Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oli kyllä aikamoista kisailua eilis iltana. Hyvin saatiin pelit käyntii. Ekoissa mutkissa saatto aina rysähdellä hieman, mutta ei se pelaamista estäny.
Tein tosta yhestä autosta Volkswagenista A luokan auton, mutta pito on ihan surkea. Heti vaikka pitäs ajaa mutkaa vaa nopeeta vauhtia, nii auto ei pysy radalla.
Miten sais enemmä pitoa toho? (
Oli kyl joo hyviä kisoja eile, vaikka välillä rytiskii aika pahasti.
Tota pitoa saat varmaan vähän lisää kun laitat kisarenkaat alle ja spoilerit eteen ja taakse ja sit vaa sopivasti downforcea lisää.
ekaa kertaa joutu painaa hire driver-nappia, kun ei vaan jaksa ajaa samaa vanhaa rataa miljoonatta kertaa
Mä käytin kans niissä missä kisataan yhtä autoa vastaan kolmesti samalla radan pätkällä. Ajoin itte sen ekan ja kaks jälkimmäistä sai vuokrakuski ajella.
Oli kyllä aikamoista kisailua eilis iltana. Hyvin saatiin pelit käyntii. Ekoissa mutkissa saatto aina rysähdellä hieman, mutta ei se pelaamista estäny.
Tein tosta yhestä autosta Volkswagenista A luokan auton, mutta pito on ihan surkea. Heti vaikka pitäs ajaa mutkaa vaa nopeeta vauhtia, nii auto ei pysy radalla.
Miten sais enemmä pitoa toho? (
ei tässä muuta oo paitsi graffat on mielestäni huonot..
Photo mode kuvat ja replay editor hommelit näyttää hyvältä mutta in-game ei hyvältä imo.My ass!!
Täytyy muuten hehkuttaa näitä yli 20 kilometrin mittaisia "erikoiskokeita", joita pelistä löytyy! (esim. Fujimi Kaido)
Peugeot 207 S2000:lla pistelin pätkän menemään, vieläpä erittäin hyvään aikaan, vaikka täydellisesti ei mennyt. On vaan niin nautinnollista... laittaa menemään siellä kuin Loeb konsanaan Korsikassa..
Esimerkiksi juuri S2000-autot pitävät pelissä ihanaa vapaasti hengittävän koneensa ääntä, ja kiihtyvät todella ralliautomaisen nopeasti.
Niin kuin olen sanonut, loistavaa balsamia rallimiehelle, vaikkei sorakisoja olekaan mukana!!
Henk. koht. mielipiteeni: Ohjaimella pelaan, pystyy pelaamaan ihan hyvin. Viimeiseen kysymykseen olen jäävi vastaamaan, Xbox 360:n kun hommasin aikanaan Forza 2:n takia ja sillä tiellä ollaan.Luultavasti on jo kysytty moneen kertaan, mutta kysyn silti . Pelaako porukka ratilla vai ohjaimella tätä, pystyykö ohjaimella pelaamaan ihan hyvin vai onko ratti ns. pakko hankinta? Ja kannattaako ostaa xbox 360 tämän pelin takia?