Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minusta tuota hl:n takarajaa voitaisiin siirtää lauantaihin klo 18.00 tai edes perjantai klo 24.00 koska muuten ajan ajaminen jää helposti kun ei ole oikeastaan kuin neljä päivää aikaa kun perjantaina tulee töistä/koulusta ja syö ja teet jotain muuta niin takaraja meni jo tai sen ilmoittaa myöhässä kuten minä. Vai tarvitseeko joku 26,5 tuntia aikojen tarkistamiseen?
Kuka hostaa tämän päivän kisan? onko kaikki kaikkien kavereita jo? jos ei niin varmaan kaveripyyntöjä nakkomaan ennen kisaa.
Sinähän se voit kokemuksella hostailla.Ja tuon tarkistuksen voisi tehdä silleen, että jos huomaa jotakin epäilyttävää niin ilmoittaa siitä tänne. Jota minä en kyllä usko.
Muuten tämä ketju täyttyy ok-viesteistä.
Mitkäs muuten oli WilsQn drifting-pisteet?
Kiitos osallistujille huomenna sitten kääntäen ja ne ketkä ei tänään osallistuneet joutuvat lähtemään viimeisenä. (oliko muuten puhetta että tämä eka gp ajettaisiin hl aikojen järjestyksessä?)
Kisa meni omalta osalta vallan mukavasti. Pikku törmäys peconin kanssa auttoi storkin karkuun, mutta muuten ajo maittoi ihan hyvältä![]()
Pahoittelut tuosta "pienestä" pususta se meni täysin mun piikkiin.
Ensimmäinen kierros meni mukavasti ja pysyin porukan vauhdissa, mutta sitten toisen kierroksen alussa eka mutka ketuiks ja oma sekä teikäläisen kisa piloille. Sait kuintenkin wilsqu:n ajettua kiinni, kun mä sen sijaan jäin joka kierroksella vaan lisää.Ei ole toi Civic mun auto.
![]()