Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ja nyt ovat myös autot saatavilla!

Ilmaiseksi saa Renault Clio Sport 197:n ja 400:n pisteen paketissa on Clio + nämä:

BMW Motorsport M3 E30
Ferrari 599 GTB Fiorano
Ferrari FXX
Koenigsegg CCGT
Lamborghini Gallardo Superleggera
Pontiac Trans Am SD-455
Porsche 911 GT1 (996)
Audi R8
Audi Sport Quattro
Renault 5 Turbo

teme-r sanoi:
noh millanes vehje tuo e30 m3 sitten pelissä on? koko viikon odotin niin eikös kone sitten hyytynyt torstaina...
Makea peli tuo on. Kiva ajellakkin. Luonnollisesti hieman hitaampi kuin E36 M3. Aika tasapainoinen sladitella ja ajettavuudeltaan muutenkin hauska.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ostin tänään microsoftin ratin. Pirun vaikeeta ainakin aluks, ei meinaa päästä suoraan ollenkaan ja kun rupeaa takavetoisella heittää perää niin vaikea siitä ruveta suoristaan. Mutta voisin kuvitella että pienellä treenaamisella on kyllä ihan mukavaa. Saako muuten sitä rattia säädettyä jotenkin jäykemmälle? Forzan valikoista se on jo täysillä, myös tärinä on täysillä mutta tuntuu kovin pieneltä. Kauanko teillä on mennyt siihen että rupesi autokin pysyyn tiellä ratin kanssa?

Kyllä siinä muutama päivä menee, että sen täysin oppii. Sen jälkeen ei padilla ole kauheemmin kiinnostusta pelata. Kannattaa olla tarkkana sen kohdan kanssa, koska renkaat on linkussa. Sitä en ihan alussa tajunnut kun testailin.
Forcet on tietokoneen rattien jälkeen erittäin pienet forzassa.

Blaazi sanoi:
Kyllä siinä muutama päivä menee, että sen täysin oppii. Sen jälkeen ei padilla ole kauheemmin kiinnostusta pelata. Kannattaa olla tarkkana sen kohdan kanssa, koska renkaat on linkussa. Sitä en ihan alussa tajunnut kun testailin.
Forcet on tietokoneen rattien jälkeen erittäin pienet forzassa.

Täytyykö muuten ratissa olla joku virtajohto kiinni jos haluaa siitä kunnon forcet? Vai jaksaako muka 2 sormipatteria hoitaa homman?

Vaatii verkkovirran forceihin. Pattereilla saa vain tärinän, ehkä jonku pienen forcen, en tiedä.

Meikäläisen olisi tarkoitus hankkia joku ratti 360:lle, olen ajatellut Logitechin DriveFX-rattia ja sitä Microsoftin langatonta FF-rattia. Sillä ratilla tulisi lähinnä väännettyä Forzaa ja PGR:ää. Kumpi siis kannattais ottaa? Kiitoksia jo etukäteen :)

Joe sanoi:
Meikäläisen olisi tarkoitus hankkia joku ratti 360:lle, olen ajatellut Logitechin DriveFX-rattia ja sitä Microsoftin langatonta FF-rattia. Sillä ratilla tulisi lähinnä väännettyä Forzaa ja PGR:ää. Kumpi siis kannattais ottaa? Kiitoksia jo etukäteen :)

Ostin sen microsoftin oman ratin ja täytyy kyllä sanoa että on todella hyvä ratti.. Heti kun tajusin pistää myös verkkovirran siihen niin siinähän on erittäin hyvät forcet.. :)

Onko niistä kuuluisista rattibugeista päästy jo eroon?

Eli siiä, että välillä ratti alkaa vääntää jompaan kumpaan suuntaan ilman syytä, ja siitä, että välillä se lähettää ihan ihme komentoja boksiin vaihtaen vaihteen pakille ja pistämällä guiden päälle (näin siis MSn ratissa).

Pattereilla tulee vaan pientä tärinää, mutta ei FF-efektejä. Mielestäni ne vibratkin vaan turhaan syö pattereita. Itse suosittelen ainakin tuota Microsoftin rattia. Logitechia mietin pitkään, mutta saattapi olla käpinen vehje.

