Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juurikin niin, ei muuta kuin itse värkkäämään niitä logoja joita voit sitten levittää ympäri autoaDoran sanoi:Siinähän voi vaan maalata auton ja jotain sen osia`?
Beza sanoi:Mienköhän tuossa noita autoja oikein pääsee virittämään, kun ei mitään muuta pysty säätämään kuin renkaita?
Doran sanoi:MMitäs ajoapuja käytätte? Käytättekö ajolinjaa? Itse lähes kaikkia, aloittelija kun oon
Laita vaihdekeppi oikeaan tikkuun, niin tuntuu hyvältä käyttää manuaaleja.Kuuleri sanoi:Itse pelailen automaatilla ja ABS päällä, muuten manuaalilla pelaisin mutta en näe sitä iloa kun pelaa pädillä. Ratilla eri asia, ja ratilla en voi pelata kun en ole keksinyt mitään hyvää viritystä että saisin hyvän ajoasennon, vaikka ratin omistankin
Pibe sanoi:Laita vaihdekeppi oikeaan tikkuun, niin tuntuu hyvältä käyttää manuaaleja.
Dragonfly sanoi:En tiedä onko sanottu jo aikasemmin, mutta miten tässä saa sen tekoäly kuskin ajalemaan noita kisoja? Vai saako sellaista edes?
Locust sanoi:Eli ennen lähtöä sinä mis voi säätää vielä autoakin on jossaan alempana hire driver nappula. Siitä kun klikkaat ja valitset sen tason kuskin jonka luulet voittavan. Hyvät kuskit vie yli puolet voittopotista. En hirveästi suosittele jos rahaa tarvii.
Dragonfly sanoi:en niinkään rahaa tarvii(tai siis tietysti sitäkin), mutta puuduttaa vaan noi viimeiset kisat niin pahasti ettei ite jaksais kaikkia ajaa...... ei kyllä enää kauheen montaa puutu.
MsParoni sanoi:hyvällä autolla niin se 65% voitosta vievä korealais peräinen bottikuski ainakin ajoi minulle mainioita voittoja, ps. kestävyys kisoja on hyvä jauhaa rahan tarpeessa tälleen, pistää kuskin ajamaan jos luulee että rupee tekee itse jotain ja siinä menee se arviolta tunti, niin kone onkin itse vetänyt juuri kisan läpi ja tilille poksahtaa kuitenkin ihan mainiokas siivu rahaa kun palaa pelin ääreen
Dragonfly sanoi:Siis ajaako ne bottikuskitkin kisat ihan oikeassa ajassa eikä niin että se simuloisi sen kisan ja kisa olisi ohi hetkessä
MsParoni sanoi:joo siinä menee ihan se oikea aika eli ei mitään simulointia ja silmän räpäyksessä ohi, ja jos noin tekee niin kannattaa muistaa laittaa ohjain laturipiuhalla kiinni boxiin muutenhan se kytkee automaattisesti ohjaimen pois päältä jonkun ajan kuluttua ja peli menee automaattisesti pauselle, mutta kun ohjain on "latauksessa" niin se ei kytkeydy pois päältä itsestään