Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
miten siellä nyt niin kauaa muka lataa? semmosessa 10-15sekunnissa lataa..
30 sekuntia menee minulla rataa ladatessa. Onkohan loota hajoamassa vai ihan normaalia?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pientä temppuilua on xboxilla ollut Forza2:n kanssa. Pari kertaa kesken radan latauksen on käynyt niin, että kun dvd-asema on kiihdyttänyt maksimivauhtiinsa levyn pyörityksen, levy pysähtyy ja päästää samalla pahalta kuulostavan "krääk"-äänen. Sen jälkeen asema yrittää päästä takaisin vauhtiin, mutta kuulostaa siltä ninkun se ei sais levystä otetta. Tästä kuuluu selviä "klik, klik" -ääniä. Peli on kuitenkin lähtenyt päälle, mutta latausaika on venähtänyt näillä kerroilla lähes minuuttiin.

Sen jälkeen olen vaan ajanut kisan loppuun, ja kisan jälkeen valikoiden latautuessa tämä sama latausongelma on toistunut. Sitten olen vain käyttänyt dvd-asemaa auki ja laittanut samantien kiinni. Ja sen jälkeen peli on toiminut moitteetta monen tunnin maratonit.

Samaa vikaa on ollut joskus vanhojen xbox-pelien pyörityksessä, mutta tämä ei kuitenkaan ole yleistä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Huomenta taas.

Eilen tuli muutama kutsu live-mättöihin mutta olin niin uppoutunu kärryn maalaamiseen...ei vaan malta lopettaa :D Kiitos silti ja anteeksi.
Mulla on itse asiassa semmonen tilanne että mun palomuuri ei päästä kuin yhden paikallisen ip:n täysin vapaana pihalle ja se ip on tällä hetkellä Pleikan käytössä kesken olevan PES-liigan takia. Live-moninpeliin ei hetkeen siis ole asiaa. Jostain syystä tuo Boksi kyllä yhdistää liveen ja kuvien lataukset yms. toimii moitteetta mutta moninpeli ei vaan tykkää :( No onneks tuo liiga on loppusuoralla, sitä odotellessa voisin yrittää opetella ajamaan :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Paljonko peli vie tilaa, kun juuri tuli postiin ja nyt väittää että ei ole tarpeeksi tilaa tallentaa, tilaa on jäljellä 34 mb, eli siis paljonko vie vai onko pelissä vikaa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Eikös nuo pitäisi lukea pelin takakannessa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Latenaattori sanoi:
Paljonko peli vie tilaa, kun juuri tuli postiin ja nyt väittää että ei ole tarpeeksi tilaa tallentaa, tilaa on jäljellä 34 mb, eli siis paljonko vie vai onko pelissä vikaa?

mulla on tuo peli vieny tilaa tässä vaiheessa 70mb.. jotain 18% suoritettu pelistä..
Niin, kyl se haukkaa aika paljon tuosta muistista tuo peli, riippuu viel jos tallentelee kuvia ja uusintoja, ja autojen säätöjä yms
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Eli toisinsanoen ei kannata hankkia corea tuota varten, vaikka olisi jo muistikortti valmiina.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

noose01 sanoi:
Eli toisinsanoen ei kannata hankkia corea tuota varten, vaikka olisi jo muistikortti valmiina.

ei kyl kannata ainakaan nii kauaa kunnes tulee isompia muistikortteja myyntiin.. mikä on aika epätodennäköstä, sillä valmistaja haluaa että ostettas se kalliimpi kovalevy
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Kylläpä on suoraan sanottuna harvinaisen perseestä.

Eli jotta voit nauttia pelistä kunnolla, pitää sinulla olla se 512mb muistikortti tai kovalevy?

GO FOR IT MS
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ro0Ki3 sanoi:
Kylläpä on suoraan sanottuna harvinaisen perseestä.

Eli jotta voit nauttia pelistä kunnolla, pitää sinulla olla se 512mb muistikortti tai kovalevy?

GO FOR IT MS

Tuskin siihen mitään hirveitä tiloja tarvii, että peliä voi pelailla. Mutta jos haluaa ostella autoja ja maalailla ja kuvailla ja vastaavaa, niin onko ihme että tilaa kuluu? Mitä asialle mielestäsi tulisi tehdä?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

nothing sanoi:
Tuskin siihen mitään hirveitä tiloja tarvii, että peliä voi pelailla. Mutta jos haluaa ostella autoja ja maalailla ja kuvailla ja vastaavaa, niin onko ihme että tilaa kuluu? Mitä asialle mielestäsi tulisi tehdä?

