En missään nimessä jaksa runnoa koko ketjua läpi, eli jos siitä tulee sanomista, niin antakaa semmoista banaania etten ennen ole nähnyt, mutta nyt menee hermo.
Hartaasti kakkososaa rakastelleena ihmisenä olen vähän pihalla. Niinkuin kaveri sanoi, niin tässä on vähän ulalla, kun ei halua uskoa että odottamansa peli ei ole lähellekään niin hyvä mitä se voisi olla.
Yksinpeli, no ok. On kisaa ja settiä mistä valita. En kitise siis siitä. Nopeudentuntua on lisätty isolla kädellä, mikä on toisaalta hyvä ja toisaalta huono, eli olkoon sekin. Näyttää hyvältä - ja tuollahan ei ole Forzassa väliä, mutta hyvä näin. Mutta ei koukuta. Ei se mitään, kavereiden kanssa sitä kakkostakin runkattiin, joten eikun liveen.
Jaha, livessä ollaan. Mitäs? Hae pelejä tai tee privaattisessio? Privaattisessio? Yksityinen? Haluan muitakin mukaan, perhana. Kai niitä pystyy tuohon sitten liittymään, mutta älkää nyt perhana jo alkuvalikoissa sekoittako mun päätä. Älkää oikeasti sekoittako mun päätä!
Haen silmä hiessä valikoista vaihtoehtoa, mistä saa monen radan kisan. Niitähän ennenkin hakattiin ja niihin liittyi porukkaa. Haen turhaan, koska sitä perhanaa ei ole olemassa. Mitä ******? Noin yksinkertainen ja vitaali kisamuoto on vaan poissa. Sitä ei ole. Sen sijaan on kissaa ja hiirtä ja drag racea sun muuta burnout-paskaa, mitkä nyt voisi Forzasta heittää vittuun mutta joita joku hikileuka on kai toivonut. Mutta hei, kisamuoto jota aina pelattiin ja hihkuttiin, on poissa. Seleevä. PGR:t on erikseen kyllä, ja tämänhän pitäisi olla se vakavasti otettavin autoilupeli mitä tälle koneelle saa. Mutta juu kato.
Ja perse noita valikoita! Saa säätää jotain pisteytysjärjestelmää tuhannelta eri kantilta, hienoa hei. Sekoittakaa ihmisen pää tuhannella nippelivaihtoehdolla ja ottakaa perusasiat pois. Eikä säädetä enää autoa lobbyssa, joten on paree olla tallennettuja tuning setuppeja parisataa.
Arvostelut oli hyviä, niidenkin tahoilta joihin yleensä luotan. En luota enää kyllä, mutta olisin odottanut Forza-brändiltä vähän jotain muuta.
Hien- ja katkeruudenkatkuinen paskasessio muuttui toteamukseksi että a) kaveri menee nukkumaan, b) mä menen internetiin itkemään, ja c) kaivetaan se kakkonen sieltä hyllyn takaa ja aletaan runnomaan sitä.
Jos joku on kankaanpäässä päin, saa hakea tuon pois jos olen hereillä tai tajuissani. Tuota haaskaa en kanna edes postiin.
Olen pettynyt.
Kiitos.