Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Playa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Forza-turnaus alkaen 23.8! Ilmoittautumisia otetaan vastaan!

myös driftaamaan on tarkoitus tulla... vaikka en sitä osaakkaan enkä oikein tiedä hyvää autoa siihen hommaan :) ajaminen on kuitenkin mukavaa joten samahan se on väsäillä vaikka ei osaakkaan.

Ei pysty osallistumaan kisaan tänään :(. Ensi viikolla vähemmän ryyppäystä ja enemmän ajoa. :cool:

Olipa kisa... Meni pikkasen käämit ku kierroksella 4 hävis äänet ja törkee TRÖÖT ääni vaan soi hulluna ja kuva alko pätkimään siihen malliin että oksat pois.. Sit viel parit kosketukset puolin jos toisin eli mukavaa oli...:rolleyes: Niin ja eikä siinä vielä kaikki, kaupan päälle boxi meni vielä jumiin. :)

1 juhoh
2 velliperse
3 miikkis
4 pecon
5 wilsqu

Olipa kisa... Meni pikkasen käämit ku kierroksella 4 hävis äänet ja törkee TRÖÖT ääni vaan soi hulluna ja kuva alko pätkimään siihen malliin että oksat pois.. Sit viel parit kosketukset puolin jos toisin eli mukavaa oli...:rolleyes: Niin ja eikä siinä vielä kaikki, kaupan päälle boxi meni vielä jumiin. :)

Katsoinpa tossa ajan kuluks kisan uudestaa teikäläisen näkövinkkelistä kun jäi ihmettyttämään toi viimisen kierroksen spedeily.
Telemetria tiedotkin näytti että et edes yrittänyt jarruttaa, joka pistää vielä enemmän mietityttämään.
Mun mielestä vaikka kuinka ottaa päähän joku asia niin tollaset pelleilyt voisi jättää ihan suosiolla pois tästä turnauksesta. Noita dive bombeja voi sitten vaikka harrastaa niiden jenkki lasten kanssa kilpaa ajaessa. Jookosta?

Itse kisasta sen verran että hyvää vääntöä oli miiksun kanssa, mutta ei vaan meinannut ohituspaikkaa löytyä millään.:) Hiukan pukkasin persauksiin jollakin kierroksella, mutta siinä ei onneksi mitään vakavampaa sattunut.
Viimeisellä kierroksella oli vielä kova hinku koittaa ohitusta viimisen mutkan jälkeen, mutta se yritys kuihtu kasaan sattuneesta syystä.

Joo, elämä on välillä kovaa... Anteeksi vain pekonille mutta kyllä sitä aika kylkeen sieltäkin suunnalta tultiin kolmanneksi viimeisessä mutkassa, eli liikaa vauhtia ja ulos radalta olisi mennyt jos et olisi mun kylkeen pamahtanut.

Mutta mutta, ei siinä mittään peliähän tämä on ja turnauskin näyttää olevan aika kuihtunut, joten saa nähdä... Yöt ja hyvää alkavaa viikkoa.

Joo, elämä on välillä kovaa... Anteeksi vain pekonille mutta kyllä sitä aika kylkeen sieltäkin suunnalta tultiin kolmanneksi viimeisessä mutkassa, eli liikaa vauhtia ja ulos radalta olisi mennyt jos et olisi mun kylkeen pamahtanut.

Mutta mutta, ei siinä mittään peliähän tämä on ja turnauskin näyttää olevan aika kuihtunut, joten saa nähdä... Yöt ja hyvää alkavaa viikkoa.

Okei nyt lapsi kulta voit ottaa vaikka silmän käteen ja käydä katsomassa tilanteen uudestaan. Käytän muuten tien pinnassa olevaa kuvakulmaa pelatessa, jos siis haluat oikein "mun silmin" tilanteen katsoa.:)

Tuossa mutkassa mulla ei todellakaan ollut liikaa vauhtia(verrattaen vaikka sinä korkkiruuvissa samalla kierroksella), vaan olisin pysynyt radalla ilman meidän hentoista kontaktiakin. Voit tosiaan käydä katsomassa uusinnan jos haluat. Laitoin tuon koko kisan storefronttiin.:)
Tilannehan syntyi kun yritit oikasta korkkiruuvin, jossa ajoit myös melko ronskisti miiksun kylkeen. Seuraavassa mutkassa olikin tilaa vasemmalla tulla susta ohi kun olit kaiken vauhdin menettänyt kolaroidessasi ja tottakai käytin tilan hyväksi.

