Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

En viitsi ajaa paikalliseen kauppaani tarkistamaan olisivatko jo laittaneet peliä myyntiin =/ Tilasin LE-version verkkokaupasta ja jos se ei perjantaina ole kädessäni niin saatan jopa mennä kauppaan ja ostaa normi version ja myydä sen pois jos/kun LE-versio saapuu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onko kukaan saanut vielä lähetys vahvistusta konsolinet.fi:tä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ja normiversiostakin on lähetelty. Tosin serkkupoika tilasi konsolinetistä myöhemmin, ja hänelle ei ole tullut mitään.. Olisikohan eka satsi niin suosittu ettei kaikille ole riittänyt?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Warra sanoi:
Ja normiversiostakin on lähetelty. Tosin serkkupoika tilasi konsolinetistä myöhemmin, ja hänelle ei ole tullut mitään.. Olisikohan eka satsi niin suosittu ettei kaikille ole riittänyt?

mä tilasin VPD:stä 17.04. ja se on sitä ekaa erää.. ja onneks niin ajoissa että riitti.. nimittäin LCE:tä..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
mä tilasin VPD:stä 17.04. ja se on sitä ekaa erää.. ja onneks niin ajoissa että riitti.. nimittäin LCE:tä..

Siis tuliko sulla tässä eilen/tänään vahvistus että on lähetetty?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Siis tuliko sulla tässä eilen/tänään vahvistus että on lähetetty?

ei tullut.. kun vaan se että tilaus on vastaanotettu.. ja käyttäjätilissä näkyy että Avoin.. jos se olis ollut tilatessa loppuunmyyty, siitä tulis erikseen ilmoitus.. mulla ainakin muutaman pelin kohdalla oli niin, mut nopeasti saivat tuotteen toimitettua
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
ei tullut.. kun vaan se että tilaus on vastaanotettu.. ja käyttäjätilissä näkyy että Avoin.. jos se olis ollut tilatessa loppuunmyyty, siitä tulis erikseen ilmoitus.. mulla ainakin muutaman pelin kohdalla oli niin, mut nopeasti saivat tuotteen toimitettua
Juu hyvä juttu, mullakin tuli vaan sillon 1kk sitte, että tilaus vastaanotettu. Kai se sitten se LCE saapuu huomiseksi tai perjantaiksi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Juu hyvä juttu, mullakin tuli vaan sillon 1kk sitte, että tilaus vastaanotettu. Kai se sitten se LCE saapuu huomiseksi tai perjantaiksi.

veikkaan vahvasti perjantaita.. mutta Toivossa on hyvä elää, sanoi se kuuluisa lapamatokin :D
paha puoli se vaan on että mä ainakin olen suht malttamaton aina välillä..:o
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
veikkaan vahvasti perjantaita.. mutta Toivossa on hyvä elää, sanoi se kuuluisa lapamatokin :D
paha puoli se vaan on että mä ainakin olen suht malttamaton aina välillä..:o

Joo sama täällä. Hitto kun pääsis jo ruuvaamaan omaa autoa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tää thread on mennyt nyt HIEMAN järjettömyyksiin kuten joku muukin jo aikaisemmin huomasi..
Monta sivua pelkkää offtopic keskustelua pelin saatavuudesta vaikka ei ole virallinen julkaisupäiväkään. Juu toki harmittaa jossei omaansa ole saanut mutta pitääkö siitä jokaisen postata viisi viestiä mistä kaikkialta on käynyt katsomassa. Ja jokaiselta vain "voi kun tulis perjantaiksi!!!1" ja kuinka serkun kaiman käly osti omansa jo :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Tää thread on mennyt nyt HIEMAN järjettömyyksiin kuten joku muukin jo aikaisemmin huomasi..
Monta sivua pelkkää offtopic keskustelua pelin saatavuudesta vaikka ei ole virallinen julkaisupäiväkään. Juu toki harmittaa jossei omaansa ole saanut mutta pitääkö siitä jokaisen postata viisi viestiä mistä kaikkialta on käynyt katsomassa. Ja jokaiselta vain "voi kun tulis perjantaiksi!!!1" ja kuinka serkun kaiman käly osti omansa jo :confused:

juu, se on kyl totta :o mutta tuo 8.6. on vain tietysti laitettu päivämääräksi jolloin pelin PITÄS olla jo varmasti rantautunut suomeen ja kauppoihin,mikä estää heitä myymästä aiemmin, kun jenkkien "julkaisu"päivä oli 29.5. ja Japseissa oliko 24 vai 26.5..

mut joo, on kyl mennyt hiukan järjettömyyksiin jo =) nyt rauhoitutaan..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noniin.
FM2 on postin kynsissä matkalla isin luo..:p Onhan tässä jo helmikuusta asti ooteltu, kun tuli tilattua sillon. Ja kaikki pelin omistajat voivat lähettää mulle kutsua ja/tai lisätä kaverilistaan. Lähetään viivalle koittelemaan mistä se kana (tod. näk joku nipponi) pissii..:D
Nickinä sama kun tuossa näkyvä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Onkos kellään tietoo siitä tarviiko olla live gold, että voi käydä siellä huutokaupasta ostamassa tai myymässä autoja? :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

DarkSide sanoi:
Onkos kellään tietoo siitä tarviiko olla live gold, että voi käydä siellä huutokaupasta ostamassa tai myymässä autoja? :confused:

Pitää olla gold
Koska muuten voisi käydä vääntääs kaikkee kivaa poke designii auton täytee ja viedä sinne kaupattavaksi. Bannien jälkee sit vaa uus silver account ja tätä rataa...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
Koska muuten voisi käydä vääntääs kaikkee kivaa poke designii auton täytee ja viedä sinne kaupattavaksi.

Niin, tissejä ja pikkuhousuja huutokaupassa on kyllä riittänyt rahansa hassaavien tarpeisiin. Onneksi homma on pysynyt ainakin toistaiseksi kohtuullisen hyvin siellä softcoren puolella. Mitä olen kauppaa seurannut, vain pari naurettavaa jenkkiviritelmää on ylittänyt rajan. Japanilaiset osaavat tehdä myyviä designeja ja olla paljastamatta liikaa. :rolleyes:

- Rei
- Panties

Tuommoisista maksetaan tarvittaessa vaikka toista miljoonaa.

Saa nähdä, mihin suuntiin editorin käyttö jatkossa painottuu. Tuleeko entistä enemmän autenttisia kisamaaleja, keksitäänkö tehdä nelipyöräisiä mainoksia (mainostajat, winkwink), maalataanko peltilehmään häämentävän todellinen Mona Lisa, milloin poliittisesti kantaa ottavat anti-Bush-autot tekevät tuloaan jne. Mahdollisuuksia on vaikka mihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hakkiz sanoi:
Niin, tissejä ja pikkuhousuja huutokaupassa on kyllä riittänyt rahansa hassaavien tarpeisiin. Onneksi homma on pysynyt ainakin toistaiseksi kohtuullisen hyvin siellä softcoren puolella. :rolleyes:

Hakkiz ihan mehuissaan. :D

Nojoo kuitenkin, itse odotan että pääsen lunastamaan huutokaupasta Subaruni, jonka tulisi olla WRC-väreissä. :rolleyes: Tossa äskön niitä katselin forzamotorsport.netin kautta ja aika monta hienoa ja laadukasta tekelettä on liikkeellä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Hakkiz ihan mehuissaan. :D

Nojoo kuitenkin, itse odotan että pääsen lunastamaan huutokaupasta Subaruni, jonka tulisi olla WRC-väreissä. :rolleyes: Tossa äskön niitä katselin forzamotorsport.netin kautta ja aika monta hienoa ja laadukasta tekelettä on liikkeellä.

paljonkohan nää tekeleet sit oikein maksaa? saa sit näköjää haalia sen gold-tilin lisäks prepaid-lipukkeita tai vinguttaa visaa.. hieno keksintö tosiaa.. :mad: microsoft saa rahaa ja sit kauppaaja..mieluiten menis ne rahat kauppaajalle..
 
Ylös Bottom