Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

Juuri noin. Jostain syystä autoissani juuri Launch ja Acceleration ovat niitä kaikkein parhaimpia lukemia. Eli lähdössä ja mutkissa jätän viholliset kauas taakse, mutta pitkillä suorilla on hankaluuksia.

Mulla muuten just toisin päin :D Suorilla saan eroa ja mutkissa ne taas painaa aina ohi... :D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Itse tykkään kyllä myös ajaa autolla joka kiihtyy hyvin. Ohittaminen kun on aina niin takkusta, niin mukavempi painaa mutkista ulostultaessa kovempaa ja samoin kun startissa :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Voisiko joku viisaampi neuvoa miten ton kolmen näytön systeemin saa toimimaan? Mulla on 3 boxia, 3 wireless network adapteria, 3 forzaa. Miten noi boxit kytketään toisiinsa? Pystyy kuulemma jotenki langattomasti. :confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onko kukaan keksinyt mitään tapaa miten kesken pelin saisi nopeasti vaihdettua ratin ja ohjaimen välillä kun peli on päällä? Kun ei tuolla ratilla oikein pysty valokuvia napsimaan. Itsellä ei ainakaan toimi, että sammuttaa ohjaimet ja laittaa ne uudelleen päälle. Ja kun rattia ei edes muuten saa pois päältä kun vetämällä virtajohdon irti.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onko kukaan keksinyt mitään tapaa miten kesken pelin saisi nopeasti vaihdettua ratin ja ohjaimen välillä kun peli on päällä? Kun ei tuolla ratilla oikein pysty valokuvia napsimaan. Itsellä ei ainakaan toimi, että sammuttaa ohjaimet ja laittaa ne uudelleen päälle. Ja kun rattia ei edes muuten saa pois päältä kun vetämällä virtajohdon irti.
Painiskelin itsekkin tuossa eilen saman asian kanssa. Joku täällä aikaisemmin kertoi tehneensä niin että ottaa ratista paristot irti, jolloin ohjainpaikka johon olet kirjautuneena, vapautuu. Siihen paikkaan pitäisi pystyä menemään sitten tavallisella ohjaimella. En ole itse kokeillut, mutta kuulostaa loogiselta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Toimii minulla. Jos ohjain on xboxin käynnistämisen jälkeen edes käynyt päällä niin että on ollut kakkosohjaimena niin sitten ei toimi (kun menee sitten aina kakkosohjaimeksi vaikka ei muita olisi sillä hetkellä päällä).

Eli toimii niin että ratista johto pois => padi päälle. Kun haluaa ratin takaisin niin pitää padin xbox nappia pohjassa niin kauan että saa vaan sammutettua sen ja sitten virtajohto takaisin rattiin kiinni.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Toimii minulla. Jos ohjain on xboxin käynnistämisen jälkeen edes käynyt päällä niin että on ollut kakkosohjaimena niin sitten ei toimi (kun menee sitten aina kakkosohjaimeksi vaikka ei muita olisi sillä hetkellä päällä).

Eli toimii niin että ratista johto pois => padi päälle. Kun haluaa ratin takaisin niin pitää padin xbox nappia pohjassa niin kauan että saa vaan sammutettua sen ja sitten virtajohto takaisin rattiin kiinni.

Kiitokset vinkistä! Näin muuten taisin aikanaan tehdä myös FM2:sen kanssa, mutta oli jo unohtunut tuo sitten.

Itsellä se ongelma oli juuri tuossa että olin jo laittanut ohjaimen päälle ja se oli mennyt 2. porttiin. Eipä sitä sitten siitä enää mihninkään vaihdella.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikös ratissa ole padin tatit korvattu ratin kääntämisellä ja polkimilla? Itse en ole kuin kerran kokeillut kuvatilaa, mutta hyvin sain kyllä kameran liikkumaan ratilla. Toiseksi, saahan sen ratinkin sammutettua, jos padiä on pakko käyttää. Siitä mikälie-Xbox-napista pitkä painallus, aukeavasta valikosta ohjaimen sammutus ja sitten padi päälle normaalisti. Kun homma on valmis, saa ratin takaisin käyttöön aivan vastaavasti. Vai menikö mulla joku pointti ohi?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikös ratissa ole padin tatit korvattu ratin kääntämisellä ja polkimilla? Itse en ole kuin kerran kokeillut kuvatilaa, mutta hyvin sain kyllä kameran liikkumaan ratilla. Toiseksi, saahan sen ratinkin sammutettua, jos padiä on pakko käyttää. Siitä mikälie-Xbox-napista pitkä painallus, aukeavasta valikosta ohjaimen sammutus ja sitten padi päälle normaalisti. Kun homma on valmis, saa ratin takaisin käyttöön aivan vastaavasti. Vai menikö mulla joku pointti ohi?

Juu no aika kikkailuksi menee ratilla ottaa niitä kuvia. Ja omasta ratista virtoja ei ainakaan saa muuten pois kun virtajohdosta. Mutta Drunken Predatr tuossa pari viestiä ylempänä jo ohjeisti miten se onnistuu. ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eikös ratissa ole padin tatit korvattu ratin kääntämisellä ja polkimilla? Itse en ole kuin kerran kokeillut kuvatilaa, mutta hyvin sain kyllä kameran liikkumaan ratilla.

No, ratin kääntö vastaa vasemman tatin kääntämistä vasemmalle ja oikealle, polkimet vastaavat ohjaimen liipaisimia. Kun nyt kuitenkin kuvatilassa tarvitsee kääntää vasenta tattia ylös ja alas, sekä oikea tattia, niin eihän noille toiminnoille ole mitään vastaavaa ratissa. Joten ei onnistu ratilla kuvatilan käyttö kunnolla. (Saisi muuten olla ratissa muutenkin tatti, että voisi katsella ympärilleen ajaessa!).

Kätevin vaihtoehto on tosiaan käyttää rattia ilman paristoja, jolloin voi virtapiuhasta nykäisemällä sammuttaa ratin, ja sitten ohjain päälle. Perseestä kun noin joutuu kikkailemaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Näin on. Tuntuisi myös siltä että A, B, C -tasojen auton voi helpommin muokata sopimaan omaan ajotyliin.

No kaikilla on omat suosikkinsa. Itselleni on aina S, U, ja R-luokan autot olleet parhaiten käteen sopivia. Näin ainakin Forza 2:ssa.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Hienoa tässä pelissä on myös se, että pelkkä teho ei ratkaise kisoja. Jos painavaan autoon laitaa sen 700hp+ niin ei se välttämättä silti ole nopea, paljon parempi tapa on yleensä vähentää ensin painoa ja sitten vasta päivittää tehopuolta.

Mun suosikkiauto on nyt Porsche 916/4, eli sellainen pikkunen 70-luvun vekotin.

Vaihdoin siihen 993 moottorin ja laajensin sen 4 litraan. Tehosta huolehtii 2 turboahdinta ja tehoja on n. 580hp.

Lisäksi autoa on kevennetty reilusti, ja se painaa enää n. 1050kg.

Hyvä ja nopea auto ajella, kevyt ja reilusti tehoa.

Eli kyllä tässä pelissä on selvästi ajatusta takana, pelkkä teho ei autuaaksi tee, varsinkin joku painava jenkkiauto on radalla aika onneton.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Onko muilla ollut ongelmia ton V.I.P edun kanssa? Itselläni toi vip tiedoston lataus jotenki oikuili kun en saanut kaikkea materiaalia auki mitä luvattiin?
:mad:

onko itselläni sattunut virhe vai johtuuuko jostain viasta marketplacella?:confused:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Eli kyllä tässä pelissä on selvästi ajatusta takana, pelkkä teho ei autuaaksi tee, varsinkin joku painava jenkkiauto on radalla aika onneton.
Mjaa... kyllähän tuo jo kakkososassa oli tietyissä sarjoissa, joissa pitämällä tehot vakiona, mutta muuten virauttamalla sai kilpailukykyisen rassin. Jos kasvatti vain tehoja, niin ei jakoja.

EDIT: Siis jos oli rajoitukset esim luokan mukaan, jossa piti pysyä tietyn PI alla. Esim. Forza 2 takaspoileri pienensi PI:tä. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitä etuja tossa vipissä nyt sit on muutaku sen kruunu nimen edessä? Itse en ainakaan ole mitään erityistä itsellä huomannu.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Mitä etuja tossa vipissä nyt sit on muutaku sen kruunu nimen edessä? Itse en ainakaan ole mitään erityistä itsellä huomannu.

Aukee ne VIP-autot, Gallardo Ultra-/Superleggera (ei muista kumpi se on) on ainakin vip-autoja + sai sen Dashboard themen joka ei latautunutkaan koodin mukana, forzassa tuli viesti että saa jostain osoitteesta haettua, en ole vielä hakenut + sitten jotain etuja storefrontissa, jotka eivät taida vielä pelittää.
 
Ylös Bottom