Ja jos tuo sun viimeisen mutkan ratkaisu oli tosiaan joku kosto viritelmä, niin kuin viestissäsi annat ymmärtää niin otan osaa.

Mutta ei siinä mitään hyvää yötä vaan ja toivottavasti olet selvinnyt raivokohtauksestasi ennen seuraavaa kisaa.:) Ei tuollaista pelleilyä viitsisi tälläisessä ei niin vakavassa turnauksessa kauheasti katsella.
Ja mulle on aivan sama vaikka olisin tullut viimeiseksi tässäkin kisassa. Tollanen pelleily vaan ei ole mun mieleen, enkä ymmärrä minkä takia jotkut tuollaista harrastaa.

Kfin GP2 Sunnuntai Mazda Laguna Seca Kierrosmäärä: 9

Sija Kuski........Kokonaisaika......Ero......Paras Kierros
1. Juhohfin.......14.44.744.....+0.000......1.36.886
2. Velliperse.....14.50.107.....+5.364.......1.37.879
3. Miiksu..........15.18.175.....+33.431.....1.39.879
4. Pecon..........15.23.465.....+38.721.....1.39.704
5. Wilsqu..........15.34.7xx.....+50.0xx.....1.38.404

Kisa meni hyvin, ei suurempia virheitä tullut ja pääsin muista tarpeeksi karkuun että sain keskittyä vain omaan ajoon. Miiksulla, Peconilla ja Wilsqulla oli ilmeisesti koko kisan ajan hyvää vääntöä keskenään ja harmi että viimeisellä kierroksella kävi miten kävi. Toivottavasti ensi viikonloppuna tulee yhtä tiukat kisat ja taistelu ketää maaliin saakka.

viikko 3:

Rata: suzuka
auto: B 475 2005 Aston Martin DB9 Coupe

Itse kisasta sen verran että hyvää vääntöä oli miiksun kanssa, mutta ei vaan meinannut ohituspaikkaa löytyä millään.:) Hiukan pukkasin persauksiin jollakin kierroksella, mutta siinä ei onneksi mitään vakavampaa sattunut.
Viimeisellä kierroksella oli vielä kova hinku koittaa ohitusta viimisen mutkan jälkeen, mutta se yritys kuihtu kasaan sattuneesta syystä.

Kyllä kyllä hyvää kisaa oli, pikku krapuloissa pelasin niin huomasin olevani tien tukkona :) onneksi pysyin aika hyvin kuitenkin ajolinjalla niin ohitus yrikset saatiin blokattua kunnialla. Itse katselin tausta peilistä teidän kisaa ja en huomannu muualla mitään suurempaa sikailua mutta se viimeisen mutkan törmäys kyllä ihmetytti minuakin. Kuului vaan järkyttävä pamahdus ja näin miten wilsqu tuli aivan täysillä kylkeen siellä. No onneksi ei nyt sijoituksiin vaikuttanut sen enempään.

Kiitoksia vaan kaikille osallistujille. Juho oli kyllä maagisen hyvä tällä autolla ja radalla

Okei nyt lapsi kulta...

Heh!:D Kullittelu tästä vielä puuttui.:) Ja syyskuu taitaa olla ennen toukokuuta... ööh, eiku ei ollukaan.;) Toivotaan että kaikilla pysyy raivo hallussa ja ettei ala harmittamaan ketään.

Ps. Väkisin ohitus on sellainen kun edessä ajavan ajolinja leikataan siten että osutaan häneen ohittajan toimesta.

Rauhaa ja rakkautta.:)

Onko tänään tulossa porukkaa kisaamaan? Ehtii vielä suunnitella muuta tekemistä jos ei ole tulossa.

ei kyllä meinaa taipua tämä rassi millään.... menee tuossa ekassa mutka systeemissä liikaa aikaa :( laitan replayn ja ajan tänne kunhan tuo pikkukakkonen loppuu

16712 miiksu VIP Go to My Placement B475 Aston Martin DB9

* Horsepower: 450
* Torque: 420 lb-ft.
* Curb Weight: 3880 lbs
*
*

STM, ABS, TCS, AB, MT 9/7/2010 02:19.751

replay tulee illalla varmaankin :) meni tuo eilinen sitten kaverilla joten ei ehtinyt vieläkään sitä laittamaan storeen

Ylös Bottom