Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
ProBale:lle (ja muille) VPD:stä ennakkotilanneille tiedoksi että ainakin mulla näkyy nyt että peli lähetetty

Lähetetty (2007-06-07 11:43:32)

Joo itsekin oli tullut automaattiviesti, että peli lähetetty tänään. Saavat kyllä postintädit ahertaa, että peli saapuu huomiseksi. Muuten lähtee sitte ranteet auki jos joudun olemaan viikonlopun ilman! )"""""": Ja se on kyllä viimeinen rasti VPD:lle, koska en tilaa sieltä enään mitään ennakkoon. No toivotaan parasta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

LCE saapui äsken. Ei kyllä ole soundtrackia mukana. Harmi. Vihko näyttää asialliselta. Mutta nyt pelaamaan!! :cool: :p :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voi vatun vatun vattu! Peli on kyllä saapunut paikkakuntani postiin, mutta ei postilaatikkooni. Turhauttavaa! Ja viikonloppuna en sitä kerkeä pelaamaan, joten ainoat tatsit täytyy ottaa huomenna.
Ellei... Onko kenelläkään kokemuksia tuon maxikirjeen hakemisesta suoraan postista? Meinaan, että antavatkohan/löytävätköhän postitädit sitä minulle sen seurantakoodin perusteella. Normaalien pakettien kohdalla tuo toimii ainakin, en tiedä kyllä näistä maxikirjeistä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Heh.. Juuri olen tulostamassa tuota lähetysseurantalappusta :rolleyes:
Eipä siinä mitään menetäkään, joten matkaan vain.

Edit: Se toimii! Sain pelini, joten lähinnä tiedoksi ProBalelle (joka tuntuu olevan yhtä täpinöissä kun itsekin), saat pelisi jo huomenna kunhan vain tulostat seurantakoodin ja otat henkkarit tai passin mukaan postiin. Mutta nyt.. Adios, mua ei täällä vähään aikaan nähdä :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Noinhan se menee. Paketin voi hakea postista seurantakoodilla kunhan pystyy paikanpäällä todistamaan henkilöllisyytensä (Kuvaton kelakortti tai kirjastokortti ei kelpaa :D ).
Hieman on kateutta ilmassa kun toiset pääsevät pelaamaan :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Reilu puoli tuntia töitä jäljellä ja sitten Forzaa pelaamaan! Tiedoksi foorumilaisille, jotka ovat ilman peliä Tampereen nurkilla: hain oman yksilöni tänään torstaina aamulla Kangasalan Prismasta. Noin 4 kpl jäi silloin hyllyyn...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Otkor sanoi:
Edit: Se toimii! Sain pelini, joten lähinnä tiedoksi ProBalelle (joka tuntuu olevan yhtä täpinöissä kun itsekin), saat pelisi jo huomenna kunhan vain tulostat seurantakoodin ja otat henkkarit tai passin mukaan postiin. Mutta nyt.. Adios, mua ei täällä vähään aikaan nähdä :P

Juu, kiitos erittäin paljon vinkistä. Teen näin jos en saa sitä postilaatikkooni huomenissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tero80 sanoi:
Reilu puoli tuntia töitä jäljellä ja sitten Forzaa pelaamaan! Tiedoksi foorumilaisille, jotka ovat ilman peliä Tampereen nurkilla: hain oman yksilöni tänään torstaina aamulla Kangasalan Prismasta. Noin 4 kpl jäi silloin hyllyyn...

Näkyikö sielläkään erikoisversioita?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Näkyikö sielläkään erikoisversioita?
Eipä näkynyt, kyseessä siis perusversio, unohdin mainita tämän faktan. Hinta oli 67,90. En malttanut olla ostamatta, alunperin olin aikonut ostaa juurikin LCE-version, mutta eiköhän tuollakin pärjää...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tero80 sanoi:
Eipä näkynyt, kyseessä siis perusversio, unohdin mainita tämän faktan. Hinta oli 67,90. En malttanut olla ostamatta, alunperin olin aikonut ostaa juurikin LCE-version, mutta eiköhän tuollakin pärjää...

onko nyt siis tilanne tämä että prisma on laittanut pelin jakoon vähän aikaisemmin..... täytyypä itsekkin käydä koluamassa kaikki lähimmät prismat läpi kunhan töistä pääsen..... mistä muista prismoista peliä on löytynyt?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

15min sitten Porin Prisman hyllyyn nosteltiin Forza2:sia. Aikani ensin siinä etsein peliä hyllystä, mutta juuri kun olin lähdössä tuli hyllyn viereen kärry josta työntekijä alkoi niitä lappaamaan hyllyyn. Vein kärrystä ensimmäisen :D Kyllä sinne jokunen vielä jäi.

