Vastaus: Forza Motorsport 4
Siis onhan tämä ihan mahtava peli mutta kyllä ne muutamat asiat vaan sitte osaa häiritä.
Mikä järki esim. On tuossa world tourissa? Ei tarvitse edes voittaa kilpailuita ja etenee. Tämä olisi vielä tylsempi kuin kolmosen ura ellei tässä olisi tuota autoluokan vapaaehtoista valintaa. Lisäksi tuo tekoälyn huijaus on niin läpinäkyvää että aivan itkettää välillä. Muutenkin se niiden mutkissa jarruttelu on aikalailla pedaalista. Tietty myös se toistenkin mainitsema väkisin törmäily. Ajat omas linjaa niin kaveri senku tunkee kylkeen.
Sitte tämä perhana toblerone-paska. Eikö sitäkään ny oo voinu yhtää järkeillä kuntoon. Vedät 4 mutkaa ennen lähtöviivaa vähän leveäksi niin eiköhän sieltä tuu toble mukaan seuraavalle kierrokselle. Taas sitte joko kelaillaan hevonvideoon asti tai ajetaan nöyrästi taas yksi turha kierros.
Vielä löytyy tämä jumalankäsi joka tarraa kiinni. Hyvähän se on että esim. tietyissä paikoissa (laguna seca) tämä oikominen on laitettu kuriin. Kysympä nyt vain että miksi esim. Indyn ovaalin nurmikolle ajautuminen stoppaa auton kuin seinään (vähän ennen pittiä). Vähä rengas ruoholle niin jumala tulee ja nappaa.
Ja mistä lähtien kiihdytysajoissa on ollut lähtölaskenta ja kun GO! tulee niin aika lähtee heti juoksemaan. Ei näin, ei näin. Sama paska oli jo edellisessäkin forzassa.
Mistähän vielä valittais että tulis kiintiö täyteen. Pitänee miettiä lisää toiste ku ei nyt tunnu muistuvan.
Annetaas tulitukea speitanille
Joo o täytyy ihmetellä kuka vatipää tämän mahtavan "jumalankäden" on keksinyt pienessä päässään, räikein kohta on kyl just toi indianan ovaalikohta (jossa muuten tietsat jarruttelee kuin 80 vuotiaat vaarit), tuut sieltä miljoonaa ja tuhatta ja vahingossa pieni vahinko-ohjausliike ja osuu vähä nurtsille, seuraus: kuskiin kohdistuu 30G:n voimat ja auto meneekin yhtäkkiä kolmeakymppiä, jepjep. No ei siinäkään rankaista ku 10 sekunnilla jos tossa kohassa vedät nurmelle. MIKSI tota vammasta stoppaussysteemiä ei ole korvattu esteillä, esim rengasvallia sellasiin paikkoihin joissa pystyy oikasemaan, olis paljon parempi niin. Nytkin esim road atlantassa se yks legendaarinen oikea niin siitähän vetää koko auton mitalla nurtsin kautta yli ennenkuin stoppaa. tai vaikka hockenheimin avausmutka, jonka näköjään pystyy kans oikomaan melko huolella. Nettipeleissä saa sitte miettiä että millasta porukkaa on pelaamassa, että oiotaanko vai eikö oiota, ite en lähe oikomaan ennenkuin näen jonku toisen oikovan...
Ja toi virhekolmio on kyllä niin vitsi kans, kyllä sen ymmärtää että se tulee viimeisessä kurvissa, mutta että kilometri ennen maalia vedät seinään, niin pelin mielestä sä saat siitä niin paljon hyötyä seuraavalle kierrokselle että sinut palkitaan siitä kolmiolla. Noh ton takia otin sen kelausnapin lopulta käyttöön kun paloi hihat rivalsseissa...
Eipä muuta tällä erää, muutenhan pelissä ei ole sinällään valittamista, ajettavuus, äänet, grafiikka, valikot ten points, mutta kun nää samat valituksen aiheet oli jo kolmosessa, niin vähän se nyppii ettei niille ole viitsitty tehdä yhtään mitään, epätoivosesti voi vaan toivoa patchia jota ei koskaan tule. Tähän tulee vaan ladattavia autoja ja sit ladattavia autoja, ja niin sit tulee viel niitä ladattavia autoja. Tulis vaikka uusia ratoja lisää mieluummin...