Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 3

Crew2:n ollessa niin shaissea, niin olen taas innostunut ajelemaan tätä.

Onko tosiaan niin, että asetuksissa on miljoona eri variaatiota kontrolleille, mutta itse niitä ei voi vaihtaa?
Muuten mitään, mutta manuaaleilla ei ilmeisesti voi vaihtaa kuvakulmaa kuin asetusten kautta? Vaikka se LB näppäin on käyttämättä.

Voisko joku spoilereihin kertoa, mitä tuossa tapahtuu niiden kolmen festivaalin jälkeen. Olen ne upgradenut isommille leveleille, mutta seuraajien saaminen ei vissiin enää tee mitään? Pause valikon yläkulmassa ei näy seuraajien määrää, mutta lukee et ”avaa uusi festivaali alue” tai jotain ja sen alla et 400k seuraajaa seuraavaan festivaaliin, mutta mitkään kisojen ajamiset jne ei muuta sitä lukemaa mihinkään.

Eli onko vielä lisää festivaaleja aukeamassa vai miten tuon pelin pitäisi tuosta edistyä? Aukeaako jotain uutta enää, vai ajellaanko nyt vain nuo loppuun. Kun eka festivaali on Level 4:lla ni nää kaks muuta ei oo kuin kolmosella. Ihmetyttää vain, kun ei peli oikein kerro mitään et mitä kannattaa tavoitella.
 
Festivaaleja on neljä ja jokaisessa on viisi tasoa. Sen festivaalin taso nousee, jonne ajat kun olet saanut seuraajat täyteen. Silloin kun on saatu seuraajamäärä täyteen, pitää ajaa jollekin alle viidennen tason festivaalialueelle, jolloin uusia tapahtumia aukeaa ja pisteitä voi taas kerätä.
 
Festivaaleja on neljä ja jokaisessa on viisi tasoa. Sen festivaalin taso nousee, jonne ajat kun olet saanut seuraajat täyteen. Silloin kun on saatu seuraajamäärä täyteen, pitää ajaa jollekin alle viidennen tason festivaalialueelle, jolloin uusia tapahtumia aukeaa ja pisteitä voi taas kerätä.
Näin se on tähän asti mennytkin. Mut nyt ei en edes näe seuraajia mistään. Se missä ne mun mielestä luki, niin siinä on päällä vaan teksti että avaa uusi festivaali alue ja sen alapuolella teksti et seuraavaan festivaaliin 420k seuraajaa. Kisojen jne. jälkeen se lukema on aina sama ja kartassa ei ole uusia paikkoja festivaaleille, eikä leveleiden nousulle.

Pitääkö nää kolme ekaa saada ensin nelos tasolle kaikki, jotta aukeaa neljäs festivaali? Täytynee nyt varmaan vaa ajella lisää kisoja ja katsoa mitä käy. Nyt vaa jotenkin tuntuu et peli käskee avata uusi/nostaa festivaalin tasoa jotta pääsis eteenpäin, mut ei ole paikkaa mihin mennä. Mut ehkä vaan en ole ajanut tarpeeksi. Tutkitaan lisää ja hutkitaan sit uusiksi. :)

On tän ajomalli kyl jotain niin mahtavaa, että harmittaa oikeen toi ”vääränpuolen” liikenne, kun se siinä ajaessa vie oman fiiliksen jotenki kokonaan, mut pelin muu hauskuus saa ajelemaan.
Monilla peleillä ois opittavaa kyl ajopelin tekemisestä ja etenkin ajomallin suhteen. Miten tehdä arcadepeli, jonka ajomalli tuntuu kuitenkin aidolta autolta olematta simu.
 
Kuulostaa ehkä bugilta tai sitten sinun pitäisi ajaa sinne neljännelle alueelle. Muistaakseni ne valitaan sellaisesta valikosta, että minkä haluaa seuraavaksi. Mielestäni ei pitäisi olla mahdollista jatkaa pelaamista tuossa tilanteessa, kun festivaalialue pitäisi valita mutta suosittelen ajamaan jonnekin festivaalialueelle ja toivomaan, että peli jatkuu. Toinen vaihtoehto on kerätä ne 400 000 kannattajaa ja toivoa, että peli jatkuu siitä normaalisti taas, mutta jos kannattajia ei voi saada, ainoa vaihtoehto on kokeilla mennä eri festivaalialueille. Vähän tylsä ongelma kyllä.
 
Bugihan se oli. Faneja sain, mutta ei kasvattanut fanimäärää. Sit ajelin niitä lisää ja paria mistä ei faneja tule. Yks kaks aukesi katukisoja lisää ja siihen kun osallistui niin alkoi fanipalkki kasvamaan ja sit toimi ne muutkin ja nyt sain jo auki viimeisen festivaalialueen.
 
