Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Playa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

Uppasin omankin HL rykäsyn storefronttiin.
Näköjään porukka saanut ihan mukavia aikoja mapple valleyssa. Oma aika oli 1:44.jotain :D

Oma replay storessa kf hl1 ajalla 1.42.746 kierros 2.ens kerralla paremmin sit :)

Ensi viikon kisa mieluiten jommalla kummalla näistä:

C 410 1997 BMW Motorsport M3 E36
C 397 2009 BMW Motorsport 135i Coupe

Jeespoks. Oma aika maplessa 1.42.129

Replay storefrontissa.

Ehdotellaan autoa sitten vaikka netti voikin olla seuraavalla viikolla siinä jamassa ettei replayta paljoa storefronttiin nakella. Toivotaan parasta.

C 366 1998 Subaru Impreza 22B STi
tai
C 354 2009 Ford Focus RS

C 395 1996 Chevrolet Corvette Grand Sport

enemmänkin kiinnostaa rata ensi viikolle?. Road atlanta voisi olla makoisa? tai mazda laguna seca :rolleyes:

Nonni, muistinpa että olis ollu 20.oo toi palautus...

No mutta uppasin ton driftin nimella kf drift1. Hotläppiin en saanu tässä kiireessä ajettu alle 1.43 niin enpä jaksa uppailla.

Tämä tulee kyllä myöhässä mutta sanotaan oma aika nyt kuitenkin ja replay löytyy storesta hakusanoilla KFIN HL1

KFIN HL1: 1:42.082 kierros 4

Minusta tuota hl:n takarajaa voitaisiin siirtää lauantaihin klo 18.00 tai edes perjantai klo 24.00 koska muuten ajan ajaminen jää helposti kun ei ole oikeastaan kuin neljä päivää aikaa kun perjantaina tulee töistä/koulusta ja syö ja teet jotain muuta niin takaraja meni jo tai sen ilmoittaa myöhässä kuten minä. Vai tarvitseeko joku 26,5 tuntia aikojen tarkistamiseen?

En tiedä ehdinkö tänään kisaan mukaan sillä olen kohta lähdössä talkoisiin ja tulen vasta illalla takaisin. Jos minua ei näy ajoissa paikalla ajakaa ilman mua.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minusta tuota hl:n takarajaa voitaisiin siirtää lauantaihin klo 18.00 tai edes perjantai klo 24.00 koska muuten ajan ajaminen jää helposti kun ei ole oikeastaan kuin neljä päivää aikaa kun perjantaina tulee töistä/koulusta ja syö ja teet jotain muuta niin takaraja meni jo tai sen ilmoittaa myöhässä kuten minä. Vai tarvitseeko joku 26,5 tuntia aikojen tarkistamiseen?

Enpä usko,että nuo aikarajat on kovinkaan tarkkoja. Tämä ei kuitenkaan ole niin ryppyotsainen turnaus.

Mitenkäs muuten noiden aikojen tarkistus? Tarkistaako yksi kaikkien ajat vaiko että esim. toiseksi tullut tarkistaa ensimmäiseksi tulleen ajan, kolmanneksi tullut toiseksi tulleen jne.? Yhdelle tulisi kuitenkin vähän turhan paljon tarkistettavaa. Tosin suurimman osan näistä tuloksista voi tarkistaa leaderboardsilta.

Ensi viikon rata voisi olla tuo Mazda Laguna Seca. Kaikki melkein ehdottanut eri autoja, ainoastaan BMW M3 on saanut kaksi ääntä. :D

Mitkäs muuten oli WilsQn drifting-pisteet?

Kuka hostaa tämän päivän kisan? onko kaikki kaikkien kavereita jo? jos ei niin varmaan kaveripyyntöjä nakkomaan ennen kisaa.

ja tosiaan ajalla niin tarkkaa ole. Ja vois ottaa vaikka pari tosiaan että 1 tarkistaa 2 ajan ja viimeinen tarkistaa ekan ajan.. tässähän voi myös viimeinen oppia kun katsoo nopeimman ajon ja vertaa omaan.

Kuka hostaa tämän päivän kisan? onko kaikki kaikkien kavereita jo? jos ei niin varmaan kaveripyyntöjä nakkomaan ennen kisaa.

Sinähän se voit kokemuksella hostailla. :D Ja tuon tarkistuksen voisi tehdä silleen, että jos huomaa jotakin epäilyttävää niin ilmoittaa siitä tänne. Jota minä en kyllä usko. :D Muuten tämä ketju täyttyy ok-viesteistä.

