P
Poistettu jäsen 5945
Guest
Peli lähti lataukseen ja illasta ois tarkoitus pari rallia/kisaa ajella. Vaikka s konsolilla mennään niin kyllä varmana HDR tuo pikku kivaa lisää tohon grafiikkaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Peli lähti lataukseen ja illasta ois tarkoitus pari rallia/kisaa ajella. Vaikka s konsolilla mennään niin kyllä varmana HDR tuo pikku kivaa lisää tohon grafiikkaan.
Mulla on ilmeisesti bugi forzathon pisteiden kanssa. Luin äsken, että live eventeistä saa normaalisti 30 pojoa ja jos omistaa sen mökin järven rannalla niin saa tuplat eli 60 pojoa.
Tuon talonhan sain heti ilmaiseksi VIP bonuksena ja silti nämä kaksi päivää olen saanut vain 30 pojoa ja viikko haasteestakin tuli vain 100 vaikka pitäisi tulla 200.
Lisäksi tänään peli väitti, että tuo talo ei olekaan enää minun, mutta sain sen sentään ostettua takaisin maksamatta mitään.
Pahoittelut taas negatiivisuudesta mutta pelin tasapainoitus tuntuu olevan solmussa ainakin noiden "horizon story" tehtävien osalta. Vuodenajan vaihtuessa kesästä joksikin muuksi en usko että voi millään päästä samoille ajoille tai nopeuksiin mitä tehtävissä vaaditaan. Voin olla väärässä kun en ole vertaillut samaa tehtävää eri kausina mutta pitoerot on niin valtavat että melko turhaa ajaa niitä muulloin kuin kesällä (ja sitähän ei voi tehtävässä säätää).. eli odotellaan tässä sitten kolme viikko että noita voi ajaa järkevästi.
Vuodenajan vaihtuessa kesästä joksikin muuksi en usko että voi millään päästä samoille ajoille tai nopeuksiin mitä tehtävissä vaaditaan. Voin olla väärässä kun en ole vertaillut samaa tehtävää eri kausina mutta pitoerot on niin valtavat että melko turhaa ajaa niitä muulloin kuin kesällä (ja sitähän ei voi tehtävässä säätää)..
Tässä jotain kuvia viime päiviltä. Yllättävän koukuttava tuo photo mode.
Näytä liitetiedosto 715Näytä liitetiedosto 716Näytä liitetiedosto 717Näytä liitetiedosto 718Näytä liitetiedosto 719
Pisteet Scumille hemmetin seksikkäästä GT-R kuvasta. Kyllähän noista nyt on helppo huomata kun ympäristöä kattoo että eivät ole oikeita kuvia, vielä ollaan kaukana siitä ajasta kun autopelit sen auton lisäksi näyttää niin hyviltä että on vaikea eroittaa oikeasta.
Harmittavan usein peli tuntuu kaatuilevan. Ehkä parin kolmen tunnin välein.
Aika monessa kohtaa kartalla auto voi jäädä jumiin lopullisesti.
Pari parannusta voisivat tehdä:
Miksi missään ei näy Horizon Storyjen tähtiin tarvittavia rajoja, kun kaikissa muissa mahdollisissa tehtävissä ja tapahtumissa näin on?
Forzathon Live -tapahtumat ovat ainakin mulla olleet yhtä lukuunottamatta kaikki samalla alueella. Lisäksi taphtumia tuntuu olevan tosi harvoin.