Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport

Vastaus: Forza Motorsport

Taas uusia kuvia uutisissa. Aika häijy tuo efekti, joka ... no tiedätte kyllä, mitä se kuvalle tekee. :)
 
Vastaus: Forza Motorsport

Tietääkös kukaan kuinka monen pelaajan System Link -pelit Forzassa on. Olen netistä lukenut vähän ristiriitaisia tietoja, olisi huikeaa jos System Linkissä saisi 4 pelaajaa per kone.
 
Vastaus: Forza Motorsport

15.4 mä lähden kyllä testaamaan Launeen Cittarille, että onko odotus kannattanut . :D
 
Vastaus: Forza Motorsport

Everlast sanoi:
Laaja haastattelu Forza Motorsportsin tuotantoryhmän kanssa
Haastattelusta ja itse kiertueesta tehosteeksi etusivu-uutinen:
Suomen Microsoft esittelee Xboxille tulevaa odotettua Forza Motorsport autopeliään isojen kauppakeskuksien yhteydessä pian alkavalla Forza-kiertueellaan. Tilaisuuksista löytyy Xbox-rekka, jossa Forzaa pääsee paikan päällä testaamaan. Kiertue alkaa huhtikuun puolesta välistä ja kestää lokakuun alkupuolelle.

Pelaaja-lehden verkkosivulinkeistä (alla) löytyy lisätietoa osallistuvista kiertuekaupungeista päivämäärineen sekä Pelaaja-lehden Forza-tekijätiimin haastattelu.
 
Vastaus: Forza Motorsport - Gran Turismon tappaja!

Hakkiz sanoi:
Sen verran Forzasta tiedän, että kori ei missään tilanteessa vaurioidu. Käytännössä vahinkomalli ei siis ole sen kummempi kuin demossa: autoa ei voi rikkoa keskeytyskuntoon. Autoa ei voi myöskään kaataa, vaikka mitä tekisi.

Dan Greenwalt(MGS:n Forza-vastaava) sanoi:
The on-track experience is a simulation. However, we have customizable levels of difficulty, in the form of damage, assists, and opponent skill, that allow you to alter your experience.

Forza Motorsport features performance-affecting damage. However, realistic damage can be extremely punishing. Therefore, weve integrated damage into the difficulty system. You can play with fully simulated damage, limited damage, or simply cosmetic damage.

Eli autojen vahingon sieto on sidottu vaikeusasteeseen jotakuinkin, ilman apuja (ABS ym.) pelatessa simuasetukset täysillä kaara ottaa lämää realistisesti (toivottavasti tyyliin ekassa mutkassa ulos ja peli on siinä, olisi kiva päästä kerrankin tämmöistä pelaamaan, mediumilla auto ottaa lommoa mutta rajoitetusti ja helpoimmalla kaikki vahinko on vain kosmeettista.

Moninpeliksi on varmistumassa max 8 pelaajaa Livessä ja System linkissä, System linkissä niin että max 2 pelaajaa/Xbox (valitettavaa). Nykyisestä Xboxista kun lähde tarpeeksi tehoja suuremman määrän renderöimiseen ainakaan ilman tuskaista ruudunpäivitystä.

Huikea fanin kokoama tietopaketti löytyy osoitteesta http://norm302.forzacentral.com ja Forzacentral.comista löytyy mukava foorumi josta löytyy varmasti sukulaissieluja jos Forzaa kovin odotat. Pojilla on siellä myös mukavia suunnitelmia Car Clubeista ym.

[EDIT] Ihanaisia typoja korjattu ym.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Forza Motorsport - Gran Turismon tappaja!

Ampharos sanoi:
Dan Greenawalt (MGS-studion Forza-vastaava) sanoi:
The on-track experience is a simulation. However, we have customizable levels of difficulty, in the form of damage, assists, and opponent skill, that allow you to alter your experience.

