Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Joo on se käytetty. Aika nopeesti meni ku ite kokeilin puol tuntii ton viestin jälkee ni joku oli ehtiny viedä sen sitä enne. Ja se kysymysmerkki oli R.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kyllä ja palautusoikeutta ei ole ! ;)


Uusinta CCC autopakettia on nyt kuulemma fixattu... jotkut ovat tosin raportoineet että ao. autoja häviää tallista paketin deletoinnin ja uudelleen lataamisen jälkeen.. lienee turvallisinta varmaan sammuttaa boxi lataamisen jälkeen niin ehkä autopaketti on varmemmin forzan tietoisuudessa sitten?!

Siis pitääkö se ladata uudestaan jos on ladannut jo aiemmin?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mihinkähän noi autot hävis/menee kun ostin tuolta marketista ton summer pack, en nyt muista oikeaa nimeä mut kuiteski...:confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mihinkähän noi autot hävis/menee kun ostin tuolta marketista ton summer pack, en nyt muista oikeaa nimeä mut kuiteski...:confused:

Ne pitää vielä erikseen ostaa pelin sisäisestä kaupasta, kuten kaikki muutkin kulkineet season playn aikana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Olis tonkin tienny niin olis jättäny ostamatta...:(

No eihän tuo mihinkään vaikuta. Siis pelin sisäisillä crediteillä kun ostat, niin saat autot käyttöön. Ei tule siis mitään oikeita lisäkustannuksia . :)

Ainakaan täällä ei ole juuri ollut rahasta pulaa kunhan muutama sarja tai nettikisa takana.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Joo niin sanotaan mutta ei toi englanti oo vielä niin hyvää että olis ton täysin ymmärtäny. Ja oonhan tätä peliä jo pari päivää pelannutkin, kun tuli toi boxi just hommattua...:D

Edit: Tuleekos noi lahja autot mitä silloin tällöin saa niin kauppaan vai suoraan talliin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport 3

Sain viimein Ultimate Collectionin käsiini aikasemmin tällä viikolla ja pitää ihan erikseen mainita, että Lexus LFA on ehkäpä ihq:n auto millä on tullut ajeltua. Olen aikasemmin toitottanut, että mikään yli C-luokan vempele ei ole mukava ajella, mutta tämä S-luokan vehje on aivan käsittämättömän hyvä ajaa - vakionakin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

mulla onkin ton stig's packin kans aika mielenkiintonen tilanne..mulla on siis collector's edition ja oon ostanu aivan kaikki tähän asti mitä on voinu lisää ostaa..eli periaatteessa mulla on ultimate forza..mutta asiaan..se näyttää että stig's carpack maksaa 1 microsoft pointin, noh, kun siitä painaa se maksaakin jotain ihan vitusti, laskettiin kämppiksen kanssa suunnilleen se hinta euroissa, niin sls mersulle, lexus lfa:lle ja koenigsegille kertyy hintaa rapiat miljardi euroa :D ei tunnu missää..vituttaa vaan ku ei pääse testailee LFA:ta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mä kelailin, että joutuu kyllä ostamaan tän pelin takas. Toi Gran Turismo 5 on omassa mielessään niin valtava pettymys sisällön ja kaiken muun suhteen, että meinaa ihan itku tulla kun se on niin huonosti tehty valikkojen yms kaiken muun osalta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mä kelailin, että joutuu kyllä ostamaan tän pelin takas. Toi Gran Turismo 5 on omassa mielessään niin valtava pettymys sisällön ja kaiken muun suhteen, että meinaa ihan itku tulla kun se on niin huonosti tehty valikkojen yms kaiken muun osalta.
Nyt onkin oikein mainio hetki ostaa tämä takaisin, kun Ultimate Collectionin saa parilla kympillä kaukomailta. Mikäli et Ultimatee tartte niin mulla ois yks ylimääränen normiversio mikäli kiinnostaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt onkin oikein mainio hetki ostaa tämä takaisin, kun Ultimate Collectionin saa parilla kympillä kaukomailta.

Mites, onko tuossa UE:ssa siis uusia autoja yms suoraan levy(i)llä? Vai jotain vouchereita tms? Voisihan tuon hyllyyn tilata..
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Levyillä on kaikki muut, paitsi Stig's Garagen kolme autoa, jotka ladataan Livestä. Latauskoodit tulee myös TopGear Video Featureen ja Premiumin Themeen. Paketti sisältää siis kaikki muut auto- ja ratapaketit, paitsi uusinta Commnity Choice Classics Packia.

Niin ja olihan siinä vielä muutama auto muuten vaan lisänä, joita ei ole saatavilla muuten mistään.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Uutena forzan pelaajana lueskelin tän threandin läpi ja jos nyt on jotain pelaajia jotka haluais ajella tätä partyn avulla tai jotain kisoja niin meikäläiselle voi laittaa inviten liveen tai pm tänne
Gt boneaunt
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Kohta ouluun ostamaan se Ultimate collectioon koska vanhaan tuli ikävät "ympyränaarmut"ja pääsee illalla vähä pelaamaan :cool:
 
Ylös Bottom