Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

vähän harmittaa kun en itse peliä päässyt vielä eilen testaamaan...... kolusin lähimmät prismat ja anttilat läpi mutta ei näkynyt forzaa missään..... :(

Nyt sitten pitää kärvistellä täällä töissä ja vasta neljän aikaan kaupoille peliä hakemaan.

Mistäs vantaan-kerava akselilta ton CE:n sais edullisesti?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Dragonfly sanoi:
vähän harmittaa kun en itse peliä päässyt vielä eilen testaamaan...... kolusin lähimmät prismat ja anttilat läpi mutta ei näkynyt forzaa missään..... :(

Nyt sitten pitää kärvistellä täällä töissä ja vasta neljän aikaan kaupoille peliä hakemaan.

Mistäs vantaan-kerava akselilta ton CE:n sais edullisesti?

Ei mua oikeestaan ees harmita. Tuntuu nyt vaa paremmalta kun on jaksanut kiltisti odottaa. Alle 3 tuntia ja sit postinainen tulee. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Näkyykös porukalla konsolinetistä eilen postitetut LCE paketit jo postin lähetysseurannassa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Locust sanoi:
Ei mua oikeestaan ees harmita. Tuntuu nyt vaa paremmalta kun on jaksanut kiltisti odottaa. Alle 3 tuntia ja sit postinainen tulee. :)


Nii oiski alle 3 tuntii..... 6,5 tuntia aika tarkalleen on vielä odotettava
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kohta pitäisi vaivautua menemään kauppaan tämä mestari tekele lunastamaan. Saas nähdä myykö Gigantti myös Limited Editionia. Illalla mut löytää linjoilta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

vois ostaa xbox 360 core, tän pelin takii, mut taitaa jäädä väliin kun on PS3
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Eilen tuli päivällä Konsolinetistä postitusilmoitus päivällä. Pelin olisi parempi olla kotona postiluukusta tipahtaneena kun pääsen töistä. Eikös Konsolinetistä pelit yleensä ehdi päivässä pääkaupunkiseudun alueelle? Joku voi ilmoittaa jos on saanut eilen postitetun pelin, niin odotukseni käy vielä enemmän kärsimättömäksi. Illalla varmasti meikäläisen kuitenkin löytää Livestä, saa lisäillä listaan jos haluaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tuli tossa mieleen että jos joku haluaa niin voisi käydä Helsingin Verkkokauppa.comista kaappaamassa mun varaaman LCE-version itelleen. Ennakkotilattu muutama kuukaus sitten ja maksu noutaessa. Hinta oli muistaakseni 66,90. Verkkokauppa.comista ei LCE:n mukaan saa ennakkotilaus Nissania :(

Anyway jos joku haluaa tuon käydä kaappaamassa niin pistä privaa ja laitan takasin tuon noutokoodin :) Nopein saa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ainakaan mun konsolinetistä eilen postitetun LCE paketin tietoja ei löydy lähetysseurannasta. Onko muuten kellään tietoa laskeeko ratin hinta forzan julkaisun myötä? Ainaki jenkeissä ja Australiassa hinta on tippunu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Paljonkas Core maksaa halvimmillaan?
Melkein pitäis forzaa varten ostaa XO (taas) :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Corea ei kannata ostaa, paljon halvemmaksi tulee kun ostaa suoraan sen Premiumin. Premiumissa tulee kaikki tarpeellinen mukana ja se maksaa noin 350-390 euroa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

No onhan se Core ihan oiva veto jos haluaa ostaa vaikkapa 120 gigaisen kovon irtomyynnistä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jos nyt jatketaan vielä OT:ta, niin parasta olisi odottaa, jos Elite rantautuisi joskus tänne ja MS laskisi Coren/Premiumin hintaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hyvä tää on. Mä keräilin jo ihan pädillä nuo tyrkyllä olevat gamerscoret. Hardcore, natural, Hard Charger, underdog yms. Joutu jo ihan tosissaan ajamaan. :D Pitäs vielä vaan se ratti hakee, mut ei oo rahnaa... :(
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Uusimmasta Pipassista:
The Microsoft Wireless Racing Wheel. As the APIs for the console have been released, we expect that by late 2007 or early 2008 there should be alternatives too.
Eli täsä vuoden vaihteessa pitäis alkaa tulla muiltakin ratteja. Eli G25 tai vastaava ei mahdottomuus...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Vielä tyrkyllä...


m00se sanoi:
Tuli tossa mieleen että jos joku haluaa niin voisi käydä Helsingin Verkkokauppa.comista kaappaamassa mun varaaman LCE-version itelleen. Ennakkotilattu muutama kuukaus sitten ja maksu noutaessa. Hinta oli muistaakseni 66,90. Verkkokauppa.comista ei LCE:n mukaan saa ennakkotilaus Nissania :(

Anyway jos joku haluaa tuon käydä kaappaamassa niin pistä privaa ja laitan takasin tuon noutokoodin :) Nopein saa.
 
Ylös Bottom