Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

nothing sanoi:
Paniikkihan tässä iskee. Pakko hommata ratti jostain nopiaan ettei tarvi kylmiltään istahtaa Forzan ohjaimiin. Kai se on sitten se MS:n oma ratti hommattava... vinkkejä halvimmasta paikasta otetaan vastaan (jos joku sattuu hyviin tarjouksiin törmäämään [kun en varmaankaan ole ainoa joka rattia on nyt hommaamassa]).


joo, vinkkiä vaan mistä ratin sais hyvään hintaa.... opiskelijalla kun on rahat vähän tiukalla
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nothing sanoi:
Paniikkihan tässä iskee. Pakko hommata ratti jostain nopiaan ettei tarvi kylmiltään istahtaa Forzan ohjaimiin. Kai se on sitten se MS:n oma ratti hommattava... vinkkejä halvimmasta paikasta otetaan vastaan (jos joku sattuu hyviin tarjouksiin törmäämään [kun en varmaankaan ole ainoa joka rattia on nyt hommaamassa]).

Kyllä se Microsoftin langaton ratti kannattaa hommata, ainut kunnollinen ratti XO:lle. Itse sain Puolenkuunpeleistä 140 hintaan mukaan myös tvastaanottimen (25 norm. hinta) PC käyttöä varten. Normaalistihan tuo ratti on niillä 125.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Eli Special Edition lähtee tilaukseen näiden sanojen myötä,

"Käsittääkseni tuo Special Edition on nimenomaan Collector's Edition. Pyrimme
tilaamaan keräilyversioita mahd. paljon, joten uskoisin, että nyt tilaamalla
saa pelin julkaisupäiväksi.

Terveisin,
Jyri Paavilainen
Konsolinet Oy"

Tuo Special Edition nimenomaan on CE. Itse soitin kyseisen firman TJ:lle Korkeaojalle, joka lupasi varmasti Collectors Editionin julkaisupäiväksi. Olin ensin yhteydessä Paavilaiseen, joka ei oikein tiennyt juuta eikä jaata asiaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oleanteri sanoi:
"Hey guys, will have good news about the demo by tomorrow morning (basically in the next 12 hours).

It's coming sooner than you think. :) "

http://forums.forzamotorsport.net/forums/ShowThread.aspx?PageIndex=222&PostID=82311
Heh! Siellähän se oli. Che mainitsee myös: "You guys got your FFB wheels ready?"
Ei voi muuta sanoa ku ou jee! Ite istuskelen täällä ratti sylissä ja odotan. Isot pojat foorumilla veikkaa että kevät päivityksen jälkeen ilmestyy demo. Ja kevät päivityksen pitäisi tulla kolmen tunnin sisään. Ja mulla on iltavuoro tänään... Hajottaa. Täytyy ottaa kone mukaan.

EDIT:
Juu, eli Major Nelsonihan se ton päivityksen lupailee. Ja kun klilataan sitä aikalinkkiä todetaan että Suomessa klo 12.00 tulee dasboard päivitys. Voi jumpe jos se demo tulee sillo kans!!!! VUODEN ODOTUS ALKAA LÄHESTYÄ LOPPUAAN!!!!
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

"You guys got your FFB wheels ready?"

Tämmösen kommentin Che heitti 1,5 tuntia sitten.
Jos hyvin käy niin demo saadaan ehkä jo tänään. Tai sitten nään vain unta. :)

ohoh. tupla postaus. Ja Talwar kerkeskin jo väliin ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nyt alko omakin odotus nousemaan kattoon... huih, tulispa tänään! :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
"You guys got your FFB wheels ready?"

Tämmösen kommentin Che heitti 1,5 tuntia sitten.
Jos hyvin käy niin demo saadaan ehkä jo tänään. Tai sitten nään vain unta. :)

ohoh. tupla postaus. Ja Talwar kerkeskin jo väliin ;)

Mulla on AFB ratti valmiina :eek:

No kyllä ne forcet toimii ainakin PGR3:ssa, tiedä sit mikä se ero vieläkään on AFB ja FFB välillä. :rolleyes:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voi p*rkele kun pitää olla vaan silver-tili niin eipä tarvitse tuota demoa ladata viikkoon sen ilmestymisestä!

nuni sanoi:
Mulla on AFB ratti valmiina :eek:

No kyllä ne forcet toimii ainakin PGR3:ssa, tiedä sit mikä se ero vieläkään on AFB ja FFB välillä. :rolleyes:

AFB ratti? Enpä ole moisesta koskaan kuullut. Minkä valmistajan ratti se oikeen on?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pelottaa..........:eek:
Maanantaina tuli uus boksi Saksasta. Pelailin maanantaina Forza ykköstä tunnin verran ja eilen PGR3: sta puolisen tuntia kunnes peli jymähti valikkoon :( M$:n laitteista tuttu tehokeino uudelleenkäynnistys autto asiaan mutta perhana jos tääkin laite kosahtaa ensimmäisen todellisen pakkohankintapelin aikoihin :mad: Siinä vaiheessa ei hyvä heilu :mad:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Voi p*rkele kun pitää olla vaan silver-tili niin eipä tarvitse tuota demoa ladata viikkoon sen ilmestymisestä!



