Omenanraato: Onko sulla muuten Forza Hub -sovellus asennettuna konsolillesi? Käyttämällä tuota säännöllisesti kerran viikossa saa krediittejä ja joskus jopa palkintoautojakin.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis kyllä mä modit tiesin, mutta luulin alkuun, että niitä saa muutenkin. Ja sit en enää muistanut, että siellä on jotain halpojakin, kun luulin et siel tulee aina haalareita jne krääsää kaliilla mukana.Niin...kannattaa hiukan tutustua pelin tarjoamiin juttuihinkyl ne modit ja muut on tässäkin ketjussa läpikäyty lähiaikoina että ei yllätyksenä ole voinut tulla.
Ai vaikeus... noh itelle käy se ok että en tosiaankaan voita joka kisaa...kaikki 1-5 sijat käy tuolla suht vaikealla tasolla, mikä nyt lie ollutkaan. Jotkut kisat on tosiaan helppoja mutta ehkä vain 20%..
Varsin tylsää olisi jos kaikki autot olisi samanlaisia ajaa samassa sarjassa.. tai muutenkin. Monet takavetoiset on aika liukkaita kun sarjoissa on rengasrajotteita. Se mielikuva on minulla että peli voi vakioida eri autot eri osilla sarjaan sopivaksi joten siitäkin ajettavuus muuttuu rajustikin. Itse olen ostanut jopa eri autoja kisoihin ja ajanut sillä mikä miellyttää. Ja itsehän sen auton voi siihen sarjaan rakentaa jos haluaa autolle erilaista persoonaa.
Mutta en näköjään ole tuon asian kanssa yksin..tuossa juuri illalla luin jonkun uuden suomi arvion pelistä (livegamersin tms?) ja siinä sanottiin aivan samaa, etuvedot puskee liikaa ja takavedot menee vain perä edellä.
Tuo ei ainakaan mua haittaisi yhtään, kun tuo driftaus on parasta ikinä, jos AI:ta sais elävöitettyä myös ja säädettyä. Ja siten, että AI ei aina tule samassa järjestyksessä maaliin.
Tuntuu et ne on nyt paljon halvempia ja lisätty pelkkien korttien arkkuja ja tuotu erikseen arkit autoille+varusteille.
Joo siinä alhaalla oli mun mielestä perus laatikko, sit joku parempi premium tms loota jotka sisälsi pelkkiä kortteja. Sit niiden vieressä autoja ja varusteita sisältäviä laatikoita, joista saattoi tulla mitä vain. Ylhäällä sitten ne 200-300k maksavat.En ole pariin viikkoon koskenut Forzaan, mutta kyllä niitä erilaisia, pelkkiä modeja sisältäviä lootia oli jo heti julkaisussakin. Ne oli vain "piilotettu" hyvin sinne alariviin ja kalliit extrahyperultra-lootat olivat tietenkin paremmin esillä.
En ole ratilla kokeillut, mutta itse koko boxin ja kaikki Forzat ostin juuri niin täydellisen pädituntuman vuoksi, kun pleikalle ei vastaavia löytyny, eikä jaksa/pysty enää ratilla ajelee..Tuli PC:llä kokeiltua tätä ja aika hirveä pettymys oli itselleni, kaiken hehkutuksen jälkeen. Eihän tätä voi ratilla pelata sitten ollenkaan. Ehkä vähän ylihypetetty peli kyseessä omasta mielestäni. Forza 3, pitää kyllä suosiolla skipata.
Huomioi kuitenkin, että Forza Horizon 3 on ajomalliltaan jopa yllättävän erilainen peli verrattuna Forza Motorsport 7:aan. Siinä missä Motorsport-sarja nojaa realismin suuntaan, Horizon-nimikkeen alla kulkevat Forzat ovat avoimen maailman rälläilyä pilke silmäkulmassa. Ajotuntuma on edelleen hyvä ja hauska, mutta erilainen Motorsportiin verrattuna.Tuli PC:llä kokeiltua tätä ja aika hirveä pettymys oli itselleni, kaiken hehkutuksen jälkeen. Eihän tätä voi ratilla pelata sitten ollenkaan. Ehkä vähän ylihypetetty peli kyseessä omasta mielestäni. Forza 3, pitää kyllä suosiolla skipata.
Hyvin on ratilla maistunu, säädöt kohdilleen vaan.
Jos riittää tuollainen arcade kruisailu ratilla, niin mikäs siinä. Mutta ratille tätä ei ole suunniteltu.