Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Loppujen lopuksi onko pelaaminen tosiaan niin vakavaa että tapellaan jo millä saa pelata...?? :eek: Eikö pelaaminen olekaan sosiaalisten suhteiden ylläpitoa ja hauskaa ajanvietettä? Näin mä oon ainakin asennoitunu... :)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Loppujen lopuksi onko pelaaminen tosiaan niin vakavaa että tapellaan jo millä saa pelata...?? Eikö pelaaminen olekaan sosiaalisten suhteiden ylläpitoa ja hauskaa ajanvietettä? Näin mä oon ainakin asennoitunu... :)

Sama. Joskus tosin tuntuu siltä että ei asiat ole näin, mutta onneksi aina sitten muistaa minkä takia tällaista harrastaa :D

Ilmeisesti siis olet tilannut uuden version Frag FX:stä? Ehkäpä siinä on korjattu edellisen version pahimpia vikoja, tai ei :p
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Sama. Joskus tosin tuntuu siltä että ei asiat ole näin, mutta onneksi aina sitten muistaa minkä takia tällaista harrastaa :D

Ilmeisesti siis olet tilannut uuden version Frag FX:stä? Ehkäpä siinä on korjattu edellisen version pahimpia vikoja, tai ei :p

Kyllähän jokaselle tulee niitä päiviä kun hermot meinaa mennä ja onpa täälläkin pari ohjainta tainnu hajota :D Nykyään tuntee jo omat rajansa ja osaa laittaa pillit pussiin ajoissa. Jälkeenpäin kyllä naurattaa ja osaa taas pitää hauskaa..

Joo, tilasin ihan kokeilumielessä että näen miten toimii, koska epäilen ettei ton hiiren tarkkuus voi yltää samaan, mitä pc:llä käytän. Spekulointia tosin vielä, mut annan oman mielipiteeni sit julki ku pääsen testaa. Padi on ja pysyy silti vakkariohjaimena...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Ohhoh, lähtipäs melkonen sanasota käyntiin tuosta mun viestistä..:eek: Yllätyin että juuri kukaan ei tiennyt CTd:n käyttävän noita Frag ohjaimia.. Itse olen ollut tietoinen tuosta jo suurinpiirtein viime keväästä lähtien. ennen kuin alkoi se kesällä pelattu KFIN turnaus. Pforcen kans juttelinkin mesessä tuosta toisen KFIN matsimme jälkeen ja hän sanoi silloin että olisi ainoa joka käyttää sitä... En sitä uskonut silloin ja en usko edelleenkään.

Fedurre sanoi tuolla toisessa ketjussa että mun väite ois perätön, sanokaapas nyt suoraan kuinka moni Takedownin jätkistä tuota käyttää? Ja siis tarkotan nimenomaan CTd:n äijiä, en Junnuuua tai muita Da'alaisia jotka pelaa tuossa teidän GB klaanissa..

Itse en tietenkään voi varmasti sanoa että kaikki teistä sitä käyttäisi, vähän semmosta juttua vaan olen kuullut useemmalta suunnalta.. Mutta täysin varma olen siitä että Pforce ei ole ainoa joka sitä käyttää..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Itse en hyväksy minkäänlaisten hiirijuttujen käyttöä missään mielessä. Sitä ei voi vahtia mitenkään, mutta jos saan tietää että joku käyttää sitä, niin respectit täältä päin putoaa nollaan. Tämä oli ärsyttävä ongelma jo Socom II-aikoina.

Tiedän MLG liveturnauksissa ei saa käyttää näitä laitteita, ei ollut mitään uutta. MLG turnauksia järjestetäänkin jenkeissä johon ei olla koskaan menossa eikä suomessakaan live PS3 laneja olla järjestämässä. Vaikka järjestettäisiinkin niin sitten voidaan miettiä onko niiden säännöt ihan kohdallaan jos kerta ohjaimia kaupasta kuka tahansa saa, ja ovat yleisessä käytössä. Joten pidä mielipiteesi, miksi vitussa mua kiinnostas mitä joku Dallasin Ahma musta on mieltä? Kuka sä edes olet?

Eli ensin sanot, että FragFX ei ole kielletty missään säännöissä ja sen jälkeen sanot että tiedät, notta noita ei saa käyttää LAN-turnauksissa...?

Miksiköhän ne on kielletty LANeissa? Koska ne antaa etulyöntiaseman oikeaan pelitapaan verrattuna.

Miksiköhän niitä ei ole kielletty nettimatseissa? Koska valvominen on _mahdotonta_.

