Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport

Vastaus: Forza Motorsport

Täältäkin löytynee joitain "forzanistejä", jotka haluavat ehkä kilpailla Liven välityksellä Livegamers.infon järjestämässä Forza-turnauksessa. Tarvitset osallistuaksesi vain Liven ja rekisteröitymisen Livegamers.info-sivustolle. Anteeksi mainostuksesta Konsolifin-ylläpidolle, myös Teille löytyy paikka turnauksessa... :)

Forza Motorsport -turnaus on jo alkanut ja aikojen syöttämiseen on aikaa kuukausi. Tervetuloa!
 
Vastaus: Forza Motorsport

käkikotka sanoi:
Onko Forzassa formuloita tyyliin McLaren,Ferrari jne...

Ei löyvy vormuloita ei. Nopeita autoja kyllä löytyy muita.

Killi sanoi:
Täältäkin löytynee joitain "forzanistejä", jotka haluavat ehkä kilpailla Liven välityksellä Livegamers.infon järjestämässä Forza-turnauksessa. Tarvitset osallistuaksesi vain Liven ja rekisteröitymisen Livegamers.info-sivustolle. Anteeksi mainostuksesta Konsolifin-ylläpidolle, myös Teille löytyy paikka turnauksessa... :)

Kovin sitä yritetään ajella ja kyllähän siellä oma nimi suht korkealla leaderboardseilla komeilee muutamassa Time trialissa.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Vaikka olenkin aika käsi, on minun silti pakko panna näytille taidetta, jota harva ymmärtää. Jos siis jotain edes selvää saa. Ja vielä videona. 2,4mb ja 1,9mb. Pyh.

Holy Thirteen

SG Mobiili
 
Vastaus: Forza Motorsport

Paavi^ sanoi:
Vaikka olenkin aika käsi, on minun silti pakko panna näytille taidetta, jota harva ymmärtää. Jos siis jotain edes selvää saa. Ja vielä videona. 2,4mb ja 1,9mb. Pyh.

Holy Thirteen

SG Mobiili


Makeen näköisiä kiesejä. Paas joku hyvä ajopätkä missä ohittelet jengiä suvereenisti ja kurveissa nojaat selkeesti muihin ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport

nippala sanoi:
Mitä Forzassa täytyy tehdä että pääsee ajamaan Endurance-kisoja?

Eivätkö nuo sarjat aukea levelin mukaan? Olisiko Enduranceen vaadittu level 30 tai vastaavaa... Eli hemmetisti voittotuloja pitää kerätä - tosin onneksi niitä saa myös Livestä. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Hakkiz sanoi:
Eivätkö nuo sarjat aukea levelin mukaan? Olisiko Enduranceen vaadittu level 30 tai vastaavaa... Eli hemmetisti voittotuloja pitää kerätä - tosin onneksi niitä saa myös Livestä. :)

Kiitos tiedosta!
Taitaa olla nyt level 29 menossa, eli sittenhän nou hätä, kohta pääsee..
 
Vastaus: Forza Motorsport

Grandi sanoi:
Huomasin kyseisen jutun ajaessani GT4:ssä n. 400hp Efinillä Tokyo R246 Reverseä. Pääsuoralla olin R34 Skylinen imussa, vauhtia n. 220km/h ja kun suoralla oleva pieni mutka tuli niin auto lähti lapasesta melekosen komiasti. Ei minkäänlaista DF:ää ollu siinä auton imussa.
No koitahan ajaa Saleenilla ovaalia tai Maple Valleytä... =P
...............................................
Joo, pikkasen häiritsee tossa pelissä ettei korin osia voi lisätä kuin harboihin autoihin.
Jos kerran ne "Forza" takasiivet yms. eivät ole olemassa kuten viraliset osat, minkä pirun takia niitä ei voisi lisätä autoihin joihin ei valmiita (oikeita) spoilereita/puskureita/levikkeitä ole?

Rassaa hermoja noi pikkuseikat.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Oletteko saaneet Forzaa pelittämään 360:llä? Minulla valittaa viallisesta tai likaisesta levystä, vaikka ei siinä mitään vikaa normaalin boksin kanssa ole.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Mulla toimii forza 360:llä. Äänet tosin bugittaa ja joissain
radoissa tökkii tosi pahasti. En tosin tiedä, onkse ihan
normaalia. En o vanhalla boksilla peliä pelannu..
 
Vastaus: Forza Motorsport

-mic- sanoi:
En tosin tiedä, onkse ihan normaalia.

Ei Forssa Motorsportin kyllä pitäisi nyppiä lainkaan, joten kyseessä on taas hieman puolivillainen emulaatio. Sääli sinänsä, koska on tuo peli ehdottomasti niitä parempia autopelejä, vaikka aivoton tekoäly pääsekin v*tutt*maan.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Teppo_Holmqvist sanoi:
Ei Forssa Motorsportin kyllä pitäisi nyppiä lainkaan, joten kyseessä on taas hieman puolivillainen emulaatio. Sääli sinänsä, koska on tuo peli ehdottomasti niitä parempia autopelejä, vaikka aivoton tekoäly pääsekin v*tutt*maan.
Kovat vaatimukset sulla. Tekoälyhän on puutteineenkin yksi autopelien parhaista.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Hex sanoi:
Tekoälyhän on puutteineenkin yksi autopelien parhaista.

Siis se toimi suurimman osan aikaa hyvin, mutta kun takaa tuleva auto yrittää tulla tyynesti päältä edes yrittämättä jarruttaa, niin jokin on kyllä vieläkin pielessä. Varsinkin kun toimiva vahinkomallinnus päällä tuollaiset toikkaroinnit voivat oikeasti pilata koko rallin.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Olen Mario Kartin ja F-Zeron ystävänä ja vannoutuneena Nintendo Warriorina vierastanut Xboxin autopelejä, mutta tuo Forza tuli bundlen mukana.

Olin yllättynyt: peli on oikeasti ihan hyvä. :) Tekemistä piisaa pitkäksi aikaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Hex sanoi:
Oletteko saaneet Forzaa pelittämään 360:llä? Minulla valittaa viallisesta tai likaisesta levystä, vaikka ei siinä mitään vikaa normaalin boksin kanssa ole.

Minulla toimii, bugittaa äänissä, ja tahmaa muutamalla radalla ( atlanta, NY) tahmaaminen tosin loppui kun otti taustapeilin pois käytöstä.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Tämä saattaa olla Tahvomainen kysymys, mutta parempi katsoa kuin katua.
Toimiiko Xboxissa ja Forza Motorsportissa Logitech Driving Force Pro?
 
Ylös Bottom