Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Eikö koko ratti hommata sen vuoksi, että immersio ajamisesta olisi parempi ja pelistä saisi enemmän irti? Miksi hommata koko ratti sitten, eihän sitä toisaalta mihinkään tarvitse kun on padikin. :)
Noh nautintoa ajeluun vaan sitten Joelle. Pitäisi itse ja pitkästä aikaa ajella Forzaa, tullut luvattoman vähän tahkottua. :rolleyes:

Itsekin pidän Mikkosoftin ratilla forceja aika minimillä, ihan vaan sen verran, että vähän tuntee missä mennään. Mulle pääasia on tarkempi ohjaus, kaasu ja jarru.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Decap sanoi:
Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Eikö koko ratti hommata sen vuoksi, että immersio ajamisesta olisi parempi ja pelistä saisi enemmän irti? Miksi hommata koko ratti sitten, eihän sitä toisaalta mihinkään tarvitse kun on padikin. :)

Kyllä, mutta minulle immersio tulee ihan muista asioista kuin forcesta. Realistisuus (oikeaa autoa ei ajaeta padilla), tarkkuus, sulavuus, tuntuma jne on paljon parempi ratissa kuin padissa. Force feedback sen sijaan on useimmissa autopeleissä toteutettu kehnosti, ja yleensä siitä on yhtä paljoa hyötyä kuin padin tärinöistä. Poikkeuksina voisin mainita GTR:n ja Live For Speedin, joissa saattaa joskus forcen avulla tuntea koska perä on lähtemässä irti.

OxyG sanoi:
Onkos tuota Logitechin rattia mahdollista ajaa sylistä? Vai tarvitaanko jonkun näköinen pöytä. Tekis mieli pelata forzaa ratin kaa.

Sanoisin, että menee todella hankalaksi. Hyvä ajoasento on muutenkin tärkeää, jotta ajaminen olisi mukavaa, joten kannattaa hommata jokin pieni pöytä tuota varten.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mistä löytyisi mahdollisimman selkeät ohjeet driftaukseen? Jos mahdollista niin suomalaiset. Pitäisi olla mieluiten myös jotain siihen auton oikeaan säätämiseen..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

janijj sanoi:
Mistä löytyisi mahdollisimman selkeät ohjeet driftaukseen? Jos mahdollista niin suomalaiset. Pitäisi olla mieluiten myös jotain siihen auton oikeaan säätämiseen..
Rattia linkkuun ja kaasu pohjaan, kyllä se perä siitä irtoaa :D

No joo.. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Näkkileipä sanoi:
Latasin noi ilmaset autot tuolta Marketplacelta, mutta en löydä niitä autoja forzasta? Missä vika?

Kai huomasit ostaa ne pelissä eli siis ne eivät tule suoraan talliin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mitä tuossa eilen illalla testin, niin pitää ensin opetella tämä xbox 360 ohjaimen kanssa ajamaan.
Grafiikoilta odotin enemmän, mutta hienot kuitenkin. Pitää huomenna aloittaa tuon career moden ajaminen.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Sanokaa joku hyvä ja helppo drifteri aloittelijalle. Semmonen minkä saa melkein heti alussa. Vai saako siihen edes osaa jos ei ole voittanu niitä jostain? Ja voinko driftailla arcade modessa, vai pitääkö mun ostaa, tuunata ja ajaa vaan careerissa?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Sanokaa joku hyvä ja helppo drifteri aloittelijalle.
Toyota Sprinter Trueno taitaa olla käytettävissä jo melko alussa uraa. Itse en ole mikään himodriftari, mutta kokemuksieni mukaan toi Toyota on helpoimmasta päästä pitää suht pitkissäkin luisuissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Vielä sitä, että miten hitossa saan ostettua osia autoon? Sillä tavalla että en tuhlaa career moden rahoja.

Silvia on myös ehdokkaana drifteriksi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Laittakaapas linkkiä hyviin alottelijan specseihin. Autona on RX-7 se valmiiksi tuunattu minkä voitti muistaakseni jossain sparcon kisassa. Forzan foorumeilla ei ole kun vm.97" ja mulla on vm.95". En sitten tiedä onko noissa eroa oikeastaan yhtään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei ne asetukset ole niin tärkeitä. Ite en huomannut mitään hyötyä äkkiseltään ku muutamia kokeillut (paitsi ne mitkä voi itse säätää kuntoon--->). Kannattaa ite säätää vaihdelaatikkoa, jarruja ym. pientä ja lähtee siitä testaileen.

En väitä, että niistä ei olisi apua, mutta ne on tehty säätäjän omaan makuun sopiviksi ja ei sen takia aina sovi.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Pystyykös tässä siirtämään noita ite tehtyjä kuvioita toisiin autoihin? Esm. teen jonkun kuvan ferrariin, niin pystyykös sen kuvan sitten siirtämään vaikka lamboon.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

OxyG sanoi:
Pystyykös tässä siirtämään noita ite tehtyjä kuvioita toisiin autoihin? Esm. teen jonkun kuvan ferrariin, niin pystyykös sen kuvan sitten siirtämään vaikka lamboon.
Maalaa tekemäsi kuvan kaikki layerit, valitse valikosta joku niistä save... -valinnoista. Custom vinyl tjsp. Tämän jälkeen voit läiskiä kuviota ihan minne haluat.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tämä peli löytyy itseltäni Xbox 360:lle, tosin pikkuveli pelittää enemmän. On kohta päässyt jo radat läpi ja tykkää todella pelistä.

Itse en ole, kuin 1-2 tuntia pelaillut, enkä kauheasti rallipeleistä tykkää. Vain FlatOuteista, koska niissä on asennetta ja rapa lentää! :cool:
 
Ylös Bottom