Sinähän se voit kokemuksella hostailla. :D Ja tuon tarkistuksen voisi tehdä silleen, että jos huomaa jotakin epäilyttävää niin ilmoittaa siitä tänne. Jota minä en kyllä usko. :D Muuten tämä ketju täyttyy ok-viesteistä.

laitatko kellonajat tuohon aloitusviestiin milloin kisat pidetään. Ei tarvitse aina rullata koko ketjua läpi.

voi olla että aloitus myöhästyy muutaman minuutin mutta koitan olla ajoissa.

kisasta löytyy replay nimellä kf gp1

Kisa meni omalta osalta vallan mukavasti. Pikku törmäys peconin kanssa auttoi storkin karkuun, mutta muuten ajo maittoi ihan hyvältä :)
Kiitos osallistujille huomenna sitten kääntäen ja ne ketkä ei tänään osallistuneet joutuvat lähtemään viimeisenä. (oliko muuten puhetta että tämä eka gp ajettaisiin hl aikojen järjestyksessä?)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kiitos osallistujille huomenna sitten kääntäen ja ne ketkä ei tänään osallistuneet joutuvat lähtemään viimeisenä. (oliko muuten puhetta että tämä eka gp ajettaisiin hl aikojen järjestyksessä?)

Olihan siitä puhetta, ensi kerralla sitten. :) Tässä vielä GP 1:n tulokset:
1. ChargerOulu
2. JuhohFin
3. Storkki
4. miiksu
5. wilsqu
6. Pecon

Olin hieman yllättynyt kun kisa meni noinkin hyvin. Juhoh:lla tuli muutama virhe, joiden ansiosta voitto tuli. Mutta tiukat skabat oli! Itse en muistanut, että verkossa on eri avut päällä kuin HotLapissa, niin joutui sitten ajamaan ABS päällä ja ilman kytkintä. :D

Illalla sitten uudestan! Miten muuten tuon lähtöjärjestyksen saa määrättyä? Pitääkö siinä ajaa esim. yhden kierroksen kisa, jonka maalintulojärjestyksen perusteella lähtöjärjestys tulee?

kyllä siinä pitää ajaa yksi lämmittelykierros jotta saadaan käänteinen järjestys.. eli eilisen kisan voittaja ajaa maaliin viimeisänä ja viimeinen ensimmäisenä :) tällöin voidaan lobby pointseilla määrätä lähtöjärjestys

Kisa meni omalta osalta vallan mukavasti. Pikku törmäys peconin kanssa auttoi storkin karkuun, mutta muuten ajo maittoi ihan hyvältä :)

Pahoittelut tuosta "pienestä" pususta se meni täysin mun piikkiin.
Ensimmäinen kierros meni mukavasti ja pysyin porukan vauhdissa, mutta sitten toisen kierroksen alussa eka mutka ketuiks ja oma sekä teikäläisen kisa piloille. Sait kuintenkin wilsqu:n ajettua kiinni, kun mä sen sijaan jäin joka kierroksella vaan lisää.:D Ei ole toi Civic mun auto. :)

Pahoittelut tuosta "pienestä" pususta se meni täysin mun piikkiin.
Ensimmäinen kierros meni mukavasti ja pysyin porukan vauhdissa, mutta sitten toisen kierroksen alussa eka mutka ketuiks ja oma sekä teikäläisen kisa piloille. Sait kuintenkin wilsqu:n ajettua kiinni, kun mä sen sijaan jäin joka kierroksella vaan lisää.:D Ei ole toi Civic mun auto. :)

ei tuo onneksi niin paljoo alkanut ahdistamaan :) jos olisi pyörähtänyt niin sitte olis ottanu kupoliin enemmän. Hyvä että osuit aika suoraan perään :cool:

Siis onko kisa 20.30? Jos on ni ehtii just sopivasti ajamaan ennen BB.

20:30 on drifting kisa... se ei varmaankaan kestä kovin pitkään. varmaankin tasalta pääsee gp starttaamaan.

oliko drifting parit seuraavat

charger - miiksu
wilsqu - storkki

voittaja finaaliin ja häviäjät vetää pronssista :) kisan kesto on 2 kierrosta aina GP osallistujienkin kannattaa olla linjoilla siinä puolen jälkeen tuossa driftingissä ei kauaa nokka tuhise varmaankaan

Ylös Bottom