Vastaus: Forza Motorsport 2
Omia ehdotuksia: Vallelunga, Paul Ricard ja kerran nyrre on mukana, niin miksei Spa vm -67. 14km metsäsuorarata. Siinä ois helmi rata. Masta kink päälle 300km/h... Nami.
Toki menneisyydestä löytyisi muitakin mahtavia ratoja. Esim se yksi Sveitsiläinen rata, jossa ajettiin vielä 50 luvulla. Tai Barcelonan Montjuich. Oishan noita. Forza - Legends?
Stone kyllä maistuu mulle, ei sitä pois. Ehkä Maple Valley pois, mutta ei muita. Ja mikä parannus se olisi, jos ratoja otettaisi pois sen verran kun uusia tuodaan?Count_M sanoi:Joo, ei kiitos King Cobralle. Mä itseasiassa laitan aina koneen ajamaan sen kisan minulle.
Samalla pelistä voisi poistaa myös Maple Valleyn, Sunset Peninsulan (vaikka infield onkin suosikkiradoista pelissä), New Yorkin sekä Silverstonen. Tilalle voitaisiin ottaa vaikkapa Mosport Kanadasta, Spa-Francorchamps Belgiasta ja vaikkapa Interlagos tai melkeinpä mikä tahansa muu nykyisistä F1 radoista, paitsi Barcelona, Monza, Imola tai Hungaroring.
Omia ehdotuksia: Vallelunga, Paul Ricard ja kerran nyrre on mukana, niin miksei Spa vm -67. 14km metsäsuorarata. Siinä ois helmi rata. Masta kink päälle 300km/h... Nami.
Toki menneisyydestä löytyisi muitakin mahtavia ratoja. Esim se yksi Sveitsiläinen rata, jossa ajettiin vielä 50 luvulla. Tai Barcelonan Montjuich. Oishan noita. Forza - Legends?