Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Koodi napsahti kanssa mailiin ja pelin ennakkovarasin ilmeisesti ekana mahdollisena päivänä, eli 14.7. ja silloin tais olla vasta 5 tilausta sisällä ennen mua.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Tilasin ahvenanmaalta kun tilauksia oli tehty vasta 13 ja sain koodin... ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Peli vaatii nähtävästi 6.8GB tilaa ensimmäiselle levylle ja 1.9GB toiselle, ei paljon naurata. 13GB-kovolle ei tuon jälkeen mahdu mitään muuta ja näillä M$:n naurettavilla ryöstöhinnoilla ei paljon kiinnosta ostaa suurempaa kovoa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Koodi napsahti kanssa mailiin ja pelin ennakkovarasin ilmeisesti ekana mahdollisena päivänä, eli 14.7. ja silloin tais olla vasta 5 tilausta sisällä ennen mua.

14.7. löin oman LE:n tilauksen polkemaan ja koodi tuli tänään. Eipä toi nyt niin häävi etu ole, mutta kiva sitä on jotain saada. Jee jee!
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Odotellessa vähän uusia (ei photomode) kuvia: Kliks. Mukana on sekä uusia että tuttuja ratoja, joten jokainen voi vähän funtsia tyylin muutoksia esim. Silverstonessa ja Sebringissä. :)

Aivan mahtavaa :)
Hieman on vain pelko nyt takaraivossa että kun juurikin sain Forza kakkosen "läpi" ja kieltämättä niin puulta maistui lopuksi että oli pakko antaa Tauno Tekoälyn hoitaa loppu kisat puolestani.. niin että josko tuo Forza3 on sittenkin liian samanlainen eikä jaksakkaan innostaa!
Toivottavasti näin ei käy.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Saavutukset näköjään esillä ainakin x360a:ssa. Näyttävät paljon helpommilta kuin kakkosessa. Mukana sopivasti erilaisten juttujen tekemiseen kannustavia saavutuksia (setupit, auction house jne)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Peli vaatii nähtävästi 6.8GB tilaa ensimmäiselle levylle ja 1.9GB toiselle, ei paljon naurata. 13GB-kovolle ei tuon jälkeen mahdu mitään muuta ja näillä M$:n naurettavilla ryöstöhinnoilla ei paljon kiinnosta ostaa suurempaa kovoa.
Mutta tuota ensimmäistä levyähän ei tarvitse asentaa kovalevylle, toinen vain.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Mutta tuota ensimmäistä levyähän ei tarvitse asentaa kovalevylle, toinen vain.

Ja kuka pelaa Xboxia asentamatta pelejä kovalevylle? Minulla on Jasper-boxi, mutta ei sitä levyltä lukiessa hullukaan halua pelata, melu on sietämätön, joten pelit pakko asentaa kovolle.

/ot

Ja taasko tässä mennään sillä lapsilinjalla, että mistään ei saa sanoa pahaa sanaa. Jos peli vie sen ja sen verran tilaa, niin missäs muualla siitä voi jäpistä, kuin pelin omassa ketjussa? Miltei 10GB on aika paljon tilaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Kummasti sillä jokusen vuoden on monikin pelannut ennen kuin asentaminen tuli edes mahdolliseksi :rolleyes:
Ja eiköhän pidetä ne "yhyy, p€li vie £iikaa ti£aa, M$ on pa$ka kun kiintol€vyt on niin kalliita " läpät jossain muulla...
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Ja kuka pelaa Xboxia asentamatta pelejä kovalevylle? Minulla on Jasper-boxi, mutta ei sitä levyltä lukiessa hullukaan halua pelata, melu on sietämätön, joten pelit pakko asentaa kovolle.

/ot

Ja taasko tässä mennään sillä lapsilinjalla, että mistään ei saa sanoa pahaa sanaa. Jos peli vie sen ja sen verran tilaa, niin missäs muualla siitä voi jäpistä, kuin pelin omassa ketjussa? Miltei 10GB on aika paljon tilaa.
Kukako pelaa? Esimerkiksi minä, johtuen juurikin siitä että 20 GB kovolle ei ihmeitä asennella. Kuulokkeilla pelatessa ei boxin vonkuna häiritse ja perhesopu säilyy. Ja pahoja sanoja saa minun puolestani aivan vapaasti käyttää, jos ne pystyy jollain lailla perustelemaan. Lapsilinjaa on ehkä pikemminkin se, että rutistaan omituisista asioista kuten siitä, että pelissä on niin paljon sisältöä että se vie paljon tilaa jos sen haluaa asentaa kokonaan kovalevylle.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Ja kuka pelaa Xboxia asentamatta pelejä kovalevylle? Minulla on Jasper-boxi, mutta ei sitä levyltä lukiessa hullukaan halua pelata, melu on sietämätön, joten pelit pakko asentaa kovolle.

/ot

Ja taasko tässä mennään sillä lapsilinjalla, että mistään ei saa sanoa pahaa sanaa. Jos peli vie sen ja sen verran tilaa, niin missäs muualla siitä voi jäpistä, kuin pelin omassa ketjussa? Miltei 10GB on aika paljon tilaa.

Ymmärrettävä kanta tuokin, mutta fakta on se, ettei Forza 3 teknisesti edellytä kiintolevyasennusta. Se, miten paljon pelistä haluaa asentaa, vaikuttaa toki osaltaan sisältöön ja käyttömukavuuteen. Käytännössähän peli tulee kolmessa osassa: päälevyllä, bonuslevyllä ja uuden pelin ostaneille vielä yhtenä ilmaisena Live-asennuksena. Aika selvää on, että sisältöä osittamalla kamppaillaan piratismia vastaan ja myydään isompia kiintolevyjä. Mutta tässä pelissä se on silti parempi kompromissi kuin levyjen vaihtelu kesken kaiken. Kerran 120 gigan levyyn satsasin eivätkä ole sen jälkeen tilaongelmat päätä vaivanneet. Tyyristä, mutta aktiivikäyttäjälle pitemmän päälle kannattavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Juu on se niin että minäkin toisen boksin ostaessani tajusin että Elite se on ostettava kun oli 60gb versiossa koko ajan levytila loppu. Toi 120gb sitten tuntuukin riittävän jo vallan mainiosti siihen että kaikki pelit jotka on työn alla saa hyvin pidettyä asennettuina ja varaa on vielä paljonkin. Joku Forza kolmosen kaltainen peli jossa on tajuton määrä sisältöä nyt vaan vaatii sitä tilaa. On todella hölmöä valittaa siitä että meille tarjotaan pelin mukana hirvittävän paljon pelisisältöä.. eihän se käy edes järkeen moisesta valittaa!
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Haha, Posti! :D

Konepelti muun auton väriseksi ja maalaus kauppapaikalle, niin minä ostan tuon parilla sadalla, kunhan ensi viikon viikonloppu koittaa. :p

Selvä peli! Teen hieman paremman maalauksen, ehkä tuollaisen Forza 2:sta tutun setin. Silloin Posti-autona toimi Golf, mutta Fiestahan istuu siihen hyvin, kun on rattikin väärällä puolella.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]

Teepä Itellan väritykset niin ostan.
Huoneistokeskuksen väritys olis kyllä kanssa über-tyylikäs :D

Perhana kun alkaa olla täpinät päällä odotellessa. Täytyisi vielä saada keskeneräiset pois alta ennen julkkaria, koska voi olla ettei vähään aikaan tule muuta veivattua.
 
Ylös Bottom