Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Joo jos omistaa 100 tuumasen töllön.....15 tuumaseen littuun voi olla aika huono :D
Toi on kyllä totta, joten eiköhän kaikki joilla ei ole, ni aleta säästämään jättisuureen kankaaseen ja kunnon tykkiin, ni päästää kaikki kunnon sotatunnelmaan :D

TT-2k sanoi:
Rapid = pika. Rabbit = jänis. Rapid fire on siis pikatulitus tai sarjatuli.

hehheh... luulitko oikeasti, että toi ohjain on tehty metsästystä varten, ja varsinkin jänöjussien ampumista varten? :D
Mutta kiitos päivän nauruista kuitenkin:D... Noh, eihän kaikkea voi tietää, toi Rapidfire toimintohan oli jo kuusnepan aikaan joystikeissä :p

Ei kun tuleentuikkaamista varten XD, katsos oli ketunhäntä kainalossa.

Ei herranjestas teitä, luulittekos että.... Tai sitten minua. Mä en sitten osaa olla sarkastinen tai humoristinen, mutta koittakaa ymmärtää meikäläistä. Pitäähän sitä aina välillä harjoitella humouria. :D

Siis tuo oma repeilyni tuli siitä kanssa, että muistan viimeksi nähneeni samanlaisen toiminnon kuuslankussa autofire muodossa. Yritin kovasti pähkäillä kaupassa josko moista oikeasti kannattaa lähteä mainostamaan FPS peleihin kehitettynä avusteena. Vai mahtaako moinen teksti sitten oikeasti myydä tätä frägiä? Jos näin on niin kukaan ei sitten ole kertonut, että sitä tulitusnappia pitää nakuttaa sormi punaisena.

Onko nyt minkälaisia kokemuksia tuosta Banncosta? Tai tietääkö foorumilaiset mistä saisi edullisesti tilattua tuon banncon tai frag fx:n?

Frag Fx oli muuten erittäin loistava tuote fps pelien pelaamiseen, mutta hieman heikko kestämään ainakin meikäläisen käsittelyssä. Nyt siis pitäisi hommata uusi, kun ei tuolla DS:llä ole mitään järkeä pelata fps-pelejä.

Mistähän mahtaa johtua, että pelatessani CoD: Modern Warfarea, tuo FragFX V2:n L1 -nappi bugailee ihan tajuttomasti.

Tyyppiesimerkki:
Aloitin pelin alusta (totutellakseni fragFx:ään, en ole käyttänyt sitä yli vuoteen ja nyt MW:sta innostuneena ajattelin ottaa käyttöön) ja testailin ohjainta koulutusosassa. Ensimmäisenä tehtävä on ampua tauluja rikki ampumaradalla. Neljännessä harjoituksessa on tarkoituksena siirtyä maalista toiseen nopeasti L1 -painikkeen avulla. Painaessani L1 muutamaan otteeseen, hahmo alkaa toistaa kummallisesti jotain macron tuntuista liikettä, hyppyä tms. Tähtäämisestä ei siis tule mitään.

Yritin nollata macrot painamalla macro-nappia ja heti perään L1, joka koski tätä macro-ilmiötä. Tällä ei tuntunut olevan mitään vaikutusta, sama ihmeellinen nytkytys jatkui. Pidin L1-nappia pohjassa, jolloin tuntui, että hahmo alkoi nykiä paikallaan omituista pientä hyppelyliikettä.

mistähän pirusta tässä nyt oikein on kyse? Saako tuon ohjaimen nollattua jotenkin täysin?

Mistähän mahtaa johtua, että pelatessani CoD: Modern Warfarea, tuo FragFX V2:n L1 -nappi bugailee ihan tajuttomasti.
Singles on kyl erilainen tähtäys, ku "onlinessa", mutta yleensä fragit missä on macro niin on aika kuraa. Kantsii kokeilla ottaa fragi irti ja pistää takas ps3:een yleensä auttanu kaikkiin fragin ongelmiin

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikähän frag v2:een (langallinen) oikein tuli, kun tuntuu hyppivän ja bugaavan tuo liikuttelu bc:ssä? Aina samoilla asetuksilla olen pelannut ja toiminut loistavasti, mutta yllättäen alkoi temppuilemaan.... yleensä jos pitää ohjainta pitkään kiinni eikä pelaa, niin tekee juuri tuota, mutta korjaantuu, kun käyttää usb-liittimen irti ja tökkää takaisin.

