Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Yksi tapa vaihtaa ykkösohjainta ratin ja padin välillä on kirjata käytössä oleva käyttäjätunnus pois päältä guide-napin kautta ja sen jälkeen kirjautua uudelleen sisään samalla käyttäjällä, mutta eri ohjaimella. Nopea ja helppo tapa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

MiKiM sanoi:
Yksi tapa vaihtaa ykkösohjainta ratin ja padin välillä on kirjata käytössä oleva käyttäjätunnus pois päältä guide-napin kautta ja sen jälkeen kirjautua uudelleen sisään samalla käyttäjällä, mutta eri ohjaimella. Nopea ja helppo tapa.
Ainoa ongelma tässä on että kaverilistalla alkaa tunteet kuumeta jos joku loikkii kokoajan sisään...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Voi perskeles. Myin joskus maaliskuussa tuon boxin pois, mutta huomenna täytyy mennä uudestaan ostamaan jo pelkästään tämän pelin takia. Joutuu pädillä pelaamaan, mutta ei se niin haittaa.:)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Totta, että saattaa tunteet kuumentua muilla..mutta. Miksi sitä ohjainta pitäisi vaihtaa kokoajan? Yleensä jos alkaa autoa maalailemaan niin siinä menee kyllä äkkiä tunti jos toinenkin...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

MiKiM sanoi:
Totta, että saattaa tunteet kuumentua muilla..mutta. Miksi sitä ohjainta pitäisi vaihtaa kokoajan? Yleensä jos alkaa autoa maalailemaan niin siinä menee kyllä äkkiä tunti jos toinenkin...
Ei sitten tietenkään jos maalailuun käyttää, mutta siis jos ihan valikoissa pyörimiseen käyttää pädiä niin sitten.
Pikkasen harhautunut aiheesta tämä...
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Jatkanpa hieman vielä offtopicia, eli tosiaan paljoa manuaaleja lukenut vaan iskin ratin kiinni ja aloin pelaamaan. Nyt vasta huomasin, että mukana tullut pgr3 sanoo että "insert this disc first, contains drivers for the wheel" tjsp. Nyt kun sen lykkääpi niin ei tuo ainakaan mitään sano, että asentelisi jotain.
Kuinkahan pitäisi toimia ja miten te olette omanne asennelleet? Kyllä tuo ainakin lähti pelittämään ilmankin mutta hyvähän ne olisi. D:

Vai onkohan nuo sisällytetty jo noihin Liven omiin updateihin jossain vaiheessa siis?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

ProBale sanoi:
Tuossa on omasta mielestäni pelin parhaimmat biisit, etenkin Cansei De Ser Sexyn eli CSS:n Alala
En voisi olla enempää samaa mieltä. On itse asiassa mennyt juuri Alala viikko sitten kännykän soittoääneksikin. Pitänee koittaa jossain välissä hankkia koko levy :)

Tuli tänään tuo Forzan LCE, ja onhan tuo ensikatselmukselta hieno paketti, etenkin kirjanen oli ihan vakuuttava. Ei tuossa nyt oikein mitään hohtoa ole jos vertaa esim. Oblivionin spessuun, mutta olen tyytyväinen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Nyt vaatisi pientä kommentin tynkää MS wheelin ostaneilta, onko se ihan aikuisten oikeasti kannattava investointi? :rolleyes:
Lukenut kyllä arvosteluita, mutta vaatii hieman tarkennusta. Ensinnäkin pitääkö ratti kovaakin ääntä ja jos niin millaista? naksutusta, pauketta vai mitä esim kun force iskee päälle?
Ja toisekseen vaikka pientä yleistä näkökulmaa mokomaan, onko se tarpeellinen ja ennenkaikkea pitkäikäinen investointi. Mikä ratissa häiritsee ja mikä taas palkitsee jne. :)

Meikeläisen yksilö kyllä vähän rutisee, mutta kai tuo ratin tuottaman äänen huomioiminen on aika yksilöllistä. Muuten oon kyllä tykänny vehkeestä.

+ Sekä ratti, että polkimet on muotoiltu hyvin mun käsille ja jajaloille.
+ Hyvät voima-efektit Forzaa pelatessa (PGR3:n kanssa on huomattavasti vaisummat)
+ Ratista saa hyvän otteen suht mielyttävän materiaalin vuoksi.
- Totaalisen susipaska ristiohjain. Siis aivan älyttömän huono.
- Ei tatteja -> Valokuvaus ja auton maalaus on pakko tehdä vaihtamalla padi kehiin.
- Jarrupoljin on liian löysä. Tähän kyllä tottuu, mutta vastus saisi olla epälineaarinen. Jotkut on korjannu asiaa sujauttamalla squash-pallon tonne johonki väliin, mutta ite en o yrittäny.

