Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 7

Mä en oikein tajua tätä car collection systeemiä. Voit saada auton joka menee sinne Collectioniin mutta et voi vielä käyttää sitä vaan siitä pitää kumminkin maksaa?
 
Vaikuttaa ihan hyvältä pelilta, toistaiseksi. Mutta häiritsee vähäsen sama juttu ku Turismoissa, eli virtuaaliratti kääntyy vain sen ~90 (?)astetta. Vaikka itsella ratti olisi ylösalaisin. Ei taida olla Assetto Corsamaista ratkaisua tuohon, vai onko?

Thrustin Tmx pro käytössä itellä, mutta se ei asiaan taida vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikuttaa ihan hyvältä pelilta, toistaiseksi. Mutta häiritsee vähäsen sama juttu ku Turismoissa, eli virtuaaliratti kääntyy vain sen ~90 (?)astetta. Vaikka itsella ratti olisi ylösalaisin. Ei taida olla Assetto Corsamaista ratkaisua tuohon, vai onko?

Thrustin Tmx pro käytössä itellä, mutta se ei asiaan taida vaikuttaa.
Joo, virtuaaliratti ei käänny yksi yhteen fyysisen ratin kanssa.

Itse tykkään ajaa Forza 7:aa sillä sisäkuvakulmalla missä rattia ei näy. Eli siis mittaristo näkyy, mutta rattia ei. Kannattaa ainakin testata tuota kuvakulmaa.
 
Joo, virtuaaliratti ei käänny yksi yhteen fyysisen ratin kanssa.

Itse tykkään ajaa Forza 7:aa sillä sisäkuvakulmalla missä rattia ei näy. Eli siis mittaristo näkyy, mutta rattia ei. Kannattaa ainakin testata tuota kuvakulmaa.
Juu huomasin tuon kuvakulman kyllä, tuntuu vain hieman vieraalta, kun oon tottunut ajamaan aina ratti näkyvillä.
Onko tuossa joku tietty moodi, jossa eri ratojen kierrosajat jää näkyviin autokohtaisesti? Kuten juuri GT- sportissa. Ite tykkään ajaa itseäni/kelloa vastaan kilpaa. Ja lemppariksi on tässä vuosien saatossa muodostunut legendaarinen nűrburgringin Nordschleife. Joossain peleissä oon ruksaillu ruutuvihkoon jopa aikoja, kun tuota pelin omaa tallennusta ei ole ollut saatavana.
 
Ylös Bottom