Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?


Tietenkin ja mieti miten ylivoimainen Fragista tulee kun tuollaisen laittaa sen tatin päähän!

Totta puhuen en itse kovin innostunut FragFX:stä, se on ollu muutaman viikon kaverilta lainassa ja paremmin sujuu meikäläiseltä padilla, jossa on juurikin nuo gummit tattien päissä ja vielä liipasimissa Real Triggerit.

Jotenkin on frag kankean tuntuinen pelailla, eikä voi oikein verrata mitenkään PC:llä hiireen + näppäimistöön.

Vaatisi varmaan harjoittelua Fragin käyttö, mutta mukavampi on padilla räiskää menemään.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ootko ihan tosissasi? :confused:

Musta tää voi tosiaan jo loppua! Hauskaa tää oli vähän aikaa, mut rajansa kaikella!!!

äläkä sä oo aina tosissas. jos sua ei enää kiinnosta ko. aihe, jätä lukematta ;) kyllä aiheesta saa puhua.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ootko ihan tosissasi? :confused:

Musta tää voi tosiaan jo loppua! Hauskaa tää oli vähän aikaa, mut rajansa kaikella!!!

Eihän tämä voi frägiin loppua, kysehän on periaatteesta saako pelata muulla kuin sonyn alkuperäis padilla ilman muutoksia koska jos pelaa muulla niin voi olla etuja.

Sehän voi kuullosta lapsellista kuin keskustelee siitä että saako pistää triggereita tai ei mutta on niistäkin kuulema etua.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

äläkä sä oo aina tosissas. jos sua ei enää kiinnosta ko. aihe, jätä lukematta ;) kyllä aiheesta saa puhua.

Kattoko timppa mitä nuo lisälaitteet olivat.....mun mielestä jokainen saa vaikka liimata sormensa nappuloille...jos saa ne silleen pysymään paremmin sormissa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

mitä noista triggereistä edes hyötyy? ymmärrän kyllä nuo kumipaskat noissa tattien päällä mutta en noita triggereitä. Ja nyt kun on alkanut seuraamaan tämän johdosta näitä enemmän niin huomaa että onpas paljon kaikkea pelaamista helpottavaa asiaa keksitty, en ennen ole näitä huomannut edes koska pärjään itse padilla ihan hyvin, naurettavaa suoraansanoen
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

En minä tiedä mitä hyötyä niistä on, jos on nakkisormet niin ne ei lipsu ku heität alkunaatin tai vastaavaa?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Triggereiden avun huomaat parhaiten jos jossain pääset testaamaan XO:n ohjainta. Siinä triggereissä todella paljon parempi tuntuma. Toki pleikanki napeil pärjää ihan hyvin, mutta tässä XO vie voiton.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

:eek:Tämä vain mietityttää. Miksi sitten ns. 'Code breakereiden' sun muiden (harre guud, ps3:lle ei niitä viellä tullut, enkä ostaisi vaikka tulisi.) käyttö ei ole laillista? Samanlainen ns. "lisä moduuli/levy" vain pleikkariin muutamat asennukset ja pelaamaan? Antaa "vähän" etua, mutta silti niitä saa ihan tavallisista nettikaupoista samallalailla kuin noita näppäimiä ja hiiriäkin? PS3:lla varmaan noidenkin käyttäminen on sallittua vai...? :/


Haluaisin myös nähdä näiden fragfx pelaajien pelaavan normi ohjaimella. Toivotaan että tulevaisuus tuo mukanaan mahdollisuuden vaikuttaa tuohon FragFX:n käyttöön...
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Haluaisin myös nähdä näiden fragfx pelaajien pelaavan normi ohjaimella. Toivotaan että tulevaisuus tuo mukanaan mahdollisuuden vaikuttaa tuohon FragFX:n käyttöön...

En tiedä, mutta eiköhän ne sitä vasten ole hankittu että ei tykkää/halua pelata padilla. Esimerkiksi jos on pc hankinta listalla vanhan tilalle ja ei halua kadottaa tuntumaa hiireen, pc:t ovat kuitenkin erittäin kalliita. Olisi hyvä jos moni tajuaisi että kyse ei ole mistään laitteesta joka tekee voittamattomaksi. Itse en edes nää laitteella etulyöntiasemaa. Kyse on mieltymyksestä ja millä on hauskaa pelata. Hiiri on helpompi oppia mutta ei etulyöntiasemaa (pleikkarilla).

Samat huhut olen kuullut ihan FF klaanista että heillä olisi ollut ainakin socom 2:ssa hiiret. Kuullosti myös nuo "mikä tää laite on" kommentit tyhmiltä. En väitä että pitäisi paikkansa, mutta kuka tietää...

Mutta pelataan turnaus loppuun, ja voin siirtyä pois järjestäjän tittelistä jos joku admini suostuu tuleen tilalle. Jatkan kuitenkin ihan mielelläni ja hoidan asiallisesti loppuun. En raaskis sulkeakkaan turnausta koska näin sen eteen aika paljon vaivaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Eikö tätä vääntöä voi jo lopettaa ja pelataan tää liiga loppuun!
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Toivottavasti markkinoille tulee kaiken maailman vekottimia jotta pelaaminen olisi kaiken mielestä hauskaa.

Mun mielestä pelaaminen on hauskaa kuin saan istua sohvalla pitkissäkalsareissa ja pädi kädessä muille taas toisella tavalla.

Jos nää vekottimen häiritsee teitä niin olisi varmaan hyvä ilmoittaa Esim. Sonylle että ne kieltää nämä jollain tavalla että plegellä ei voi pelata muulla kuin virallisella padilla tai vastaavaa, koska tämä on vapaa markkinatalois ja toivon että jokainen saa pelata sillä millä se haluaa.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Eikö tätä vääntöä voi jo lopettaa ja pelataan tää liiga loppuun!

Täällä keskustellaan Frag FX ohjaimista ja muista hilavitkuttimista, tällä ei ole (enää) mitään tekemistä liigan kanssa. Elämä jatkuu, liiga jatkuu ja Frag FX keskustelu jatkuu..
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Mites jos pidän sinitarraa ruudun keskellä, kun pelaan hcta tai liigasäännöillä, xiittaanko? :D:D:D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@Fedurre: 1)en itse ole ainakaa kuullut että kellään olisi ollut, tiedän että jotkut käyttivät mutta veikkaan ettei yksikään FF pelaaja 2) ymmärtäisin jos tuollaista huhuttaisiin että olemme käyttäneet hiiriä Socom CA aikoihin koska olimme suht ylivoimaisia (huomaa itsekehu) loppuvaiheilla kun pelasimme, mutta FF ei koskaan ollut top 10, ei edes top 20 klaani socom 2 prime-time ajoilla joten en jaksa uskoa että kukaan olisi käyttänyt. Itse ainakin ainoat muut ohjaimet kuin padi minulla on ollut kädessä codissa ja silloinkin GHn kitara tai rummut
EDIT: ja nuo "mikä laite tää on?" kommentit tulivat ainakin minun suunnalta ihan tosissaan kun kuulin vain Frag FX nimen, tiesin että näppiksellä ja hiirellä voi jotain pelejä pelata mutta en todellakaan tiennyt että on olemassa ihan ohjain missä on hiiri
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

ja nuo "mikä laite tää on?" kommentit tulivat ainakin minun suunnalta ihan tosissaan kun kuulin vain Frag FX nimen, tiesin että näppiksellä ja hiirellä voi jotain pelejä pelata mutta en todellakaan tiennyt että on olemassa ihan ohjain missä on hiiri

Ei kun kattelin tota vanhaa liiga ketjua niin siellä sanoi jo ff pelaajat tästä frägistä. Tän hiiri jutun olen kuullut teijän socom 2 aikaselta klaanilaiselta. En sitten tiedä mikä on totta ja mikä ei ja ei oikeestaan edes kiinnosta :D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ihmiset, mikä teitä vaivaa?

Täällä huomaa taas tämän ihmillisyyden, että katsotaan vain positiivista asiaa omasta näkökulmasta. Eikö ketään kiinnosta FragFX - käytön miinuspuolet? Miksi ylipäätänsä niitä luettelin jossain topicissa? Sitä varten, että joillekin, jotka ei tiiä mun käyttävän fragfx tulee "wow" - elämys? Voi jestas sentää sanon minä..