Kokonaisuutena oon rattiin tyytyväinen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Uusimmassa Tekniikan Maailmassa oli muuten muutaman aukeaman juttu pelistä. Aika hyvää kehua keräsi. Kannataa vilkaista jos pelin hankkimista vielä miettii.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

djj07 sanoi:
Meikeläisen yksilö kyllä vähän rutisee, mutta kai tuo ratin tuottaman äänen huomioiminen on aika yksilöllistä. Muuten oon kyllä tykänny vehkeestä.

+ Sekä ratti, että polkimet on muotoiltu hyvin mun käsille ja jajaloille.
+ Hyvät voima-efektit Forzaa pelatessa (PGR3:n kanssa on huomattavasti vaisummat)
+ Ratista saa hyvän otteen suht mielyttävän materiaalin vuoksi.
- Totaalisen susipaska ristiohjain. Siis aivan älyttömän huono.
- Ei tatteja -> Valokuvaus ja auton maalaus on pakko tehdä vaihtamalla padi kehiin.
- Jarrupoljin on liian löysä. Tähän kyllä tottuu, mutta vastus saisi olla epälineaarinen. Jotkut on korjannu asiaa sujauttamalla squash-pallon tonne johonki väliin, mutta ite en o yrittäny.

Kokonaisuutena oon rattiin tyytyväinen.


ristiohjain on kyllä hyvin toimiva mun ratissa, auton maalaus onnistuu erittäin hyvin myös ratilla ja jarrupoljin on ihan sopivan tuntuinen, ei tarvitse korjauksia.. täyden 10 ratti
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

No onhan se ihan hyvä ratti, mutta että täydet 10?
Ei se nyt ihan niin hyvä ole :p
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

En mäkään ole kyllä ristiohjaimessani huomannut mitään vikaa, yhtälailla se toimii kun padinkin. D:
Mutta iso miinus toisten olkanappien puutteesta. Siis täh, onko tämä tosiaan näin?
Autoa ei voi edes tuunata kun olkanapeilla vaihdellaan sivuja ja nyt niitä ei pysty vaihtamaan kun ratilla pelaa? Vai tarviiko noita ruveta vaihtelemaan..
Ei nyt luulisi olevan kova homma sisällyttää kaikkia nappeja tuohon mitä padikin tarjoaa niin ei tarvisi säätää. :eek:

Itseä ei ole häirinnyt tuo jarrun jäykkyys tai pikemminkin sen puute. Voisihan sitä silti jossain vaiheessa testiä tunkea jotain sinne väliin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Mutta iso miinus toisten olkanappien puutteesta. Siis täh, onko tämä tosiaan näin?
Autoa ei voi edes tuunata kun olkanapeilla vaihdellaan sivuja ja nyt niitä ei pysty vaihtamaan kun ratilla pelaa? Vai tarviiko noita ruveta vaihtelemaan..
Ei nyt luulisi olevan kova homma sisällyttää kaikkia nappeja tuohon mitä padikin tarjoaa niin ei tarvisi säätää. :eek:
Oletko kokeillut polkimia?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tautofonia sanoi:
Oletko kokeillut polkimia?

Kyllä tosiaan polkimet toimii LT ja RT -nappeina. Mutta ei tuolla ratilla voi oikeasti autoa maalata. Syy:

Tatit puuttuu
-> Autoa ei voi kieputella siten, että näkisi eri alueiden liitoskohdat hyvin.
-> Decalien pyörittäminen on aivan älyttömän hidasta ristiohjaimella. D-padi on tarkoitettu hienosäätöön ja vasen tatti suuriin siirtelyihin.
-> Kuvaa ei voi zoomata, sillä tämä toiminto on käytössä tattia painamalla.

Tattien puutteesta johtuen ei myöskään kisassa voi vilkuilla auton vasemmalle ja oikealle puolelle. Varsinkin tämä on todella vittumainen ominaisuus. Muiden autojen sijainnin voi toki kuulla surround äänillä, mutta 90 asteen sokea piste molemmilla puolilla autoa on todella huono juttu. Tää on ongelmana erityisesti sillon jos on stereoäänet käytössä.

Meikeläisen ratin d-padi tunnistaa suuntia tosi huonosti, varsinkin vasemmalle. Välillä toi ei ota painalluksia ollenkaan, ja välillä tulee vahinkopainallus ylös tai alas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom