Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mythos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 2

No huh kyllä pelaajaan täytyy pelejä saada ostaa! :cool:

Eikä tuo Forza nyt niin kallis tosiaan ole. Käyt vaan salaa pelin ostamassa ja pelaat sitten niinkuin pelaisit GRIDä, ei se emäntä mitään eroa huomaa :D

Probleema solved. GRID ja PES6 myyntiin, Forza 2 tilalle. Tilattu on sunnuntaina ja huomiseks pitäs sopivasti synttäriks kolahtaa luukusta. On se toisaalta hyvä et noita naisia on olemassa. Muuten tulis istuttua koko yö varmaa tekemässä jotain muuta ku sitä toista asiaa.. nukkumista
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Probleema solved. GRID ja PES6 myyntiin, Forza 2 tilalle. Tilattu on sunnuntaina ja huomiseks pitäs sopivasti synttäriks kolahtaa luukusta. On se toisaalta hyvä et noita naisia on olemassa. Muuten tulis istuttua koko yö varmaa tekemässä jotain muuta ku sitä toista asiaa.. nukkumista

Jepjep... nukkuminen on kivaa... eiku....
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Innostuin pelaamaan vaihteeksi time trialia: Maple Valley short / Subaru

En vaan enää keksi että miten saisin aikaa paremmaksi. Padilla pelaan, manuaalilla, ajoapuina ABS ja nyt kokeilin laittaa myös STM. Rengaspaineitakin on kokeiltu mutta 2.0 tai 2.07 tuntuu parhaalta. Nyt on paras aika jotain 40.95 ja sijoitus siellä 670 paikkeilla.. eli parantamisen varaa olisi. Onko vinkkejä? :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Erittäin hyvä peli, täytyy sanoa. Aluksi tuli ajettua autoja ilman isommin säätämistä. Viime aikoina olen vähän autoja jo säädellyt, tosin esim. camber kulmista ei ole mitään käryä. Tämä peli kyllä imee sohvalle useaksi tunniksi niin ettei huomaa edes ajan kulua.

Minulle saapi sitten mieluusti lähetellä kaverikutsua mikäli forzaan seuraa kaipaa. Live tuttuja kun ei ole liikaa.

Arvaa nauroinko kun pelasin ensimmäistä kertaa elämässäni "PEPPU ESKO":a vastaan. Kyllä nauroin, perkule! Taisit vielä voittaa, sika.

Pontiac GTO:ta koitin viritellä kisakuntoon. Ei jumankauta osaa, ei. Ei pysy tumpussa. Tietenkin tuolla vikurilla pitää osata ajaakin ettei kaikki ole säädöistä kiinni, mutta kun....niimpä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Arvaa nauroinko kun pelasin ensimmäistä kertaa elämässäni "PEPPU ESKO":a vastaan. Kyllä nauroin, perkule! Taisit vielä voittaa, sika.

Pontiac GTO:ta koitin viritellä kisakuntoon. Ei jumankauta osaa, ei. Ei pysy tumpussa. Tietenkin tuolla vikurilla pitää osata ajaakin ettei kaikki ole säädöistä kiinni, mutta kun....niimpä.
On sitä muutkin suomalaiset repeilleet kun olen samaan peliin sattunut :D

No pahus. Minulla ei tietenkään ollut mikkiä tuolloin. Lisäilen huomenna sinut listalleni(jos muistan), mikäli et pistä pahaksesi, niin voidaan joskus ottaa revanssia. Forzaa kun tulee välillä liikaakin hakattua
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Forza 2 March Car Pack Now 240 MSP

Kysynpä vaan, että "we wonder why Microsoft would choose a game like Forza to suddenly re-promote hours before its E3 press conference?"

Ei tarvinne ihmetellä. Kymppimutkan (jolla siis sattumalta on edustus LA:ssa juuri tällä hetkellä) Twitterissä seuraava viesti eilen illalla:

Turn 10 sanoi:
"22 hours and counting..."

Lupaavat muuten vielä jotain auto-namia nettisivuilleen illan pressitilaisuuden jälkeen:

Turn 10 sanoi:
Watch Forzamotorsport.net on Monday at noon for a massive FM2 car giveaway. Exclusive designs from T10.