AFB ratti? Enpä ole moisesta koskaan kuullut. Minkä valmistajan ratti se oikeen on?

Axial Feedback, se on se Logitech DriveFX ratti jota saa Saksasta jopa ~25 hintaan. :p

En tiedä edelleenkään mikä se ero on Force Feedbackiin, kyllä tässä on ratin akseli suoraan sähkömoottorissa kiinni ja ratissa force on mutta jotekin vaan erilainen kai sitten. :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Demo tuskin tänään tulee, mutta n. 5 tunnin päästä Che kertoo demon julkaisu ajankohdasta. Joten kohta se selviää.

Mitä nyt on tullut lueskeltua tuota forzamotorsportin foorumia, niin ihan älytöntä se meno siellä, uutta viestiä pukkaa jatkuvasti. Porukka ei meinaa pysyä housuissaan kun eivät tiedä tarkalleen milloin demo julkaistaan :D

Täytyy kyllä myöntää, että itsekin jo venailee aika kuumeisesti demon tulemista. Enpä kyllä muista, että olisi mitään muuta peliä ikinä näin paljoa venannut...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Nupe_31 sanoi:
Demo tuskin tänään tulee, mutta n. 5 tunnin päästä Che kertoo demon julkaisu ajankohdasta. Joten kohta se selviää.

Mitä nyt on tullut lueskeltua tuota forzamotorsportin foorumia, niin ihan älytöntä se meno siellä, uutta viestiä pukkaa jatkuvasti. Porukka ei meinaa pysyä housuissaan kun eivät tiedä tarkalleen milloin demo julkaistaan :D

Täytyy kyllä myöntää, että itsekin jo venailee aika kuumeisesti demon tulemista. Enpä kyllä muista, että olisi mitään muuta peliä ikinä näin paljoa venannut...

Suoraan sanoen huvittaa jo etukäteen... Mulla on sellanen kohtalaisen kova kutina että tuolla FM.netissä syntyy sota demon, tai viimeistään pelin tullessa sillä tuskin mikään on tarpeeks ton odotuksen ja hypen keskellä. Peli on kuitenkin "vaan" peli. Kyllä mä tota tosin ittekkin odottelen aika kuumeisesti :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuleeko noita Collector's Editioneja miten iso painos? Entä liikkuuko XO:n Collector's Edition pelejä miten paljon käytettynä? Tuon Collector's Editionin haluisin mutta kun ei ole vielä edes konetta. Odottelen sitä Eliteä.

Eli pitääkö tilata nyt hyllyyn pölyttymään vai löytääkö noita vielä kaupoista pitkään tai sitten esim. huuto.netistä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

m00se sanoi:
Mulla on sellanen kohtalaisen kova kutina että tuolla FM.netissä syntyy sota demon, tai viimeistään pelin tullessa sillä tuskin mikään on tarpeeks ton odotuksen ja hypen keskellä.

Joo se on ihan sama miten hyvä Forza 2 tulee olemaan, mutta tuolla on semmoisia jamppoja joille mikään ei varmasti tule riittämään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kurimus sanoi:
Tuleeko noita Collector's Editioneja miten iso painos? Entä liikkuuko XO:n Collector's Edition pelejä miten paljon käytettynä? Tuon Collector's Editionin haluisin mutta kun ei ole vielä edes konetta. Odottelen sitä Eliteä.

Eli pitääkö tilata nyt hyllyyn pölyttymään vai löytääkö noita vielä kaupoista pitkään tai sitten esim. huuto.netistä?

Painoksesta en tiedä mutta käytetystä CE: stä et ainakaan noita 3 ylimääräistä autoa saa. CE:n mukana tulee siis koodit joilla ladataan autot peliin ja ensimmäinen omistaja tod. näkösesti nämä koodit käyttää. :cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Johan on jopas, kun olin aivan varma, että demo saataisiin vasta 8.6.
Onneksi lennän ehkä huomenna kotiin, joten pääsisin siitä sitten pelailemaan. Harmi vaan kun joutuu tunkkaisissa nettikahviloissa ravaamaan näkeäkseen uutiset, mutta aika hieno juttu että Che lupailee jotain.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

" We'll have an official announcement in the morning.

But those of you with force feedback wheels better get ready tonight. :) "


Eli nyt se on sitten varmaa et demo saadaan huomenna.
Piru kun pitää mennä yövuoroon.
 
Ylös Bottom