Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Päivitys 10 (skippasin 9 kun ei ollut mitään kiinnostavaa, endurance.. pläääh) edelleen se sama maali-tarra kiilto ero.. ja ehkä tämä kuva (joku kisa bmw) hiukan kertoo miten studio ei oikein panosta tähän peliin.. juttuja vaan ei tarkasteta ja monista jutuista ei vaan välitetä.
5a2a4e77-04d3-4739-a0fe-455d6f98fc0d (1).png
 
Viimeksi muokattu:
Päivitys 10 (skippasin 9 kun ei ollut mitään kiinnostavaa, endurance.. pläääh) edelleen se sama maali-tarra kiilto ero.. ja ehkä tämä kuva (joku kisa bmw) hiukan kertoo miten studio ei oikein panosta tähän peliin.. juttuja vaan ei tarkasteta ja monista jutuista ei vaan välitetä.
Näytä liitetiedosto 17546
Tietämättä mikä auto kyseessä, niin jossain rata-autoissa kierroslukumittari on tarkoituksella noin. Tämä siksi että näkee paremmin kun kierrokset lähenee punaista.

Eli ilman tarkastamista oikean elämän verukkeeseen on vähän paha sanoa ettei studiota kiinnosta jos ja kun tuo on mallinnettu juuri niinkuin se on oikean elämän vastineessa.

Muoks.
Nopealla googlauksella tästä löytyi useampikin Reddit ketju, mutta tietysti silti tapauskohtaista onko mallinnettu tietty auto oikein vai ei.


 
Viimeksi muokattu:
Näin yksinpeli puolta FM pelaavana tämä uusin on kyllä ollut kuin katselisi kiinasta ostetun maalin kuivumista.. väri oli väärä, se ei tartu seinään kunnolla ja on märkää 12kk jälkeenkin. Haukuttuun haalistuneeseen ulkonäköön saivat yksinkertaisen pienen kontrastikorjauksen tehtyä mutta mitään mikä korjaisi tietyissä "sää/vuorokauden aika" näkyvää melko luokatonta lopputulosta jota ei ole mitenkään korjattu. Koko käyttöliittymä on sekalainen lajiltelma erilaisia versioita/tyylejä/tapoja, näihin ei ole koskettu koko vuoden aikana.
Yksinpeli puoli on varmaan 1/10 sitä mitä se oli Forza 7 joka on tuoreimmassa muistissa, monet pelaajat taitaa muistella että FM4:ssä olis paras ura ollut.. Yksinpeli puoli rakentuu sen alun jälkeen ärsyttävään FOMO ajatukseen.. saat palkinnon (erikoisen auton) jos ajat kisat sillon kun tekijät haluaa, sen jälkeen kisat ja palkinto häviää. Ja nämä yksinpelin FOMO kisat on toki ns. perus random kamaa ilman mitään kekseliäisyyttä, otetaan joku "teema", aja nyt keskimoottorisilla jne. Lopputulos on että homma on vaan tylsää, sitä samaa peruspuuroa, autolajitelma kärsinyt FM7:sta kun mentaaliteetti on että "tää on nyt oikea motorsport, laitettiin car passikin täyteen kierrätettyjä kisa-autoja".

Painopisteen peli siirtynyt online suuntaan ja päivitykset tuntuu painottuvan tonne moninpeliin yksinpeli uran sijaan vaikka veikkaan että yksinpeli puolta pelaavia on huomattavasti enemmän. (forza foorumin kyselyissä ehkä 50:50 mutta siellä ei juuri yksinpelin pelaajat pyöri..)
Online pelaajat tuntui vihaavan alkuperäistä CaRPG systeemiä kun eivät saaneet virittää autoaan heti haluamakseen online kisoihin, noh, se muutettiin mutta tavallaan teki sitten koko yksinpeli puolen vähän hassuksi, ei enää tullut mitään rewardia pelaamisesta (että osat aukesi hiukan nopeammin mitä paremmin ajoit jne.) Eihän tuo ollut täydellinen mitenkään mutta yritti jotain uudistusta kun selkeästi yksinpeli puoli FM:ssä hyytynyt palkitsemis ja ansaintamallissa. Online puolella toki erilaiset halut siitä miten haluavat pelata enkä sitä kritisoi. Nämä online ja yksinpeli ei vaan aina käy yhteen yhdessä pelissä.
Enkä minäkään tiedä mikä olisi toimiva suuntaviiva yksinpeliin.. se ei ole selkeästi se että jatketaan sitä ja samaa FM:ää, eikä FM ole ainut mikä etsii suuntaa, sama on kaikissa yksinpeli autopeleissä. Ei onnistunut esim. GT7 tässä.
 
Ylös Bottom