Turn 10 Studios (Turn10Studios) on Twitter
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Ei tarvinne ihmetellä. Kymppimutkan (jolla siis sattumalta on edustus LA:ssa juuri tällä hetkellä) Twitterissä seuraava viesti eilen illalla:



Lupaavat muuten vielä jotain auto-namia nettisivuilleen illan pressitilaisuuden jälkeen:



Turn 10 Studios (Turn10Studios) on Twitter

Hullukshan tässä tulee. No ei tässä onneks oo enää kun 1,5h pressitilaisuuden alkuun. Heitän sellasen villin veikkauksen, että kyllä siitä GT5:sta jotain infoo heruu, jos kerta FM3 nyt sitten vedetään julkiseks tänään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mite ihmeessä noita Forzan kuvia saa nettiin? Uppaan ne kyllä pelistä nettiin, mutta sivuilla en pääse niitä katsomaan. Windows ID tunnuksilla menen sisään, mutta My photos osiossa ilmoittaa: "No linked gamer tag".

Miten ton nyt sais toimimaan?
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Mite ihmeessä noita Forzan kuvia saa nettiin? Uppaan ne kyllä pelistä nettiin, mutta sivuilla en pääse niitä katsomaan. Windows ID tunnuksilla menen sisään, mutta My photos osiossa ilmoittaa: "No linked gamer tag".

Miten ton nyt sais toimimaan?

Mulla olisi täsmälleen sama kysymys..

Edit: Ei mitään, mulla olikin näköjään kaksi live-tunnusta (toinen Meseä varten), ja kirjauduin tietysti väärällä... Lisäksi tuo live.xbox.com ei tykännyt Firefoxista..
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Olis muutama auto mitä ei saa pelaamalla hommattua ja tarttis ne saada.. Pelin sisäinen huutokauppa alkaa jo ärsyttämään todella.. joten jos täältä löytyisi joku kuka esim. on kerännyt achievementtien takia kaikki autot ja olisi muutamasta valmis luopumaan. Vaivan palkaksi tarjoan microsoft pointseja kunhan saan niitä taas hankittua. Tässäpä lista autoista jotka tarvitsen.. ja tosiaan 800 live pojon koodin laitan sille kuka on innokas auttamaan. (en heti pysty moista lähettämään mutta parin viikon sisään)

2005, Panoz, #51 JML Team Panoz Esperante GTLM
2002, Saleen, #11 Graham Nash Motorsport S7R
2002, Cadillac, #6 Team Cadillac Northstar LMP-02
1998, Ferrari, F355 Challenge
2005, Porsche, #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
1997, McLaren, #41 Gulf Team McLaren F1 GTR
2002, Audi, #1 Infineon Audi R8
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Olis muutama auto mitä ei saa pelaamalla hommattua ja tarttis ne saada.. Pelin sisäinen huutokauppa alkaa jo ärsyttämään todella.. joten jos täältä löytyisi joku kuka esim. on kerännyt achievementtien takia kaikki autot ja olisi muutamasta valmis luopumaan. Vaivan palkaksi tarjoan microsoft pointseja kunhan saan niitä taas hankittua. Tässäpä lista autoista jotka tarvitsen.. ja tosiaan 800 live pojon koodin laitan sille kuka on innokas auttamaan. (en heti pysty moista lähettämään mutta parin viikon sisään)

2005, Panoz, #51 JML Team Panoz Esperante GTLM
2002, Saleen, #11 Graham Nash Motorsport S7R
2002, Cadillac, #6 Team Cadillac Northstar LMP-02
1998, Ferrari, F355 Challenge
2005, Porsche, #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
1997, McLaren, #41 Gulf Team McLaren F1 GTR
2002, Audi, #1 Infineon Audi R8
Mä voin lahjottaa noi, hyväksy vaan kaveripyyntö.
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Hyväksytty. Jos tosiaan kaikki nuo saat mulle niin mikkihiiripojot saat vaivan palkaksi parin viikon sisään. Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Olisiko joku kiltti ja voisi etsiä tämän pelin jostain minulle halvalla? :) kun olen itse hiukan laiska henkilö :o
 
Vastaus: Forza Motorsport 2

Tallissa kun on +250 autoa niin ei voi kaikkia muistaa. Mutta kaupasta sai uuden ;)

Olisit ilmottanut heti että sellasen olit sit menny hommaamaan kun tartuin jo sitten toiseen tarjoukseen jolla oli kaikki listan autot (ja lähettipä paljon muitakin).. Kun lupasit katsoa saatko sen halvemmalla niin statuksesi näytti että olit ajamassa time trialia joten ajattelin että luovutit samantien.. (eli jäi fiilis että oli kova kiire olla eka helpolla mikkipiste apajalla ettei edes tarkistettu onko niitä autoja)
Oli miten oli, kiitos kuitenkin myös vaivannäöstäsi! Olen kiitollinen että niin monta innokasta autonlähettäjää löytyi..
 
Ylös Bottom