Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Horizon 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rap
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kylhän tää aika kivalta on tuntunut noin 10 tunnin perusteella. Extreme graffa asetukset pääl ilman ray tracingiä ja taitaa kyl olla hienoin autopeli minkä ikinä oon nähnyt.
Japani näyttää hienolta, mutta onhan siinä toki puutteensa myös, eli esim Tokyo on aika kuollut paikka. Sais olla paljon enemmän liikennettä ym siinä.

Ja onhan se ihan totta että leveleitä ym saa aika nopeesti mutta ei se mua oo haitannut kun itse yleensä ajan vaan tyyliin parilla autolla. Ei ne nopeat autot kiinnosta pätkääkään itseäni.

Tosta pelialueen tyhjyydestä joka on vaivannut jokaista Horizon peliä niin pelattavuus edellä kun mennään niin sen on pakko olla aika tyhjä. Olisi turhauttavaa jos kokoajan npc autot tiellä varsinkin kun tämä on tällainen arcade kaahailu missä mennään tuhatta ja sataa ja puut sekä kivimuurit vaan lentelee tieltä.

Kitutuntia kärvistellään klo 15 aukeaa Uuden Seellannin gamepass versio. Aamusta laittelin xboxin sijainnit ja kellot Aucklandin aikaan. Tässä nyt pitäisi olla hillitympi tuo progressio kun ei ole tuota vip passia itsellä, kun en tällä kertaa lähtenyt öky versiolla liikkeelle niinkuin FH5 tein.

Alla kaikki pelin autojen body kitit.

Kaikki kisat on nyt ajettu, plus noin puolet stunteista kolmeen tähteen sekä kaikki tiet ajeltu. Pelikello näyttää 34h. Ihan taattua Horizon laatua. Kartta on erinomainen. Paljon erilaista ympäristöä. Teköäly huijaa tässäkin. Yhdessä Goliath kisassa se varsinkin huomasi.

Drift alueissa on ainakin ruuvia kiristetty. Ei se kolme tähteä olekkaan ihan läpi huuto juttu, mitä se aiemmissa on ollut.

Tunteja tosiaan kertyi hiukan reilun 3 päivän aikana. Kokoajan oli jotain päällä siinä sivussa, milloin striimiä milloin lätkää.

Tyhjä verrattuna mihin? Onhan tässä nyt selvästi enemmän liikennettä kuin aikaisemmissa Forza Horizoneissa.
Näissä on myös aina se, että miten tasapainottaa asia niin että liikennettä on sopivasti eikä ala ärsyttämään kun ei ikinä pääse mihinkään ja peli onkin "traffic simulator". Aika monessa pelissä liiallinen liikenne ottaa vain päähän, varsinkin kun pitäisi päästä nopeasti paikasta toiseen.

Aiemmin Horizoneissa on ollut juuri sopivasti liikennettä mutta toki jos haluaa realistista Tokion liikennettä (yms.) niin eihän se siihen natsaa.

Näissä on myös aina se, että miten tasapainottaa asia niin että liikennettä on sopivasti eikä ala ärsyttämään kun ei ikinä pääse mihinkään ja peli onkin "traffic simulator". Aika monessa pelissä liiallinen liikenne ottaa vain päähän, varsinkin kun pitäisi päästä nopeasti paikasta toiseen.

Aiemmin Horizoneissa on ollut juuri sopivasti liikennettä mutta toki jos haluaa realistista Tokion liikennettä (yms.) niin eihän se siihen natsaa.
Ei tämä määrä ole ainakaan ensimmäisen 12 tunnin aikana alkanut ottaa päähän. Enemmän kuin aikaisemmissa Horizoneissa, mutta ei mistään ruuhkasta nyt varsinaisesti vielä voida puhua.

Mietin, että mikä tekee tämän osan kisoista sen verran kiinnostavia, että niitä jaksaa jauhaa useammankin kerran ja luulen, että syynä on korkeuserot radoilla ja teillä. Mutkaisia ja mäkisiä ratoja on mukavampi ajaa kuin tasaisella pinnalla olevia kierroksia. Jossain vaiheessahan se alkupelin huuma katoaa kun on kartalla rikottu kaikki ja nähty jokainen erikoisuus. Silloin pitäisi olla jotain tekemistä, jota jaksaa tehdä pitempään. Olen aika toiveikas, että time attackia ja rivalsia jaksaa pelata pitempään. Driftaus on vähän turhan helppoa, kuten edellisessä osassa.

Ylös Bottom