Nyt ei oikein ole auttanut sekään ja tuntuu, kuin ohjaimen sensitivity rullalla ei tekisi yhtään mitään... eli käytännössä aivan sama mihin sen rullaa, niin samalla tavalla toimii :confused:

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ei ole kovinkaan paljon kokemusta konsoleista, mutta kun tuossa v-loppuna paukuttelin niin huolestuttavan paljon näkee noita hiiri-miehiä servuilla, mitä touhua se tämmönen on?

Mistä sä tän niinku näet? Ainut merkki mikä mulle on kerrottu ja olen myös muutaman kerran nähnyt, on tää defuse-pyöriminen jota ei rotalla pysty tekemään kuin muutaman kierroksen. Näitä sankareita tulee vastaan toodella harvoin. Sitä jotain kursorin vilkkumista en ole koskaan vielä nähnyt, joten aika ihmesilmä olet jos huolestuttavan paljon rottamiehiä löysit yhden pelikerran perusteella. Minä kuitenkin olen päivittäin codi-riennoissa mukana....

Split Fish: Frag Pro vs. Evolution

Lyhyesti näkemyksesi kyseessä olevasta ohjaimesta/ohjaimista. Ohjeita, vihjeitä ja tietoa kumpi on sinun mielestäsi parempi, vai varastaako peruskapula kärkipaikan?

Dual SFX Frag Pro vs. Dual SFX Evolution

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksei sitten vaan osta saman tien tietokonetta? Mun mielestä pleikalla pelataan pädillä, koneella hiirellä ja näppäimistöllä. Vaikka tuosta FragFX:stä ei vielä ole mitään hyötyä pädi pelaajia vastaan, voi niistä kuitenkin tulla kun noita uusia versioita tulee aina.

Joku vielä viitsii käyttää näitä ohjaimia?

Kyllä viitsii ja olen itsekkin ruvennut käyttämään pitkän tauon jälkeen. Ja kyllä näitä ohjaimia aika paljon käytetään varmasti ja uk:ssa myydään Cod pelejä frag fx kanssa.

frag fx v2 mw2 asetukset hyvät on, pelist 8sens ja frag 0-1sens

Kyllä viitsii ja olen itsekkin ruvennut käyttämään pitkän tauon jälkeen. Ja kyllä näitä ohjaimia aika paljon käytetään varmasti ja uk:ssa myydään Cod pelejä frag fx kanssa.

frag fx v2 mw2 asetukset hyvät on, pelist 8sens ja frag 0-1sens

Mulla oli pelis 10sens ja frag 3-4sens. Mutta nykyää on fragnstein, todella hyvä ohjain toimii erinomaisesti myös bc2:ssa ja MAG:ssa.

Tuos jos käyttää 10 ja vielä fragist 3-4 ni tuppaa olemaan epätarkempi ku pienemmällä sens.

Olisko kellään kokemuksia Razer sphex hiirimatosta fragin kanssa,itellä käytös kankainen steelseries joka on ihan kohtuu hyvä mutta reunat alkaa vähän pärsyy ja hitusen paksu. Tuos Razeris olis kovapinta ja ihan littonen mutta ei oo tietoo kuinka se käyttäytyy fragin kans, hintaa vain on tosin 14-16e et ei suuri investointi mut kummiski. Ja jos joku pelaa splitfish matol viel ni menee heti ostaan vaik steelseries maton joita saa ihan 10-15e riippuu koosta

Oon varmaan ilmaissut mielipiteeni näistä ohjaimista aiemminkin, mutta sanon vielä: nää on täyttä "huijaamista", jos näillä pelaa padi-pelaajien servereillä... Sama ku PC-pelaajat pelais hiirellä ja näppiksellä vaikka MW2:ta padi-pelaajien kanssa. Ugh...

Mutta ei sillä, jatkakaa toki. Zero respect for ya, tho'.

Ylös Bottom