Ihmiset. Jos todellisuudessa valitatte tästä kämäsestä vempaimesta vain sen takia että teille tulisi parempi selitys omalle tappiolle, niin hankkikaa elämä :eek: Oikeasti, jos jotakuta kiinnostaa, niin lisätkääpäs mut kaverilistalle ja mennää privaa. Kaikkia, jota kiinnostaa tietää fragfx totuus, nii saavat mun puolesta seurata spectatoreis mun näkökulmaa. Siinä vasta huomaatte deadzonet, sopivan senssin löytäminen ja muita ongelmia joita teille listasin.

Jos joku ei usko mua, nii jumalauta en tiedä mitä sanoa. Mä en hyväksy että muutamat hlöt täällä "haukkuvat" mun klaania ohjaimen takia. Eeeeh.. ehhehh.. peliäly se ratkaisivin tekijä on - ei joku pallohiiritarkkuudel toimiva vempain. Meillä koko porukka istuu työpöydäl, edessä max 24tuumainen näyttö ja kuullokkeet säädettynä just sopivaksi. Vielä ku toimii kommunikaatio niin ei tässä voitot ole ohjaimesta kiinni.

Mutta miettikää oikeasti mun ehdotusta spekkaamisesta.. erityisesti ne hlöt, jotka luulee että fragfx on voittamaton.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

No kun FragFX on aika puhuttu täällä ni mites se XFPS adapteri? Niitähän löytyy myös, mites niitten toiminta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

En tiedä, mutta eiköhän ne sitä vasten ole hankittu että ei tykkää/halua pelata padilla. Esimerkiksi jos on pc hankinta listalla vanhan tilalle ja ei halua kadottaa tuntumaa hiireen, pc:t ovat kuitenkin erittäin kalliita. Olisi hyvä jos moni tajuaisi että kyse ei ole mistään laitteesta joka tekee voittamattomaksi. Itse en edes nää laitteella etulyöntiasemaa. Kyse on mieltymyksestä ja millä on hauskaa pelata. Hiiri on helpompi oppia mutta ei etulyöntiasemaa (pleikkarilla).

Samat huhut olen kuullut ihan FF klaanista että heillä olisi ollut ainakin socom 2:ssa hiiret. Kuullosti myös nuo "mikä tää laite on" kommentit tyhmiltä. En väitä että pitäisi paikkansa, mutta kuka tietää...

Mutta pelataan turnaus loppuun, ja voin siirtyä pois järjestäjän tittelistä jos joku admini suostuu tuleen tilalle. Jatkan kuitenkin ihan mielelläni ja hoidan asiallisesti loppuun. En raaskis sulkeakkaan turnausta koska näin sen eteen aika paljon vaivaa.
Jos kyse on kerran mieltymyksistä kysyn nyt vaan, että miksi ihmeessä te sitten pelaatte yleensäkin PlayStationilla? Vaikka etua saisi paljonkin tai ihan vähän, se on periaate kysymys. Pleikkaria pelataan pleikkarin ohjaimella, ei millään hiiri + näppis korvikkeilla. Ja kun vertaa esim PC COD4 ja PS3 COD4 videoita niin kyllä siellä aika paljon näppärämpää tähtäystä on PC:n puolella. Ihan tuon perusteella uskallan sanoa, että FragX tuo etua.

Sitten siihen, että [FF] olisi S2 aikana käyttänyt hiirtä ja näppistä? Noh, en itse ollut silloin [FF]:ssä mutta jos näin on päässyt käymään niin ei ole [FF] siitä paljon etua saanut. :p
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

@bruce: en minä ainakaan yritä selitellä meidän tappiota teille tässä liigassa millään lailla. Tiedän että häviö johtui epäaktiivisesta pelaamisesta yms. ei tästä ohjaimesta. Olen vain varma siitä että tämä vempain tuo etua, koska PC:llä tähtääminen on niin paljon nopeampaa. En ymmärrä miksi pelaatta pleikkarilla jos olette kiintyneet hiireen ja siihen selitys ei ole mikään "PS3 on halvempi kuin PC" paskapuheet
 
Ylös Bottom