Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport

Vastaus: Forza Motorsport

draghar sanoi:
Joo, eihän se näytä lähellekkään yhtä hienolta.
Ootko muuten tietonen onko toi kuva demosta vai "kokonaisesta" versiosta?
http://www.btinternet.com/~shadow.moses/Forza.jpg
Tuosta näkee hyvin että demossa on aika paljon eroo tohon kokonaiseen, demohan on kai jo melkein vuoden vanha

Ei kyllä ole tietoa, mutta tuossa vertailulistassa näyttää olevan sama "palikkamaisuus" etupuskurissa yhä tallella. Hienosti kyllä autojen ulkonäkö on kohentunut pelkkää valaistusta muuttamalla, polygonit eivät ole kaikki kaikessa :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Millonkas tää suunnilleen julkastaan Suomessa?
Ajattelin ostaa Xboxin ton pelin takia.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Eilen taisi tulla (virallinen) uutinen, jossa kerrottiin, että peli julkaistaan Euroopassa 13.5. Play.com'ssa tosin pelin julkaisupäivä on vielä 29.4, mutta eiköhän se 13.5 kuitenkin tule.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Tota demoa on nyt hetken tullu ajettua ja toivon todella että lopullisessa versiossa on enemmän vauhdin tuntua. Mittari näyttää 200 kph, mutta auto tuntuu liikkuvan niinkuin täi tervassa. Ei sitä osaa sovittaa nopeutta oikeaksi kun mutkassa tuntuu että auto on melkein pysähtynyt ja mittari näyttää 100kph, niin taas sitä mentiin suoraan ja pelti rytisee.
 
Vastaus: Forza Motorsport

No nyt tuli sitten Xbox hankittua ja pitää tuo tilata jostain. Tilasin äsken tuon Forzan Konsolinetistä.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Onko xboxille tulossa jotain kunnon rattia vai pitääkö sitä alkaa padilla vääntämään?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport

Maseur sanoi:
Onko xboxille tulossa jotain kunnon rattia vai pitääkö sitä alkaa padilla vääntämään?

Fanatecin ratti lienee paras, mutta Livegamersin PingKing arvioi jokin aika sitten, ettei sitä tuoda maahan. Saapa nähdä, minulla ei kyllä ole asiasta mitään hajua.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Hakkiz sanoi:
Fanatecin ratti lienee paras, mutta Livegamersin PingKing arvioi jokin aika sitten, ettei sitä tuoda maahan. Saapa nähdä, minulla ei kyllä ole asiasta mitään hajua.

Ohhoi! Pitästä aikaan tännekkin tulee kirjoitettua.

Mutta, ehkä mahdollisilla massavinkkauksilla maahantuojille voisi auttaa ks. ratin tuonnissa Suomeen? Itse.. vaikka epäilen suuresti saavani mitään erikoista vaikutusta aikaiseksi; lähetin eilen eräälle maahantuojalle sähköpostia kyseisestä asiasta toivoen että tätä rattia voisi saada Suomeenkin päin.

Kerron toki heti jos nyt jotain vastausta tulee.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Alku sanoi:
Ohhoi! Pitästä aikaan tännekkin tulee kirjoitettua.

Mutta, ehkä mahdollisilla massavinkkauksilla maahantuojille voisi auttaa ks. ratin tuonnissa Suomeen? Itse.. vaikka epäilen suuresti saavani mitään erikoista vaikutusta aikaiseksi; lähetin eilen eräälle maahantuojalle sähköpostia kyseisestä asiasta toivoen että tätä rattia voisi saada Suomeenkin päin.

Kerron toki heti jos nyt jotain vastausta tulee.

Mille maahantuojalle laitoit sähköpostia ja onko jo vastausta tullu?
 
Vastaus: Forza Motorsport

GameSpot 9.2!!!

Lainaus: "And what a debut it is. Forza Motorsport is a stylish and challenging game that is easily one of the best racers on the Xbox, if not the best."

Lainaus: "The 'ring seems to be a regular guest star in today's racing games, but never has it looked as lush, as opulent, or simply as immense as it does in Forza" :D

Mut se Force ratti, se pitäisi saada... :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport

Tästäkin pelistä on tulossa myös Limited Edition versio, mutta sitä ei virallisesti tulla näkemään Suomessa (pohjoismaihin allokoidut kappaleet menevät kuulemma Ruotsin ja Tanskan markkinoille).

Tosin ainakin Järvenpään Megaswap tekee kuulemma kaikkensa, että heiltä saisi myös tuota Limited Editionia. Näin he minulle kertoivat :D

Ja kyllä he ainakin pitivät lupaksensa Jade Empiren Limitedin kohdalla...... :cool:

-PV-
 
Vastaus: Forza Motorsport

Patovaht sanoi:
Tästäkin pelistä on tulossa myös Limited Edition versio, mutta sitä ei virallisesti tulla näkemään Suomessa (pohjoismaihin allokoidut kappaleet menevät kuulemma Ruotsin ja Tanskan markkinoille).

Tosin ainakin Järvenpään Megaswap tekee kuulemma kaikkensa, että heiltä saisi myös tuota Limited Editionia. Näin he minulle kertoivat :D

Ja kyllä he ainakin pitivät lupaksensa Jade Empiren Limitedin kohdalla...... :cool:

-PV-
MitVit? Onko siinä mitä extraa? Lisää autoja, ratoja?
 
Vastaus: Forza Motorsport

tsinivuo sanoi:
MitVit? Onko siinä mitä extraa? Lisää autoja, ratoja?
heh... "hienompi" boksi ja joku making of dvd veikkaisin. Aika surkeita on noi limited editionit ollu yleisesti ottaen. Nyt on vaan joku ihme buumi.
 
Vastaus: Forza Motorsport

dasb00t sanoi:
heh... "hienompi" boksi ja joku making of dvd veikkaisin. Aika surkeita on noi limited editionit ollu yleisesti ottaen. Nyt on vaan joku ihme buumi.

"Ostanko vai enkö osta juuri nyt" -ihmiset ostavat pelin, kun siinä lukee Limited Edition -- ainakin niin kauan kuin tajutaan, että kannen teksissä on vakava typo: siinä pitäisi lukea Unlimited Edition. ;)
 
Vastaus: Forza Motorsport

jos peli on oikeasti minua kiinnostava ja limited editionissa on oikeasti kiinnostvaa materiaalia kuten halo2:den making of tai doom3:n ultimate doom ja doom2 niin kyllä minä ainakin maksan ilomielin sen kympin ylimääräistä.

ja onhan niissä aina huomattavasti hienompi kotelokin.

tosin forzaan on hieman vaikeampi mitään kiintoisaa tunkea, tai olisi se kiva nähdä miten mallinnetaan joku auto alusta loppuun.
 
Ylös Bottom