Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ProBale
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mikä siinä on ku meikä menee ostaan forzaa ja tuun kotiin pelaamaan kun laitan levyn sisään ja painan A:ta kun se kysyy sitä tulee tämmöinen teksti: "Your profile save game requires the latest title update. sign in to Xbox Live and restart the game to downoald the title update" enkä voi pelaa sitä koska en pääse nettiin muutaku ehkä joskus loppuvuonna:mad:mad:.

Auttaiskohan jos poistaisin koko forza tallennuksen boxilt ja alottaisin uudestaan.:confused: Meikän tuuria tämä:cool:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mikä siinä on ku meikä menee ostaan forzaa ja tuun kotiin pelaamaan kun laitan levyn sisään ja painan A:ta kun se kysyy sitä tulee tämmöinen teksti: "Your profile save game requires the latest title update. sign in to Xbox Live and restart the game to downoald the title update" enkä voi pelaa sitä koska en pääse nettiin muutaku ehkä joskus loppuvuonna:mad:mad:.

Auttaiskohan jos poistaisin koko forza tallennuksen boxilt ja alottaisin uudestaan.:confused: Meikän tuuria tämä:cool:

Pitäis auttaa kun poistaa savet. Kun ilmeisesti olet joskus ladannut peliin päivityksen ja tallennukset on sillä päivitetyllä versiolla ja nyt tää uus levy ei oo "päivitetty" niin se ei onnistu käynnistää.

Joku jolla on 100% tietoa voi vahvistaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt on sitten semmonen ongelma kun valitsin uuden "kisasarjan" niin vaatimukset on että pitää ajaa vauxhall merkkisella autoilla niin minulla ei nyt ole kuin 15000cr ja halvin vauxhall maksaa noin 17000cr, joten onko mitaan muuta keinoa ansaita rahaa?
Mulla ei ole sitten xbox liveä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt on sitten semmonen ongelma kun valitsin uuden "kisasarjan" niin vaatimukset on että pitää ajaa vauxhall merkkisella autoilla niin minulla ei nyt ole kuin 15000cr ja halvin vauxhall maksaa noin 17000cr, joten onko mitaan muuta keinoa ansaita rahaa?
Mulla ei ole sitten xbox liveä.

Tuplat :/
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Nyt on sitten semmonen ongelma kun valitsin uuden "kisasarjan" niin vaatimukset on että pitää ajaa vauxhall merkkisella autoilla niin minulla ei nyt ole kuin 15000cr ja halvin vauxhall maksaa noin 17000cr, joten onko mitaan muuta keinoa ansaita rahaa?
Mulla ei ole sitten xbox liveä.

No tuo money clitchi on tietty yksi, mutta se ei toimi toimi jos sulla on päivitetty peli/päivitetyn pelin tiedostot siellä. Google kertoo lisää.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

mutta se ei toimi toimi jos sulla on päivitetty peli/päivitetyn pelin tiedostot siellä
Pystyisköhän niitä päivityksiä mitenkää poistaa:confused: jos koikeilis tuota money glitchiä:/
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Pystyisköhän niitä päivityksiä mitenkää poistaa:confused: jos koikeilis tuota money glitchiä:/

Toki pystyy, mutta se tarkoittaa sitä, että pitää myös tallennukset poistaa, koska muuten siinä on taas sama ongelma kuin sulla oli tuossa ennemmin.

E: Perun sanani, ilmeisesti glitchi toimii vielä päivityksenkin jälkeen, mutta boksi ei saa olla netissä. Joku joka omistaa varmaa tietoa voisi kertoa.

http://www.youtube.com/watch?v=OTt_fZLRVHM
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Voisikohan joku auttaa minua kahdessa achviementissa. olisin kiitollinen sillä niitä puuttu enää 4 ja 2 on online. Ne ois noi että joku ostas multa auton auction housesta ja toinen on että joku ostaisi tuning setupin, designin tai vinyl groupin store frontista. GT on anartami. addaa vaan kamuks ja menee ostaa. :)) Olis eka peli 1000/1000 GS kun saisi noi ja drift lapin ja solid goldin, noiden kahden lisäks.

E: ei tarvitse enään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
[VIDEO] Forza 3 - Näin teet Season Playsta mukavata! :)

Tuollainen täytekisa Season Playsta, eli kolmen kierroksen lyhyt veto AWD Elite Openissa, ratana New York Full Reverse... Voortti menee hitusen kahvassa. :)

Videon teko ei ollut edes mielessä, vaan puhtaasti hauskanpito joskus vähän tylsässä Season Playssa mutta pakkohan tuo oli ikuistaa kun sattui tulemaan niin maukasta menoa. Kuvaa klikkaamalla kurkkimaan YouTubesta ja kommentoidahan saa sinne ja tänne! ;)


YouTube - Forza 3 Epic Fun - Season Play race sliding all over the place
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Arcadessa olisi noita autopaketteja tarjouksessa. Tekisi mieli se hankkii jossa se Ford Cossu on mutta ei sitä oikeen jaksa sitä kautta enää vääntää. Onlinessa ei koskaan tullut ajettua niin varmasti turpiin tulee ja kovasti.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Storefrontille(löytyy hakusanalla savulohi) lisätty muutama elintärkeä logo:

Jaloviina
Burana
Atria
Whiskas

:)

+ bändilogot INSOMNIUM ja SWALLOW THE SUN
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Ei ole kyllä tätä peliä suunniteltu ohjaamosta pelattavaksi tai ratilla sieltä. Peileistä ei näe mitään ja ratilla pelatessa kuvakulmaa ei pysty kääntämään.
Lisäksi R-luokkia on edelleen aivan liikaa, mielestäni yksi luokka riittäisi mainiosti tai edes ettei 6 vuodesta puolien mestaruuttaa ajettaisi R-luokkien autoilla. Alkaa tympimään 6. vuoden kohdalla.

Muuten iha hyvä peli :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Vapun kunniaksi Jallu-Subia tarjolla, WRX'04 siis kyseessä eli ei muuta kuin Storefrontille (keyword: savulohi. :) Tarvittaessa voin laittaa myös ilman rekkaria(pikkutekstit ylh. Altia Oyj, alh. Finland), kysäise jos on kiinnostusta. Hauskaa vappua!

WRX04-Jallu4.jpg


WRX04-Jallu2.jpg


WRX04-Jallu1.jpg


WRX04-Jallu3.jpg
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Laitetaas tämä mun kuva-albumi tännekkin: Flickr
Enimmäkseen on driftingistä kuvia, mutta kyllä muitakin menopelejä on tullu kuvattua. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Top Gear content koodit:
Q6K22-TC76M-YDF43-YQW92-7P69W
KWJT7-3TR9G-H8HXR-T39T4-PBDKW
TTGJ4-G4FMW-CBWDP-XXG7Y-RJ6XW

Sisältö on siis jaettu kolmeen koodiin.

Koodit on käytetty
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

MS-pisteistä euroihin siirtymisen myötä osa Forza 3:n DLC:stä näyttää halventuneen jopa kymmenesosaan aiemmista hinnoista:
Forza Motorsport 3 - Xbox.com

Esim. Ultimate Collection -versioon sisältymättömät VIP Car Pack (0,95 €) ja Community Choice Classics Pack (1,89 €) vaikuttavat nyt suht edullisilta ostoksilta.
 
Ylös Bottom