Tuohon mitä djj07 kyseli, ainakin minulla on ko. ratin vääntämisbugi esiintynyt kerran. Muita bugeja en ole huomannut. Taitaa tosin tuo ratti olla vielä vanhempaa mallia, kun ostin sen jo pari kuukautta sitten Prismasta, missä ratit istuu hyllyssä todennäköisesti useamman kuukauden.

Padilla ja ratilla ajamisessa on puolensa. Padi on helpompi kiskaista hyllystä pelisessiota varten, kun taas rattia joutuu pulttaamaan pöytään kiinni, kiinnittelemään johtoja ja vääntämään asentoa sohvalla, että jotenkin pystyy pelaamaan... Riippuu tietenkin pelivehkeiden sijoittelusta. Ratilla ajotuntuma/fiilis on kertaluokkaa parempi ja väitän, että ratilla pääsee kovempaa kun homman oppii.

Joe sanoi:

Itseltä löytyy tuo Logitechin ratti ja monet Forza/PGR skabat tullut ajettua, hyvä ja jämäkkä setti. Voi suositella. :)

Joe sanoi:

Logitechin ratista ei kokemuksia ole, mutta MS:n rattia uskallan itse suositella. Kyllä se ilmeisesti on edelleen XO:n paras ratti, joskis vissiin hieman kalliimpi kun tuo logitechin?
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että laadusta kannattaa maksaa.
(ja ei, tämä ei ollut arvostelua logitechin ratista, kuten sanottu en ole koittanut mokomaa)

ps: ei rattia voi langattomaksi sanoa vaikka sitä niin mainostetaankin. Virtajohto kun on pakollinen jos tahtoo force feedbackien kanssa ajella. Ja kuka nyt ei tahtoisi kerran ne ratista löytyvät.

Logitechin rattiin lopulta päädyin, todella huokea hinta (50 ) ratkaisi sen lopullisesti. En usko, että tulen pettymään, sen verran hyvää palautetta siitä olen kuullut.

Joe sanoi:
Logitechin rattiin lopulta päädyin, todella huokea hinta (50 ) ratkaisi sen lopullisesti. En usko, että tulen pettymään, sen verran hyvää palautetta siitä olen kuullut.

Mistä tuon 50 erkillä saa? Itse maksoin omastani 78 verkkokauppa.comissa. Ihan ok ratti se on. Muistuttaa aika paljon DFP:tä, vaikka laadullisesti jääkin vähän jälkeen. Forcet on kyllä heikot mutta eipä niitä toisaalta mihinkään tarvitse. Mikä tärkeintä, kierrosajat parani heti kun vaihdoin padin rattiin. :)

Commando sanoi:
Forcet on kyllä heikot mutta eipä niitä toisaalta mihinkään tarvitse.

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Eikö koko ratti hommata sen vuoksi, että immersio ajamisesta olisi parempi ja pelistä saisi enemmän irti? Miksi hommata koko ratti sitten, eihän sitä toisaalta mihinkään tarvitse kun on padikin. :)
Noh nautintoa ajeluun vaan sitten Joelle. Pitäisi itse ja pitkästä aikaa ajella Forzaa, tullut luvattoman vähän tahkottua. :rolleyes:

Onkos tuota Logitechin rattia mahdollista ajaa sylistä? Vai tarvitaanko jonkun näköinen pöytä. Tekis mieli pelata forzaa ratin kaa.

Pöytään se on tarkoitettu, mutta jos pitää toisella kädellä sitä jotenkin tai väsää puusta jonku hienon tuen, ni eiköhän sekin onnistu.

Commando sanoi:
Mistä tuon 50 erkillä saa? Itse maksoin omastani 78 verkkokauppa.comissa. Ihan ok ratti se on. Muistuttaa aika paljon DFP:tä, vaikka laadullisesti jääkin vähän jälkeen. Forcet on kyllä heikot mutta eipä niitä toisaalta mihinkään tarvitse. Mikä tärkeintä, kierrosajat parani heti kun vaihdoin padin rattiin. :)

Lappeenrannan Prismasta saa nuita 50 egellä.

Ylös Bottom