Forza Motorsport features performance-affecting damage. However, realistic damage can be extremely punishing. Therefore, weve integrated damage into the difficulty system. You can play with fully simulated damage, limited damage, or simply cosmetic damage.
Eli autojen vahingon sieto on sidottu vaikeusasteeseen jotakuinkin, ilman apuja (ABS ym.) pelatessa simuasetukset täysillä kaara ottaa lämää realistisesti (toivottavasti tyyliin ekassa mutkassa ulos ja peli on siinä, olisi kiva päästä kerrankin tämmöistä pelaamaan, mediumilla auto ottaa lommoa mutta rajoitetusti ja helpoimmalla kaikki vahinko on vain kosmeettista.

Tiedot tietenkin päivittyvät ja kaivoin tämän pari kuukautta vanhan postin vain oikaistakseni hieman.

Moninpeliksi on varmistumassa max 8 pelaajaa Livessä ja System linkissä, System linkissä niin että max 2 pelaajaa/Xbox (valitettavaa). Nykyisestä Xboxista kun lähde tarpeeksi tehoja suuremman määrän renderöimiseen ainakaan ilman tuskaista ruudunpäivitystä.

Huikea fanin kokoama tietopaketti löytyy osoitteesta http://norm302.forcacentral.com ja Forcacentral.comista löytyy mukava foorumi josta löytyy varmasti sukulaissieluja jos Forzaa kovin odotat. Pojilla on siellä myös mukavia suunnitelmia Car Clubeista ym.

Pelkkää hypeä. Teho kyllä laskee, mutta kori ei vaurioidu ja siten myöskään kisa ei jää kesken kolaroidessa. Autovalmistajien sana kaikuu myös ajofysiikassa, jonka on pidettävä auto vaikka täysin Newtonia pilkaten tassuillaan. Hankkikaa Toca 2, jos keskeytykset ja selätykset kiinnostavat...
 
Vastaus: Forza Motorsport

Harmi :( Olisi ollut hienoa nähdä kunnon vauriomallinnus tällaisessa pelissä.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Ongelma on, että autovalmistajat eivät anna helposti lupaa kunnon vauriomallinnukseen, koska se antaa huonoa mainosta..
Toca 2:ssa auton sai auton kokonaan hajalle kerralla jos esim formulalla ajoi 250 km/h suoraan päin seinää, mutta siinäkin vauriomallinnus on kaukana realistisesta
 
Vastaus: Forza Motorsport

Minun on vaikea ymmärtää, että miten autonvalmistajat voivat päättää moisesta asiasta, kyllä mielestäni pelit pitäisi saada tehdä fysiikan lakien mukaan, ilman erillistä lupaa.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Dr Evil sanoi:
Minun on vaikea ymmärtää, että miten autonvalmistajat voivat päättää moisesta asiasta, kyllä mielestäni pelit pitäisi saada fysiikan lakien mukaan, ilman erillistä lupaa.
Tämä on kyllä merkillinen käytäntö, sillä kyseessä on kuitenkin pelkkä videopeli, eikä ketään edes vahingoiteta autoilla. Luvan hankkiminen on sinänsä ymmärrettävää, mutta vauriomallinnuksen evääminen ei mahdu kaaliin. Vähän sama kuin kieltäisi vaikkapa Kalashnikov-asemerkin käyttämisen jossain räiskintäpelissä, sillä virtuaali-ihmisen tappaminenhan ko. aseella on huonoa mainosta. Bleh...it's just a friggin' game.

Veikkaan kuitenkin, että paine saada nykyisiin hittiautopelisarjoihin kunnollinen vauriomallinnus tulee kasvamaan entisestään, ja ennenpitkää ensimmäiset lisenssit menevät läpi ja loput seuraavat perässä. Tällaisen itsestäänselvyyden odottaminen videopelien 2000-luvulla on tietysti enemmän kuin koomista, mutta minkäs tuolle tekee. Odotellaan.
 
Vastaus: Forza Motorsport

Rahasta se varmaankin on kiinni. Esimerkiksi Microsoftin XNA-demossa PGR2:sta tuttu Saleen pistetään kirjaimellisesti rusinaksi ja leivänmuruiksi, ja siinä kurtut ilmeisesti lasketaan täysin reaaliajassa ilman nykypeleistä tuttua ennalta määrättyä osumapistesysteemiä. Tosin toisaalta on aivan turha lappaa paperilappuja pöytään, jos pelialusta ei jaksa pyörittää realistista vahinkomallia...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom