Vastaus: Forza Motorsport 3 [Hype]
Juuh, kolarointihan on minulle autopeleissä melkein sama kuin fragituksi tuleminen räiskinnöissä. Olen kiltti poika ja ajan turvallisesti. Olen vain armoton perfektionisti, mielestäni simulaattoriin kuuluu joka ikinen aihe-alueeseen liittyvän asian simuloiminen. OFP: Dragon Risingissakin potuttaa, kun helikopterit ovat ilmeisesti rakennettu jostain Marsista saatavasta ihmemetallista.
On parempi, mutta kuten Paavi sanoikin tuossa, ei tämä mikään burnoutti edes yritä olla. Kilpaa-ajavat pyrkivät olemaan kolaroimatta, eiks jeh?
Demossa vaan joskus kuvailtiin videoita, joissa jengi tykitti R8:lla vastapalloon jne ja jatkoivat matkaa. Asetukset tappiin valmiissa versiossa ja sama niin tuskin jatkat matkaa...oli pelti kosmeettisesti rutussa tai ei...
Juuh, kolarointihan on minulle autopeleissä melkein sama kuin fragituksi tuleminen räiskinnöissä. Olen kiltti poika ja ajan turvallisesti. Olen vain armoton perfektionisti, mielestäni simulaattoriin kuuluu joka ikinen aihe-alueeseen liittyvän asian simuloiminen. OFP: Dragon Risingissakin potuttaa, kun helikopterit ovat ilmeisesti rakennettu jostain Marsista saatavasta ihmemetallista.
No hyvähän se sitten on, jos et ole suutasi soittamassa. Allekirjoittaneelle vain pomppi silmille tuo tekstisi melko räikeästi. Jatkakaa.Kovalchuk sanoi:Pahoittelen, jos tuntuu siltä, että riitaa ollaan haastamassa, koska se ei ole tarkoitus! Tarkoituksenani oli hieman kiusoitellen todeta, että asiat yleensä järjestyvät soittamalla kauppaan paljon helpommin kuin täällä haahuilemalla, ei mitään muuta.
Ja ei, en minä eikä nickissäni ihailemani jääkiekkoilija ole enää teini-iässä. Ja tähän myös muistutan sellaisen vanhan sananlaskun "kärsivällisyys on hyve".