Eli netissä pelatessa Fragilla saa etulyöntiaseman niin, että siitä ei voi edes jäädä kiinni. D'oh.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

joo mut pibe se oli viel epäreilumpaa ku pelasit Socom 2 kultaaikoina ratilla ja polkimilla :( ei sua vaa saannu hengiltä :D
Siis kyllähän tuolla toisessa threadissa RamboNaama (tai vastaava) sanoi että käyttää Fragia mutta minä lähinnä veikkaan että about kaikki heput Ctdstä sitä käyttävät
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Loppujen lopuksi onko pelaaminen tosiaan niin vakavaa että tapellaan jo millä saa pelata...?? :eek: Eikö pelaaminen olekaan sosiaalisten suhteiden ylläpitoa ja hauskaa ajanvietettä? Näin mä oon ainakin asennoitunu... :)

No samahan se noin muuten on esim publalla mutta kyllä vähän virallisemmassa pelissä ottaa järkeen, jos koko vastustajatiimi esim vetäis hiirillä. Ehkä etulyöntiasema tosiaan ei vielä ole kovin kummonen, mutta mitenköhän on asian laita esim seuraavan sukupolven Fragi ohjaimilla?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

http://www.splitfish.com/?uid=4nkpfqinh2cvv3t0

ens kuussa näyttäs tulevan uus versio :D
bileet vaa pystyy :rolleyes:
:p <- nuolen pil*ua aika useasti tollee

siis miten joku sano et hormoonit on kalleempia ku ruisleivät
http://www.anabolic-pharma.com/catalogue/30/Anabolic_Steroids
eihän ne nyt niin kalliita minun mielestäni ole!!
oon sentää laittanu ohjaimiinki jo 300e ja ei tunnu missää...

Saman ohjaimen sais VPD:ltä tilattuna 15.2.2009

http://www.vpd.fi/product_details.php?p=12023&subid=50&c=373
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Tuohon ratkaisu voisi olla liiketunnistuksen "pakottaminen" tuleviin peleihin. Esim. KZ2. Vaikka ovien avaus tai muu pikkujuttu hyvin toteutettuna niin saadaan pakotettua jengi pelaamaan Sixaxiksella. Pidempi mielipidepostaus tähän ketjuun myöhemmin.
EDIT: Jaahas FragFX pitää sisällään ton liikkeentunnistuksen. Se siitä ideasta sitten :(

Musta tuo ei auttais enää tuohon uuteen ohjaimeen, joka tulee myyntiin helmikuussa!

Frag FX-ohjain v.2 Splitfish PS3


Unelmaohjain PS3-pelaamiseen, räiskintään ja PS Homelle. The FragFX v.2 on oikeankäden optinen tarkkuushiiriohjain ja erillinen vasemmankäden ohjain. Yhdessä ohjaimet mahdollistavat PC-ympäristöstä tutun tarkan ja nopean pelaamisen menestyksekkäästi nyt myös PS3:lla. FragFX sopii kaikkiin peleihin. FragFX:n tarkkuus ja nopeus ovat omiaan tekemään siitä voittamattoman räiskintäpeleissä. Ohjain on optimoitu myös Playstation Home-ympäristöön ja nettiselaamiseen. Tuotepaketissa mukana myös hiirimatto. Kaiken lisäksi FragFX:ssä on mainiot säätö- ja ohjelmointimahdollisuudet ohjaimien optimointiin.

Ominaisuuksia:

Oikeankäden hiiriohjaimessa kaikki PS3-ohjaimen painikkeet. Hiirellä hoidetaan pelattaessa ampuminen, katse vasempaan, oikealle, ylös ja alas - siis aivan PC-tyylisesti, nopeasti ja tarkasti
Hiiri on optimoitu myös PlayStation Home virtual world-ympäristöön
Valikko-muoto hiiressä mahdollistaa sen toimimisen myös normihiirenä valikoissa.
Vasemmankäden ohjelmoitava ohjain (FragChuck) on totaali 6-akselinen liikeohjain ja tarjoaa Wii-mäisen ohjauksen PS3:lle. Räiskintäpeleissä FragChukilla onnistuu esim. pumppukiväärin lataaminen kätevästi. FragChuk tarjoaa pelin nopeussäädön ja frag-painikkeen. Painiketta painaessa hiiren liike hidastuu esim. helpottaen tarkka-ammuntaa (ns. snaipperi-hommia). Nopeussäädöllä käy kätevästi pelin nopeuttaminen tai hidastus.
- Kotaku.com: Possible the best controller ever made
- IGN.com: 9.1/10 The best controller we have tested for PS3
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mut konsoli on konsoli ja sitä pelataan sen omilla ohjaimilla...vasta eilen kuulin koko hiton ohjaimesta ja nyt suurta hupia on lukea viestejä siitä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tuli tämä ketju pongattua maagisesti ennen kirjautumista.

