Tänään tulee kaksi viikkoa täyteen, kun olen joka päivä pelannut tätä 2-8h.
Edelleen pelinä aivan loistava, mutta muutama asia on alkanut ärsyttämään.
- Isoin on latausajat, ne on kyllä aivan tolkuttoman pitkät. Ne jotka jaksaa autoa säätää jne, niin heidän kannaltaan onneksi lataus tapahtuu taustalla.
- Rahan saamisen vaikeus...tavallaan. Ei ole kertaakaan mitään joutunut uusiksi ajamaan, mutta moni juttu jäänyt ostamatta ja useita palkintoautoja on saamatta. Rahaa on 10-40k kokoajan, sit tulee 200-300k ja palkintoauto syö siitä ne rahat pois.

Niitä kortteja en ole ostellut tuon takia ollenkaan ja niitä ei näköjään saa mitenkään muutoin. Ilmeisesti ne tuo kuitenkin enemmän rahaa, kuin ottaa? Eli kannattais ostella?
- Se ettei pysty tekee omia sarjoja. Aina kun urassa tulee joku kiva auto ja sarja eteen, voisin ottaa pidempiä kisoja omana sarjana omilla radoillani.
- AI vaikeustaso. Yhdellä asetuksella voitan aina, seuraavalla saattaa AI mennä suurillakin karkuun niin paljon, ettei ole mitään jakoa. Välillä AI auto on paperilla moninkertaisesti hitaampi, mutta niin vain kulkee ihan toisella tavalla, kuin mun auto.
Pidemmissä kisoissa tilanne ei muutu. Toisella tasolla olen ykkönen ekalla kiekalla ja toisella jämähdän sijoille 6-10 ja AI menee karkuun suorilla, että mutkissa.
Siihen ei auta yhtään se, että toisella radalla AI:lle ei mahda mitään ja toisella sen ohittaisi mummotkin.
- Takapään pito, jostain syystä mun ajolla 80% takavetoisista autoista menee tasan tarkkaan sivuluisussa, enkä saa kaasulla pidettyä perää tiessä. Kuitenkin saman sarjan toinen takaveto voi pysyä tiessä kuin tauti. Esimerkiksi 944 Porsche ei lähde minnekään, kun saman sarjan mersut, bemarit jne menee vain luisussa. Muutkin Porchet sama juttu ja Ferrarit meneekin luisussa.
Vanhat formulat pysyy tiessä, mutta uus renaultin ei yhtään.
Toisaalta joku jenkkiauto pysyy liimattuna, vaikka ei todellakaan pitäisi.
Linnut jne. radan elävöittävät, kääntyvät itseään vastaan, kun esim Silverstonessa sama lintuparvi lentää samassa kohtaa 20kierroksen kisassa 20 kertaa. Parempi olisi ollut ilman kokonaan, jos ei mitään variaatiota saa.