Olen pelaillut aikaa paljon nyt tätä ajopelinälkääni, mutta käytännössä jokainen sessio päättyy x ajan kuluttua pelin kaatumiseen.
9/10 kerrasta kaatuu uuden auton oston yhteydessä kun lataa jonkun liveryn. Kun peli kaatuu, käynnistämisen jälkeen auto on tallissa..valkoisena. Sit voi käydä lataamassa taas ongelmitta saman värityksen.
Välillä voi toimia useamman tunnin hyvin myös maalausten lataukset.

Muutaman kerran peli on kaatunut muulloinkin. Jäätyillyt erityisesti Drivatar synkronointiin/latauksiin ennen kisan alkua.

Forza 2:ssa en vastaavaa ole huomannut kertaakaan, mutta jotenkin tuntuu et tässäkin yhteys servuun kyykkää, koska jotenkin ne on yleensä tilanteissa, missä haetaan jotain tietoa netin yli.
Siitäkin huolimatta todella ärsyttävä..tulis vaikka error tms, eikä hetken tilttausta ja äänien pärinää ja lopulta kaatuminen ja kaiken lataaminen alusta.
 
Itselläkin peli kaatuu yleensä vähintään kerran kahden tunnin aikana juurikin liveryn ostamisen jälkeen tai silloin kun ajat festarialueelle ja ajat sisään.
Eniten tuossa ärsyttää se, että juuri noissa kohdissa peli tallentaa joten siinä on riski, että tallennus korruptoituu.
 
Itselläkin peli kaatuu yleensä vähintään kerran kahden tunnin aikana juurikin liveryn ostamisen jälkeen tai silloin kun ajat festarialueelle ja ajat sisään.
Eniten tuossa ärsyttää se, että juuri noissa kohdissa peli tallentaa joten siinä on riski, että tallennus korruptoituu.
Tuota en ajatellutkaan. Pystyykö saven jotenkin monistamaan talteen? Ei nappais korruptoitunut save tähän vaiheeseen..
 
Boxin pitäisi automaattisesti synkata tallennukset vissiin aina kun pelin käynnistää tai sitten sen sulkemisen jälkeen.
Mistään et vaan pääse tarkistamaan, että mitä tallennuksia siellä pilvessä oikeasti on joka on aivan älytöntä.
 
Boxin pitäisi automaattisesti synkata tallennukset vissiin aina kun pelin käynnistää tai sitten sen sulkemisen jälkeen.
Mistään et vaan pääse tarkistamaan, että mitä tallennuksia siellä pilvessä oikeasti on joka on aivan älytöntä.
Mutta jos tallennus korruptoituu, meneekö se pilveen, jolloin sieltäkään ei saa ”ehjää” talteen?
 
Millä lisäri-combolla te pelaatte vai onko teillä pelistä perusversiot? Jossain vaiheessa menny bitti vinoon? Mulla on nimittäin yli 77 tuntia FH3:n pelikellossa, eikä se ole kaatunut yhtään ainutta kertaa.

Mulla on sellainen muistikuva, että sulla Omenanraato on kaatuillu muitakin pelejä Boxilla. Onkohan sulla ollut alunperinkin jo joku maanantaikappale konsolista?
 
Millä lisäri-combolla te pelaatte vai onko teillä pelistä perusversiot? Jossain vaiheessa menny bitti vinoon? Mulla on nimittäin yli 77 tuntia FH3:n pelikellossa, eikä se ole kaatunut yhtään ainutta kertaa.

Mulla on sellainen muistikuva, että sulla Omenanraato on kaatuillu muitakin pelejä Boxilla. Onkohan sulla ollut alunperinkin jo joku maanantaikappale konsolista?
Mulla on vain joku autopassi ja sit hot wheels lisuri.

Ei mulla muut pelit kaatuillu ole, muita ongelmia oli mut neki poistuneet päivityksillä.
 
Mulla tuo on kaatuillut ihan alusta asti jolloin oli pelkkä perus peli.
On mulla muutama muukin peli tehnyt ihan saman eli heittää varoittamatta vaan dashille.
 
Mutta ei mulla tää ainakaan edes suoraan kaadu, vaan ensin jäätyy. Äänet jää pärisemään ja kuva pysähtyy. Ehkä 5-10sek päästä kaatuu ja menee aloitusruutuun.
Jos ei lataa autojen värityksiä, yleensä ei kaadu. Ellei sitten Drivatar synkronointi kaada.
 
Olen pelannut n. 75 tuntia ja peli on kaatunut sinä aikana muutaman kerran. Forza 7 hukkasi tallennuksen ja siksi pelottaa, että tästäkin korruptoituu tallennus jossain vaiheessa, kun tuo pilvipalvelu on vähän kehno ilman varmuuskopioita. Netissä on useampi raportoinut tallennusten menettämisestä. Forza 6 hukkasi muutaman miljoonan verran rahaa, sekin harmitti vähän.
 
