Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
tsinivuo sanoi:The Secret Achievements:
-Collect all production cars.
-Collect all race cars.
-Collect all Tuner cars.
-Collect all cars
Talwar sanoi:Uusimmasta Pipassista:
Eli täsä vuoden vaihteessa pitäis alkaa tulla muiltakin ratteja. Eli G25 tai vastaava ei mahdottomuus...
msa sanoi:Jos ostan Xboxin niin ei kauheasti tekisi mieli ostaa noita Microsoftin tuputtamia ylihintaisilta tuntuvia muovihärpäkkeitä.
Otkor sanoi:Ps. Se squashpallo on loistava sen jarrupolkimen alla, jos jollain se ongelma vielä on. Tökkää vain reiän siihen palloon ja sujauttaa jarrun alle, A'vot!
Nupe_31 sanoi:Mitään ideoita "Forza 2 + tyttöystävä" tilanteeseen
En nyt kyllä itsekään rattia miksikään "muovi härpäkkeeksi" haukkuisi. Tosin onhan joku G25 (tai punainen MOMO) aivan eri luokan tekele, mutta niin on sen hintakin vähän eri luokkaa. Itse olen ollut ainakin aivan tyytyväinen tuohon. Forza on ihan eri planeetalta ratin kanssa pelattuna kun taas padilla.Decap sanoi:Ratilla pelaavat tosin varmaan osaavat paremmin vastata tähän.
Nupe_31 sanoi:Pitäisi vain jostai repiä aikaa pelaamiseen. Tälläkin hetkellä töissä joutuu kärvistelemään ja tyttöystäväkin eilen kerkesi toteamaan pikaisen testauksen aikana, että "jos ei sulla töitä olis, niin ethän sä muuta tekiskään kuin tuota pelaisit". Että näin. Mitään ideoita "Forza 2 + tyttöystävä" tilanteeseen
Decap sanoi:Itse rattia en ole vielä ostanut enkä edes koittanut, mutta silti kommenttisi tuntuu melko angstilta. Lukenut tusinan arvosteluita eikä yhdessäkään ole kyllä haukuttu rattia "muovihärpäkkeeksi".
Ehkä se v*tuttaa jos on jo G25:sen ostanut juuri mutta siltikin. Ratilla pelaavat tosin varmaan osaavat paremmin vastata tähän.
Nupe_31 sanoi:Mitään ideoita "Forza 2 + tyttöystävä" tilanteeseen
Sama. Panostin tehon sijasta keveyteen. Hyvin kulkee ja on kiva ajaa.ForzaMoto2 sanoi:täytyy kyl sanoo että Forza2 ON mahtava peli..
Milläs autolla porukka on uratilansa aloittanut? Itse aloitin sillä VW Golfilla -92