Osmankaapa
New Member
Vastaus: Forza Motorsport 2
Road America on nyt saatavana Livestä!
Road America on nyt saatavana Livestä!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Warra sanoi:Oh yes times 4!![]()
Makea peli tuo on. Kiva ajellakkin. Luonnollisesti hieman hitaampi kuin E36 M3. Aika tasapainoinen sladitella ja ajettavuudeltaan muutenkin hauska.teme-r sanoi:noh millanes vehje tuo e30 m3 sitten pelissä on? koko viikon odotin niin eikös kone sitten hyytynyt torstaina...
Blaazi sanoi:Kyllä siinä muutama päivä menee, että sen täysin oppii. Sen jälkeen ei padilla ole kauheemmin kiinnostusta pelata. Kannattaa olla tarkkana sen kohdan kanssa, koska renkaat on linkussa. Sitä en ihan alussa tajunnut kun testailin.
Forcet on tietokoneen rattien jälkeen erittäin pienet forzassa.
Joe sanoi:Meikäläisen olisi tarkoitus hankkia joku ratti 360:lle, olen ajatellut Logitechin DriveFX-rattia ja sitä Microsoftin langatonta FF-rattia. Sillä ratilla tulisi lähinnä väännettyä Forzaa ja PGR:ää. Kumpi siis kannattais ottaa? Kiitoksia jo etukäteen![]()
Joe sanoi:Meikäläisen olisi tarkoitus hankkia joku ratti 360:lle, olen ajatellut Logitechin DriveFX-rattia ja sitä Microsoftin langatonta FF-rattia. Sillä ratilla tulisi lähinnä väännettyä Forzaa ja PGR:ää. Kumpi siis kannattais ottaa? Kiitoksia jo etukäteen![]()
Joe sanoi:Logitechin rattiin lopulta päädyin, todella huokea hinta (50 ) ratkaisi sen lopullisesti. En usko, että tulen pettymään, sen verran hyvää palautetta siitä olen kuullut.
Commando sanoi:Forcet on kyllä heikot mutta eipä niitä toisaalta mihinkään tarvitse.
Commando sanoi:Mistä tuon 50 erkillä saa? Itse maksoin omastani 78 verkkokauppa.comissa. Ihan ok ratti se on. Muistuttaa aika paljon DFP:tä, vaikka laadullisesti jääkin vähän jälkeen. Forcet on kyllä heikot mutta eipä niitä toisaalta mihinkään tarvitse. Mikä tärkeintä, kierrosajat parani heti kun vaihdoin padin rattiin.![]()