Noniin tulihan se tänään saavutettua tuo maaginen 300 levelin rajapyykki ja kultataso, näköjään levelien kertyminen alkaa tuon 300 jälkeen hidastumaan pikkasen joka levelin nousulla. Kaikki kilpailut on kertaalleen ainakin ajettu ja jokainen collectible kerätty ja tiet löydetty pääpelissä ja molemmissa laajennuksissa, autoja oli joku reilu 250 ja valokuvattua tuli noin 450 autoa, peliaikaa kertynyt 78 tuntia. Ylivoimasesti paras ajopeli jota olen koskaan pelannut ja Horizon 4 odottellaan melkeen enemmän kun RDR 2.
 
Innostuin jatkamaan tämän pelaamista nelosen demon jälkeen.
Ilokseni huomasin, että peruspelin puolella oli enää kaksi mestaruutta ajamatta. En tajua miksi olin tuossa vaiheessa lopettanut ja sitten tulikin melkein 10kk tauko.
Nyt on kaikki vedetty 100% läpi ja myös kaikki saavutukset tuli kerättyä ja koska boxi ei mitenkään erittele saavutuksia peruspelin ja dlc:n välillä niin mun oli pakko ostaa myös hoonigan car pack jotta sain saavutukset näyttämään 100%. Nyt on siis täydet 2500/2500 gamerscorea ja oli eka kerta kun ostan jotain pelkkien saavutusten takia.

Monet speedtrapit, speedzonet ja danger sign hypyt olisi kyllä jäänyt tekemättä ellei tässä olisi mahdollisuus ladata muiden tekemiä säätöjä ja silti osa noista vaati kymmeniä yrityksiä, että ne sai kolmelle tähdelle. Toivottavasti ne on edes hiukan helpompia nelosessa.

Drivatarit oli myös edelleen aivan rikki.
Hommasin sen this is forza saavutuksen jossa pitää tehdä ja ajaa mestaruus joka on 10 kisaa pitkä ja pituutta yli 100 mailia.
Ajoin vulcanilla jossa oli vielä ladatut säädöt joten sillä oli helvetin hyvä vetää ja samat kaksi kaverilistalaista jatkuvasti perseessä kiinni. Siis aivan mahdotonta vetää keulaa.
Kahden kierroksen goliath kesti 22 minuuttia ja voitin 1.2 sekunnin erolla. Kyseessä oli vielä helpoin new racer taso. Jos olisin repinyt koneen pois netistä niin olisin varmaan ollut monta minuuttia edellä.

Peli myös hyötyi xbox one x parannuksista ihan full hd ruudullakin sillä sahalaitoja ei näy edes kaupungilla. Aivan sama katsooko rakennuksia vai tien vieressä olevaa aitaa niin sileää on.
 
En löytänyt haulla Forza Horizon 3:n keskustelua, joten laitan tänne jatkoksi tiedon siitä, että FH3 on saavuttamassa kunnioitettavan neljän vuoden iän ja joutuu todennäköisesti syyskuun lopussa teuraalle edellisten täysin kypsyneiden nelivuotiaiden osien tapaan. Siksi kannattaa ottaa peli sitä ennen talteen, jos sitä joskus haluaa vielä pelata. Mahdollisesti se tulee Gold-peliksi vielä ennen lopullista kohtaloa, joten sen voi saada sillä tavalla osaksi live gold- kokoelmaansa, mutta jos haluaa pysyvämmän digitaalisen omistuksen, nyt kannattaa varautua siihen, että sitä ei enää parin kuukauden päästä voi ostaa omaksi.
 
En löytänyt haulla Forza Horizon 3:n keskustelua, joten laitan tänne jatkoksi tiedon siitä, että FH3 on saavuttamassa kunnioitettavan neljän vuoden iän ja joutuu todennäköisesti syyskuun lopussa teuraalle edellisten täysin kypsyneiden nelivuotiaiden osien tapaan. Siksi kannattaa ottaa peli sitä ennen talteen, jos sitä joskus haluaa vielä pelata. Mahdollisesti se tulee Gold-peliksi vielä ennen lopullista kohtaloa, joten sen voi saada sillä tavalla osaksi live gold- kokoelmaansa, mutta jos haluaa pysyvämmän digitaalisen omistuksen, nyt kannattaa varautua siihen, että sitä ei enää parin kuukauden päästä voi ostaa omaksi.

Aika hyvät tarjous hinnat. Horizon 3 on myös mahtava hot wheels lisäri

Standard edition 9.89e


Ultimate edition 23.99e

 
Mahdollisesti se tulee Gold-peliksi vielä ennen lopullista kohtaloa, joten sen voi saada sillä tavalla osaksi live gold- kokoelmaansa, mutta jos haluaa pysyvämmän digitaalisen omistuksen, nyt kannattaa varautua siihen, että sitä ei enää parin kuukauden päästä voi ostaa omaksi.

Tästä mahdollisesti piakkoin tulevasta Games with Gold -käsittelystä on ollut runsaasti spekulaatioita. Ainakin Forza 5:n ja 6:n sekä FH2:n kohdalla näin kävi. Kaikki lisärit pitää toki ostaa ennen tuota delistausta, jos niitä haluaa pelata.
 
Ylös Bottom