään, enkä oikein tiedä mitä pitäs tehdä. Se ”Anna” tarjoa vain niitä kisoja mitä on jo ajettu.

Olen kyllä muutenkin aika pihalla tästä pelistä nyt. :confused::oops: Toki vaikutti se, että poika kyseli kokoajan vieressä ja missasin kaiken puheen mitä siinä tuli.
 
Ylös Bottom