Mielestäni peleissä saisi kyllä sallia minkä tahansa ohjaimen tahansa, mutta tietyillä rajoituksilla. Fps peleissä ei nyt hiiri näppis kombon omaavia pelaajia saisi sovittaa padipelaajien keskelle mutta esimerkiksi erillisissä peleissä ja yksinpelissä olisi kyllä suotavaa antaa pelaajan käyttää millä sitten ikinä tykkääkään pelata.

On ymmärrettävää että pc:llä iät ja ajat pelanneet haluavat pelata näppiksellä, ja onhan siinä ihan oma markkina rako jos saataisiin nuo CSS pelaajatkin mukaan konsoli puolelle. Molemmilla on hyvä pelata mutta eivät sovellu samaan matsiin kyllä.

Vaikka FPS pelejä löytyy ja verkossa tulee pelattua useampiakin fps pelejä en ole silti ainakaan frag fx pelaajia pystynyt havaitsemaan joten ero tuskin on mikään merkittävä. Mutta mielestäni ainakin virallisissa matseissa olisi hyvä pitää pelaajat samalla aloitusviivalla.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Toi Frag FX on kyl niin kökkönen kapistus, et ihmettelen jos joku sillä jaksaa pelata! Maailmalta löytyy huomattavasti parempiakin härpättimiä ja nykyään niitä saa tilattua jo suomestakin.

Mielestäni jokainen saa pelata millä tahansa härpättimellä, vaikka tuunatulla tanssimatolla!
Mutta niiden käyttö virallisissa matseissa pitäisi olla ehdottomasti kielletty!

Miksi Frag Fx pitäisi kieltää virallisista matseista?

- Koska niissä on autofire toimintoja!
http://www.youtube.com/watch?v=tDXI8JhRBcI
http://www.youtube.com/watch?v=P_9NXuKUZxw&feature=related

- Koska liikenopeus antaa lisäetua!
http://www.youtube.com/watch?v=Z4Leo6HzY_g

Autofiren käyttäjä on melko helppo todeta videoimalla matsi, mutta liikenopeus onkin jo vaikeampi tapaus.

Ehdotan, että jatkossa klaanit joissa JOKU käyttää härpättimiä suljetaan pois kfinin turnauksista. Härpätinpelaajat voivat sit järjestää omia FragFx-Turnauksia, joissa kaikki apuvälineet ovat sallittuja!
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mihin te vedätte rajan noissa härpättimissä ? Jollain on isompi näyttö / tykki, selvä etu ? 7.1 surround, kuulee mistä vihu tulee, aivan selkeä selkeä etu ? Entäs jos sony tekeekin joskus ihan "virallisen" fps-ohjaimen, onko ne sitten sallittuja ??

Ihan mahdotonhan tuota on palveluntarjoajan päästä alkaa valvomaan tai ruveta tekemään mitään systeemejä joissa peli tai palvelin tunnistaa ohjaimen. Ei varmasti toimi. Opetelkaa pelaamaan niillä pädeillä niin että pärjäätte, ja jos koette että fragfx:llä on parempi pelata nin hankkikaa sitten sellainen. Ei tuo nyt loppujenlopuksi kauhean kallis ole.

Veikkaan että nuo yleistyy varsin paljon verkkopelaajien keskuudessa kunhan ensin hieman kehittyyvät, tuo fragfx v2. lienee jo aika toimiva kapistus..
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mihin te vedätte rajan noissa härpättimissä ? Jollain on isompi näyttö / tykki, selvä etu ? 7.1 surround, kuulee mistä vihu tulee, aivan selkeä selkeä etu ?

Niin, siis nämä pelit on suunniteltu pelattavan HD telkulla ja surround-äänillä. Jos ei moisia omista niin oma moka, soita Karpolle. Mutta konsolipelejeä ei ole suunniteltu pelattavan hiirillä, sen tiedän varmasti.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Niin, siis nämä pelit on suunniteltu pelattavan HD telkulla ja surround-äänillä. Jos ei moisia omista niin oma moka, soita Karpolle. Mutta konsolipelejeä ei ole suunniteltu pelattavan hiirillä, sen tiedän varmasti.

