Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä taas vahvistuu, että totaalista tuuripeliä nämä bugit ja kaatuilut. Itse olen pelannut reilut 25 tuntia kyseistä peliä, ja yhden yhtä selkeää bugia, saatikka kaatumista ei ole tuona aikana tullut vastaan. Siis täysin virheettömästi on peli toiminut. Erittäin hyvin on peli muutenkin vastannut odotuksiani. Olen itse pelannut XSX:llä, ja siis sillä on ollut täysin ongelmatonta ja virheetöntä pelaamista. Ovatko sinun kokemuksesi sitten ehkä PC-versiosta, vai kuinka?Ehkä sitä nyt päivityksen jälkeen uskaltaa pelin taas käynnistää. Meni kyllä fiilikset kun peli kaatuili ja uramoodi joka toisella pelikerralla palautti etenemisen 1-2 kisaa taaksepäin.
XSX:llä myös omat pelit. Sinulla käynyt tuuri, jos ei mitään ongelmia ole ollut. Sen verran itsellä hirttänyt kiinniKyllä taas vahvistuu, että totaalista tuuripeliä nämä bugit ja kaatuilut. Itse olen pelannut reilut 25 tuntia kyseistä peliä, ja yhden yhtä selkeää bugia, saatikka kaatumista ei ole tuona aikana tullut vastaan. Siis täysin virheettömästi on peli toiminut. Erittäin hyvin on peli muutenkin vastannut odotuksiani. Olen itse pelannut XSX:llä, ja siis sillä on ollut täysin ongelmatonta ja virheetöntä pelaamista. Ovatko sinun kokemuksesi sitten ehkä PC-versiosta, vai kuinka?
Itsellä (xsx) kyllä jäätyili peli vähemmillä tunneilla jokusen kerran ihan päänäkymään siirtymisessä ennen tätä patchiä. Nyt patchin jälkeenkin ajoittain viitteitä hyytymisestä päänäkymään mentäessä jonkun randon ajelun jälkeen. mm. tekstuurit, varjot latautuu pari sekuntia ja ruudunpäivitys saattaa samassa tukehtua nollaan.. tästä on mainintoja forza foorumillakin.Mulla myöskin melko bugiton reissu ollu. Jotain 15-20h XSX:lla ja oisko kerran käyny niin että jouduin ajaa yhden kisan uudestaan.
Se vanha metsän läpi menevä rata on yli neljä mailia pitkä ja tuossa puhutaan pisimmillään 2,8 mailin Full Circuitista, joten tämä tarkoittanee sitä nykyistä GP rataa, eikä vanha harmillisesti ole mukana.Onkohan tuo nyt se vanha kunnon Hockenheim vai uudempi versio? Ei käynyt tekstistä selville.