Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Tapahtuiko varikolla mitään uutta vai mennäänkö samaan malliin kuin kakkosessakin?

Palkkaat sijaiskuskin...

No jaa, se onko tuo poliittisesti korrektia riippuu kai siitä hakeeko achievementeja, krediittejä vaiko haluaako vain härkäpäisesti ajaa kaikki kisat itse vaikka pewsus puutuisi ja kädet olisivat krampinomaisesti koukussa vielä kaksi tuntia session päättymisen jälkeen. :)

Mulla vielä yksi kisa jäljellä, R1 Endurance. Pahus vieköön kun rahat eivät senkään jälkeen vielä riitä kaikkiin autoihin, eli pitäisi ajaa kisoja uudestaan. Toisaalta, mitäs tässä muutakaan tekisi näiden reilun parin viikon aikana kun F3:a odotellaan.

Paitsi että mun täytyy varmaan odottaa vähän yli kaksi viikkoa että pääsen kokeilemaan. Anoppi tulossa kyläilemään juuri julkaisupäivänä. :eek:

No jaa, se onko tuo poliittisesti korrektia riippuu kai siitä hakeeko achievementeja, krediittejä vaiko haluaako vain härkäpäisesti ajaa kaikki kisat itse vaikka pewsus puutuisi ja kädet olisivat krampinomaisesti koukussa vielä kaksi tuntia session päättymisen jälkeen. :)

Mulla vielä yksi kisa jäljellä, R1 Endurance. Pahus vieköön kun rahat eivät senkään jälkeen vielä riitä kaikkiin autoihin, eli pitäisi ajaa kisoja uudestaan. Toisaalta, mitäs tässä muutakaan tekisi näiden reilun parin viikon aikana kun F3:a odotellaan.

Paitsi että mun täytyy varmaan odottaa vähän yli kaksi viikkoa että pääsen kokeilemaan. Anoppi tulossa kyläilemään juuri julkaisupäivänä. :eek:

kakkosta pelatessa en tuota palkkausjärjestelmää käyttänyt kertaakaan. onhan se tylsää ja jotenkin moraalisesti väärin

Aika aneemistahan tuo varikkomenininki edelleen on. Auto menee autopilotilla, pysähtyy ja lähtee taas liikkeelle ehjänä.

Kysytääs tätäkin: kokeilitko kiihdytyskisoja? Lähinnä kiinnostaisi tietää onko niissä mahdollista ottaa varaslähtöä eli onko reaktioajoilla oikeasti merkitystä. Entä onko radan kitka samanlainen kuin normaaliradoilla vai onko pinta "kuminen" kiihdytysratojen tapaan?

Muistan nähneeni yhtenä kilpailuna kiihdytyskisan korkeintaan 700-heppaisille takavetoisille. Voi olla aika vekkulia normaaliasfaltilla ilman luistonestoa...

No jos viimeiset kisat puuduttavat vaihtoehtoina on:
1. Ajaa ne
2. Palkata kuski
3. Hankkia iso läjä urheilujuomaa ja pelaa kavereiden kanssa tyyliin kierros per jamppa ja tauolla huolehditaan nestetankkauksesta

Silkkaan rahankeruuseen käytin sijaista pari kertaa pelin läpäisyn jälkeen.
Se mikä on moraalisesti arveluttavaa ja väärin on se, että pelaamalla saatavat krediitit eivät riitä kaikkien autojen hankintaan, vaan pitää veivata samoja kisoja kerta toisensa jälkeen jos haluaa kaikki autot saada. Varsinkin kun itse tuli törsättyä rahaa viriosiin hupipelejä rakentaessa (gt-corolla kaikilla palikoilla jne :D)

Omasta tallista löytyy kaikki autot, voin lahjoittaa kun en enää itse niitä tarvitse. Laita vaan viestiä mitä kaaroja tarttet :)

Kysytääs tätäkin: kokeilitko kiihdytyskisoja? Lähinnä kiinnostaisi tietää onko niissä mahdollista ottaa varaslähtöä eli onko reaktioajoilla oikeasti merkitystä. Entä onko radan kitka samanlainen kuin normaaliradoilla vai onko pinta "kuminen" kiihdytysratojen tapaan?

Muistan nähneeni yhtenä kilpailuna kiihdytyskisan korkeintaan 700-heppaisille takavetoisille. Voi olla aika vekkulia normaaliasfaltilla ilman luistonestoa...

Kiihdytysajoja kokeiltiin Hakson kanssa. Lähtö on muistaakseni automatisoitu, joten enemmänkin tuossa on kiinni siitä oikeaoppisesta alkukaasutuksesta ja vaihteiden vaihtamisesta. Lähdettiin viivalta samalla Shelby GT500:lla. Minä otin alussa pienen kaulan, mutta Hakson rotiskon manuaalivaihteet vihasivat niin armottomasti, että hän paineli lopussa selkeästi ohi. Minä kiihdyttelin siis neitimäisesti automaatilla, ja molemmilla olivat kaikki muut ajoavut poissa päältä. Nätistihän tuo suti lähdössä.

Uratilassa nuo kiihdytyskilpailut on rajattu hevosvoimien mukaan. Peli ei tosin tyrkyttänyt minulle niitä kertaakaan, mikä taasen johtui varmasti autovalikoimastani ja -valinnoistani. En yksinpelissä tykännyt noilla muskeleilla luisutella. Ratoja on tarjolla eri mittaisia aina kahdeksasosamailista mailiin, jos oikein muistan.

Jos Hakson parempi arvio kiinnostaa, kannattaa käydä lukemassa se Gamereactorista: Forza Motorsport 3 - Gamereactor Suomi

Omasta tallista löytyy kaikki autot, voin lahjoittaa kun en enää itse niitä tarvitse. Laita vaan viestiä mitä kaaroja tarttet :)
Kiitos, mutta miehen on tehtävä se mikä miehen on tehtävä... Eli kerään ne autot ajamalla tai sitten en ollenkaan. Eipä se kai vaadi kuin kahvia ja istumalihaksia. :)

Ja kiitokset Paaville vastauksesta - tuosta käy hyvin ilmi se kuinka manuaalilla ajaminen taitaa olla se nopeampi vaihtoehto. Kuulemma kytkimen kera vielä nopeampaa, padilla ajaessa vaan vaatii varmaan aikamoista sorminäppäryyttä kun pitää vaihtaa alaspäin ja jarruttaa. Mikä ei tietysti ole ongelma kiihdytyskisoissa.

Kuulemma kytkimen kera vielä nopeampaa, padilla ajaessa vaan vaatii varmaan aikamoista sorminäppäryyttä kun pitää vaihtaa alaspäin ja jarruttaa.

Tuo tuli demossa huomattua, että padilla kytkimen käyttö on ainakin alkuun melkoista kikkailua.

Tänne kyllä kelpais Japan ja NA regionin unlockattavat autot. :D

Onko joku tosiaan veivannut itse ajamalla kaikki 3 aluetta 50 tasolle? Respect. :eek:

Jotenkin olen skipannut tuon mahiksen palkata kuski. Jessus, mähän pistän sen suhaamaan noita enduranceja kun samalla pelaan Batmania plesellä. :D

ei siinä tartte kuin se alotus regioni vetää 50 levulle ja sitten vaan vaihtaa sitä niihin kahteen muuhun.
se levu kyllä pysyy siellä 50:ssä.

nin ja se AI kuskin käyttö vissiin puolitti palkkion joten saa todellakin grindata niitä kisoja.

Alkaa metacriticin arvokin muodostumaan, 94 tällä hetkellä.
Vähän tota uramoodin tylsyttä arvosteltiin niissä arvioissa joita kävin lukasemassa. Ei se kyllä voi olla tylsempi mitä kakkosessa.

Forza 3 Meta

ei siinä tartte kuin se alotus regioni vetää 50 levulle ja sitten vaan vaihtaa sitä niihin kahteen muuhun.
se levu kyllä pysyy siellä 50:ssä.

nin ja se AI kuskin käyttö vissiin puolitti palkkion joten saa todellakin grindata niitä kisoja.
Eli sittenhän on vielä toivoa. Pikkaisen iski epätoivoa ajatus, että kaikki regionit 0-50. Joo, kirvestä sietäisi saada noi ylipitkät kisat. 3 kiekkaa vääntöä Hardilla on jo ihan tarpeeksi yhdelle kertaa. 9 kiekkaa ja vetäsee viimeisellä pihalle... silloin mulla ainakin loppuu huumori ja vaihtuu restartissa helpommalle ja vaan ajaa sitten kisan läpi. FM3 toki tuo takaisinpäinkelaus voi noita harmituksia hieman vähentää.

Kiihdytysajoja kokeiltiin Hakson kanssa. Lähtö on muistaakseni automatisoitu, joten enemmänkin tuossa on kiinni siitä oikeaoppisesta alkukaasutuksesta ja vaihteiden vaihtamisesta. Lähdettiin viivalta samalla Shelby GT500:lla. Minä otin alussa pienen kaulan, mutta Hakson rotiskon manuaalivaihteet vihasivat niin armottomasti, että hän paineli lopussa selkeästi ohi. Minä kiihdyttelin siis neitimäisesti automaatilla, ja molemmilla olivat kaikki muut ajoavut poissa päältä. Nätistihän tuo suti lähdössä.

Kootut selitykset. Taisit vain unohtua kattelemaan auringonlaskua. Vai oliko siellä Hamilton taas ratissa? :cool:

No jos viimeiset kisat puuduttavat vaihtoehtoina on:
1. Ajaa ne
2. Palkata kuski
3. Hankkia iso läjä urheilujuomaa ja pelaa kavereiden kanssa tyyliin kierros per jamppa ja tauolla huolehditaan nestetankkauksesta

Silkkaan rahankeruuseen käytin sijaista pari kertaa pelin läpäisyn jälkeen.
Se mikä on moraalisesti arveluttavaa ja väärin on se, että pelaamalla saatavat krediitit eivät riitä kaikkien autojen hankintaan, vaan pitää veivata samoja kisoja kerta toisensa jälkeen jos haluaa kaikki autot saada. Varsinkin kun itse tuli törsättyä rahaa viriosiin hupipelejä rakentaessa (gt-corolla kaikilla palikoilla jne :D)

Ite hommasin sen sillä tavalla, että myin erilaisilla maalauksilla varustettuja autoja auction housessa. Tosin tuli sitä rahaa vähän kerättyä enemmänkin (tällä hetkellä creditsejä tilillä 70 miljoonaa.) :D

En tiedä yhtään näistä rateista ja polkimista, mutta tätä peliä varten pitäs isälle hankkia semmoset. Tietääkö kukaan suht. halpaa ja hyviä vehkeitä? Pitääks olla pöytä vai miten kiinnitys menis? Pitäiskö ne tilata vai saako mistään kaupasta ostettua?

Sori jos tää nyt menee ihan eri aiheeseen. :rolleyes:

En tiedä yhtään näistä rateista ja polkimista, mutta tätä peliä varten pitäs isälle hankkia semmoset. Tietääkö kukaan suht. halpaa ja hyviä vehkeitä? Pitääks olla pöytä vai miten kiinnitys menis? Pitäiskö ne tilata vai saako mistään kaupasta ostettua?

Sori jos tää nyt menee ihan eri aiheeseen. :rolleyes:

Varmaan täältä kandee katella.
Mut se MS:n setti on ihan jees eikä ole hinnalla pilattu. Pöytä on must jos tahtoo että ratti pysyy paikallaan.

Ylös Bottom