HD-telkusta saattaa jopa olla haittaa ohjaukseen. ;)
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Itse en hyväksy minkäänlaisten hiirijuttujen käyttöä missään mielessä. Sitä ei voi vahtia mitenkään, mutta jos saan tietää että joku käyttää sitä, niin respectit täältä päin putoaa nollaan. Tämä oli ärsyttävä ongelma jo Socom II-aikoina.



Eli ensin sanot, että FragFX ei ole kielletty missään säännöissä ja sen jälkeen sanot että tiedät, notta noita ei saa käyttää LAN-turnauksissa...?

Miksiköhän ne on kielletty LANeissa? Koska ne antaa etulyöntiaseman oikeaan pelitapaan verrattuna.

Miksiköhän niitä ei ole kielletty nettimatseissa? Koska valvominen on _mahdotonta_.

Eli netissä pelatessa Fragilla saa etulyöntiaseman niin, että siitä ei voi edes jäädä kiinni. D'oh.

Niin näin just eli jos liigassa olis puolueeton järjestäjä ni tälläset CTdt olis bannatty heti kättelyssä varsinkin ku ne on julkisesti myöntänyt käyttävänsä fägiohjaimia. Toivottavasti mikään muu klaani ei käytä näitä oikeesti..
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Niin näin just eli jos liigassa olis puolueeton järjestäjä ni tälläset CTdt olis bannatty heti kättelyssä varsinkin ku ne on julkisesti myöntänyt käyttävänsä fägiohjaimia. Toivottavasti mikään muu klaani ei käytä näitä oikeesti..

Lukeeko tän liigan säännöissä et ei saa käyttää. EI TAIDA LUKEA!!! joten musta tän turhan valituksen vois lopettaa. Vaikka onhan tätä hauska lukea ja naurussa on välillä pitelemistä!


Vaikka olishan se hyvä et kaikilla olis samat laitteet.
Joka tapauksessa kaikilla on erilaiset äänet ja netti yhteys, joten se siitä.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mihin te vedätte rajan noissa härpättimissä ?

Kaikki pleikkarin omat lisävarusteet on sallittuja!

Jollain on isompi näyttö / tykki, selvä etu ?

Isompi näyttö tai tykki ei tuo itse peliin mitään lisäominaisuuksia!

7.1 surround, kuulee mistä vihu tulee, aivan selkeä selkeä etu ?

7.1? :) Yksikään vahvistin ei tuo itse peliin mitään lisäominaisuuksia!

Entäs jos sony tekeekin joskus ihan "virallisen" fps-ohjaimen, onko ne sitten sallittuja ??

Tuskin sony julkaisee ohjainta, jossa on ohjelmoitavia autofire-nappuloita.

Ihan mahdotonhan tuota on palveluntarjoajan päästä alkaa valvomaan tai ruveta tekemään mitään systeemejä joissa peli tai palvelin tunnistaa ohjaimen. Ei varmasti toimi.

Totta!

Opetelkaa pelaamaan niillä pädeillä niin että pärjäätte, ja jos koette että fragfx:llä on parempi pelata nin hankkikaa sitten sellainen. Ei tuo nyt loppujenlopuksi kauhean kallis ole.

Edellisessä viestissäni jo mainitsin, että jokainenhan saa pelata millä tahansa härpättimellä! Mutta VIRALLISET matsit ja turnaukset käydään samoilla varusteilla. Autofire ominaisuudella varustella ohjaimella pelaavat saa huomattavaa lisäetua, joka ei ole mielestäni hyväksyttävää!

Veikkaan että nuo yleistyy varsin paljon verkkopelaajien keskuudessa kunhan ensin hieman kehittyyvät, tuo fragfx v2. lienee jo aika toimiva kapistus..

Varmasti yleistyy, mutta niin lisääntyy douppaavat urheilijatkin :D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS peleihin?

Lukeeko tän liigan säännöissä et ei saa käyttää. EI TAIDA LUKEA!!! joten musta tän turhan valituksen vois lopettaa. Vaikka onhan tätä hauska lukea ja naurussa on välillä pitelemistä!


Vaikka olishan se hyvä et kaikilla olis samat laitteet.
Joka tapauksessa kaikilla on erilaiset äänet ja netti yhteys, joten se siitä.

Ei lue ja tiedät itsekkin varmasti aika hyvin miksi
 
Ylös Bottom