*näpäyttää näytön vga-puolelle*
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tombad sanoi:
15min sitten Porin Prisman hyllyyn nosteltiin Forza2:sia. Aikani ensin siinä etsein peliä hyllystä, mutta juuri kun olin lähdössä tuli hyllyn viereen kärry josta työntekijä alkoi niitä lappaamaan hyllyyn. Vein kärrystä ensimmäisen :D Kyllä sinne jokunen vielä jäi.

*näpäyttää näytön vga-puolelle*

Lucky Bastardsit, ei täs auta ku kuunnella Stig Doggia.

"np: Stig Dogg - Mä Tulin Sun Uniin "Stig Dogg""
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hahaa!
Päätin ajankuluksi käydä läheisessä prismassa ja eiköhän siellä hyllyssä komeillut n. 8 Forzaa hintaan 67. No pitää lähettää se VPD tilaus takaisin, kun ei siinä CE:ssä mitään erikoista edes ole. Sitten pelaamaan. -->
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

No just. Mä oon sit vissii ainut kuka saa huomen vasta virallisena julkaisupäivänä omani. Bleh.
Taidan itekin alkaa ostelee pelini prismoista ja cittareista kun ei o mitää hyötyy ennakko tilata. Aika väärin jotenkin. :eek:

Jos sitä lähtis vaik nurmikkoo leikkailee ja tekee jotaa hyödyllistä eikä vaa murjota. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

LCE hyppyissä ja vihdoin kotosalla. Sit alkaa armoton kurvailu! Gamertag "laattori" kaikki lisäilkööt minut ketkä haluavat.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Juu huomenna pääsis sitten täälläkin pelaamaan. On tää oottaminen kyllä aika tuskallista, mutta se kasvattaa vaan luonnetta:D .
Jospa se vaan sitten maistuu paremmalta, kun on pitkään odotellu.
Sen oon itse huomannu, että kun oon uuden pelin tilannu niin niitä vanhoja ei oikein jaksa pelata.
Sitä vaan odottaa uusinta tulokasta:) .
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Hahaa!
Päätin ajankuluksi käydä läheisessä prismassa ja eiköhän siellä hyllyssä komeillut n. 8 Forzaa hintaan 67. No pitää lähettää se VPD tilaus takaisin, kun ei siinä CE:ssä mitään erikoista edes ole. Sitten pelaamaan. -->
Tälläisten jälkeen ei tarvitse ihmellä miksi suomessa pelit ovat kalliita ja kauppoja niin vähässä.

Miksi edes tilata peli nettikaupasta ennakkoon jos ei kestä odotusta...

(sorry, ei nyt ollut suunnattu mitenkään pelkästään sulle ProBale, näitä näkee paljon joka kerta kun joku isompi peli julkaistaan)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Maxx sanoi:
Tälläisten jälkeen ei tarvitse ihmellä miksi suomessa pelit ovat kalliita ja kauppoja niin vähässä.

Miksi edes tilata peli nettikaupasta ennakkoon jos ei kestä odotusta...

(sorry, ei nyt ollut suunnattu mitenkään pelkästään sulle ProBale, näitä näkee paljon joka kerta kun joku isompi peli julkaistaan)

Kyllä itse myös ihmettelen näitä jotka tilaa netistä ja sitten ostaa kaupasta,kun ei malta odottaa.
Kyllä siinä nettikauppiasta sylettää,kun tavaraa alkaa valumaan läjäpäin takaisin ja postikulut jäävät kauppiaan maksettavaksi.

Yleensäkin miksi tilata netistä? Sitten hermoillaan ja kirjoitellaan mm.täällä odotuksen pitkästä ilosta,ja hermoillaan postiluukun ääressä.
Toiset eivät tilaa netistä,pelaavat peliä jo 1-2 päivää ennen julkkaria.
Itse hain tänään paikallisesta kaupasta hintaan 59,90e.

Forza 1:sen tullessa paikallinen Anttila myi peliä vahingossa jo viikkoa ennen julkaisupäivää.Siinä sitä oli pelin netistä tilalleilla viikko aikaa käpristellä muiden jo pelatessa...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hartsa sanoi:
Kyllä itse myös ihmettelen näitä jotka tilaa netistä ja sitten ostaa kaupasta,kun ei malta odottaa.
Kyllä siinä nettikauppiasta sylettää,kun tavaraa alkaa valumaan läjäpäin takaisin ja postikulut jäävät kauppiaan maksettavaksi.

Yleensäkin miksi tilata netistä? Sitten hermoillaan ja kirjoitellaan mm.täällä odotuksen pitkästä ilosta,ja hermoillaan postiluukun ääressä.
Toiset eivät tilaa netistä,pelaavat peliä jo 1-2 päivää ennen julkkaria.
Itse hain tänään paikallisesta kaupasta hintaan 59,90e.

Forza 1:sen tullessa paikallinen Anttila myi peliä vahingossa jo viikkoa ennen julkaisupäivää.Siinä sitä oli pelin netistä tilalleilla viikko aikaa käpristellä muiden jo pelatessa...

Noh, nyt on ainakin sitten opittu. (:
 
Ylös Bottom