The on-track experience is a simulation. However, we have customizable levels of difficulty, in the form of damage, assists, and opponent skill, that allow you to alter your experience.
Forza Motorsport features performance-affecting damage. However, realistic damage can be extremely punishing. Therefore, weve integrated damage into the difficulty system. You can play with fully simulated damage, limited damage, or simply cosmetic damage.
Eli autojen vahingon sieto on sidottu vaikeusasteeseen jotakuinkin, ilman apuja (ABS ym.) pelatessa simuasetukset täysillä kaara ottaa lämää realistisesti (toivottavasti tyyliin ekassa mutkassa ulos ja peli on siinä, olisi kiva päästä kerrankin tämmöistä pelaamaan, mediumilla auto ottaa lommoa mutta rajoitetusti ja helpoimmalla kaikki vahinko on vain kosmeettista.
Tiedot tietenkin päivittyvät ja kaivoin tämän pari kuukautta vanhan postin vain oikaistakseni hieman.
Moninpeliksi on varmistumassa max 8 pelaajaa Livessä ja System linkissä, System linkissä niin että max 2 pelaajaa/Xbox (valitettavaa). Nykyisestä Xboxista kun lähde tarpeeksi tehoja suuremman määrän renderöimiseen ainakaan ilman tuskaista ruudunpäivitystä.
Huikea fanin kokoama tietopaketti löytyy osoitteesta
http://norm302.forcacentral.com ja Forcacentral.comista löytyy mukava foorumi josta löytyy varmasti sukulaissieluja jos Forzaa kovin odotat. Pojilla on siellä myös mukavia suunnitelmia Car Clubeista ym.
Pelkkää hypeä. Teho kyllä laskee, mutta kori ei vaurioidu ja siten myöskään kisa ei jää kesken kolaroidessa. Autovalmistajien sana kaikuu myös ajofysiikassa, jonka on pidettävä auto vaikka täysin Newtonia pilkaten tassuillaan. Hankkikaa Toca 2, jos keskeytykset ja selätykset kiinnostavat...