Juurihan sanoin, että jos pelistä haluaa kunnolla nauttia, niin ei riitä tuo 64MB:n muistikortti, vaan tilalle pitäisi ostaa joko Premium-versio tai kovalevy, ja se on minun mielestä aivan hanurista. Mitä asialle tulisi tehdä? No ei kai sille voi muuta tehdä, kun ostaa kalliimpi versio/kovalevy, jos haluaa, minä en halua.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ro0Ki3 sanoi:
Juurihan sanoin, että jos pelistä haluaa kunnolla nauttia, niin ei riitä tuo 64MB:n muistikortti, vaan tilalle pitäisi ostaa joko Premium-versio tai kovalevy, ja se on minun mielestä aivan hanurista. Mitä asialle tulisi tehdä? No ei kai sille voi muuta tehdä, kun ostaa kalliimpi versio/kovalevy, jos haluaa, minä en halua.

No niin no... Mitenkä tämä sitten on MS:n vika?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ro0Ki3 sanoi:
Juurihan sanoin, että jos pelistä haluaa kunnolla nauttia, niin ei riitä tuo 64MB:n muistikortti, vaan tilalle pitäisi ostaa joko Premium-versio tai kovalevy, ja se on minun mielestä aivan hanurista. Mitä asialle tulisi tehdä? No ei kai sille voi muuta tehdä, kun ostaa kalliimpi versio/kovalevy, jos haluaa, minä en halua.

Kyllähän tarjolla on tuo 512 megatavun muistikorttikin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voihan s**tana, sanoi kissa kun telkkaria ulos heitti!

Tulipa tuossa iltapäivän tiimellyksessä haettua kaupasta uudenkarhea XBox360 Forzan kera nimenomaan kyseistä peliä varten. Siinä sitten hurmiossa kotiin asentamaan systeemiä ja koeajolle. Lopputulos? Nokian peräti muutaman vuoden vanha näemmä neekerimallin telkkari ei ymmärrä tuota PAL-60 -asetusta, ja kuva väpättää kuin horkassa. Ei paljoa pelailla.

Kaiken kruunaa se, että opiskelijabudjetilla kasaan raavitut rahat menivät kokonaisuudessaan boksin ostoon, joten turha on havitella uutta telkkariakaan. Vituttaa kuin sitä kuuluisaa oravaa käpyineen. Sille, joka keksii ensimmäisenä ongelmaan ratkaisun, lupaan kosolti lämmintä kättä ja kiitosta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oratow sanoi:
Voihan s**tana, sanoi kissa kun telkkaria ulos heitti!

Tulipa tuossa iltapäivän tiimellyksessä haettua kaupasta uudenkarhea XBox360 Forzan kera nimenomaan kyseistä peliä varten. Siinä sitten hurmiossa kotiin asentamaan systeemiä ja koeajolle. Lopputulos? Nokian peräti muutaman vuoden vanha näemmä neekerimallin telkkari ei ymmärrä tuota PAL-60 -asetusta, ja kuva väpättää kuin horkassa. Ei paljoa pelailla.

Kaiken kruunaa se, että opiskelijabudjetilla kasaan raavitut rahat menivät kokonaisuudessaan boksin ostoon, joten turha on havitella uutta telkkariakaan. Vituttaa kuin sitä kuuluisaa oravaa käpyineen. Sille, joka keksii ensimmäisenä ongelmaan ratkaisun, lupaan kosolti lämmintä kättä ja kiitosta.

auttaisiko jos vaihdat boxin asetuksista sen PAL-50 asetuksen päälle? Ainakin meillä auttoi mökillä ikivanhassa telkussa monessakin pelissä
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ForzaMoto2 sanoi:
auttaisiko jos vaihdat boxin asetuksista sen PAL-50 asetuksen päälle? Ainakin meillä auttoi mökillä ikivanhassa telkussa monessakin pelissä

Ei auta, sillä peli ei tuoe PAL50-tilaa. Jos PAL50 päällä yrität käynnistää peliä, käskee se oitis vaihtamaan PAL60:n päälle. Paska homma kyllä.

Ei Oratowilla olisi minkäänlaista mahdollista näytöllä pelailla?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Oratow sanoi:
Voihan s**tana, sanoi kissa kun telkkaria ulos heitti!

Tulipa tuossa iltapäivän tiimellyksessä haettua kaupasta uudenkarhea XBox360 Forzan kera nimenomaan kyseistä peliä varten. Siinä sitten hurmiossa kotiin asentamaan systeemiä ja koeajolle. Lopputulos? Nokian peräti muutaman vuoden vanha näemmä neekerimallin telkkari ei ymmärrä tuota PAL-60 -asetusta, ja kuva väpättää kuin horkassa. Ei paljoa pelailla.

Kaiken kruunaa se, että opiskelijabudjetilla kasaan raavitut rahat menivät kokonaisuudessaan boksin ostoon, joten turha on havitella uutta telkkariakaan. Vituttaa kuin sitä kuuluisaa oravaa käpyineen. Sille, joka keksii ensimmäisenä ongelmaan ratkaisun, lupaan kosolti lämmintä kättä ja kiitosta.

VGA-kaapeli kaupasta ja tietokoneen monitorilta vaan pelaamaan.
 
Ylös Bottom