Tulipa itsekin demoa testattua ja onhan tuo ylivoimaisesti kaunein ajopeli markkinoilla. Jo One S:llä näyttää aivan mielettömältä.
Ajomalli parasta ikinä (edelleen).
Ennakkoon ajateltuna tuo oli tylsin sijainti, mutta onhan tämä jo pienen maistiaisen perusteella paras mappi niistä mitä olen pelannut (2,3 ja 4), vaikka ”vääränpuoleinen” ohjaus ärsyttää edelleen.
Vuodenajat näyttää todella upeilta, vaikka mua jokaisessa pelissä ärsyttää aivan suunnattomasti kaikki lumimaisemat ja niin tässäkin.
Kaikinpuolinhan tuo on todella taattua Horizonia. Eli tuttua ja turvallista.
Mutta mun makuun liian tuttua ja turvallista. Tässä näkee hyvin sen, että kun tehdään lähes täydellinen peli (kolmonen), niin siitä on melkein mahdoton pistää paremmaksi. Tämä tekee moni asioita hieman paremmin, mutta kokonaisuudessa kaikki tuntuu kolmosen DLC:ltä joka tuo vain uuden kartan.
Pelasin kevään ja kesän aikana kakkosta ja kolmosta niin paljon, että sain aikalailla ähkyn niistä ja nyt tämä ei muuta mitään. Anna on sama ääni, kaikki ratamerkit samanlaisia ja kisat jne. Kaikki tuntuu aivan samalta ihan pieniä viilauksia lukuunottamatta.
Kaiken kaikkiaan tämä on paras ajopeli markkinoilla, vaikka otetaan simut ja arcadet huomioon. Mutta jos vähänkään kolmonen alkoi kyllästyttämään, niin en oikein näe syytä maksaa tästä.
En oikein keksi tässä mitään rahan arvoista parannusta.
Itselläkin onneksi gamepassin tarjoushinnasta jäljellä sen verran et pääsen kuukauden tätä pelaamaan mutta vähän pelkään etten aio sen jälkeen uusia passia, enkä käyttää peliin rahaa ennen isoja alennuksia.
Vaikka tuo on mappina todella paljon Australiaa parempi, niin en jaksanut edes demon kisoja ajaa kerralla putkeen kun peli alkoi maistumaan liian samalta kuin kolmonen.
Eli, todella upea, lähes kympin peli. Mutta niin oli kolmonenkin, joten ehkä lähempänä 3.5:sta kuin 4:sta eikä lähde itsellä heti ostoon.