Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Tää alkaa jo haisee salaliitolle.;) Kaikki on vastaan ja kovat pelaajat käyttää tätä, vain antaakseen tasoitusta. Saisin työkaverilta lainaks tän vehkeen. Pitäisköhän testata ja sanoa absoluuttinen totuus. Se ei ole 1 päivän kokeilun jälkeen käyttäny sitä kun se hiiri on niin pienikokoinen että se "hukkuu käteen". Tarkkuudesta se ei sanonu mitään kun ei viitsiny alkaa säätää.

Jos mä sitä testaisin niin todennäköisimmin mun testi ei kovin hyvää kuvaa tulis antamaan. En ole ikinä pelannu pc:llä mitään fps pelejä.

Se voi olla epätarkka, täysin turha vehje, josta ei ole etua pädiin vaan ennemminkin jää pädin jalkoihin. siinä voi olla huonot nappult joiden herkkyyden ja "bindit" voi itse säätää, se ei ehkä ole pc hiiri, se ei ehkä toimi, se ei ole hyvä. jne jne.

Tuskin kovat klaanit pelais hiirellä jos asia olisi näin. Naurettava ajatuskin.

Ja se mikä ihmetyttää on miks kaikki puollustelee sitä, varsinkin Fedu, miks puollustelet sitä koko ajan?

Tätä minäkään en ymmärrä. Voisko Fedu selventää?

Näitä samoja asioita väännetään täällä vaan, montako vuotta tätäkin asiaa ollaan hinkattu täällä foorumilla eikä mitään uutta tule, voi lukea noita viestejä viime vuodelta ja samaa paskaa tulee tuutista ulos.

Oli miten oli etua tai ei, jos tämä olisi virallinen laite millä saisi pelata niin silloin ei olisi mitään ongelmaa mutta näitä laitteita kuin ei saa käyttää esim. virallisessa mlg lani pelissä niin miksi sitä saisi käyttää muualla sitt, ja samat tyypit jotka puolustaa näitä hilavitkuttimia niin puhuu jostain "competetive gamingistä" en ymmärrä vieläkään miten modattu ohjain + "competetive gaming" mahtuu samalle riville, edes samaan ketjuun.

Mutta mutta, pelatkaa te vaan hiirellä tai padilla aivan sama mulle, on vain hauskaa lukea joku viesti täällä aina silloin tällöin ja huomaa että samat tyypit sanoo samat asiat vain uudestaan ja uudestaan....

Vaikka tämä cod sarja jatkuu ja jatkuu niin te varmaan keskustelette siitä onko tää nyt sitä competetive gamingia tai ei ja saako hiirellä pelata tai ei eikä siitä oo etua koska se on ihan hanurista mut silti pelaan sillä, onnea vaan.

.. on vain hauskaa lukea joku viesti täällä aina silloin tällöin ja huomaa että samat tyypit sanoo samat asiat vain uudestaan ja uudestaan....

Voidaanhan me lakata keskustelemasta aiheesta, tai sinä lukemasta tätä trediä. ;)

Joo tää on tämmäne salainen lisäpöytäkirja ;)

En tiedä ensinnäkään miksi minun sanani ei olisi absoluuttinen totuus, kun olen testannut melkein kaikkia hiirilaitteita ja olen jopa käyttänyt niitä melko kauan. En tiedä miksi minulla olisi mitään syytä hiujata tästä, olen kehottanut ostamaan niin ostakaa ja kokeilkaa, kaikki muodostakoon oman mielipiteensä.

Kuten nylund sanoi, samaa paskaa jauhetaan, varsinkin minä, mutta olisi hienoa, että samat kaverit ei ainakaan väittäisi enää koskaan milloinkaan että siitä saisi mitään etua ennen kuin on itse kokeillut, toki saa kritisoida modattuja ohjaimia. Itselle on yksi hailee vaikka hiiret saataisiin toimimattomiksi pleikkarin kanssa yms. Silti haluan sanoa oman mielipiteeni ja arvostelun laitteesta ja kertoa että minulle on myös yksi hailee jos joku näitä käyttää, koska tiedän etteivät he saa edes 0,001 prosentin verran etua.

Modatut ohjaimet eivät kuulu LANeihin, mutta ei niitä taida edes olla erikseen kielletty online laddereissa, en minä tiedä. Rapid firen käyttö on varmaan erikseen kielletty, mutta en ole koskaan nähnyt kenenkään käyttävän.

Millä perusteella kaikki kovat klaanit käyttävät tätä? Itse tiedän tällä hetkellä tasan yhden hyvän klaanin jossa näitä käytetään aktiivisesti. Klaani olisi varmasti tasoltaan parmepi, jos olisivat pädiä heti käyttäneet, mutta he tekivät oman ratkaisunsa. Veikkaisin, että he eivät häviäisi juuri ollenkaan, mutta laitteen takia on voinut tulla jopa matsista tappioita, en tiedä. Turha silti väittää, että muut kovat klaanit käyttäisivät näitä, koska lähes ketään ei käytä, kyllä sen näkee.

Adjö, vastailen jos tulee jotain uutta kyssäriä.

Edit:
Sanompa vielä yhden faktan, että asia ei olisi paisunut läheskään näin paljoa ellei CTd olisi juuri yksi parhaista suomi klaaneista. Olen nähnyt huonojen pelaajien käyttävän laitetta ja aivan yhtä huonoja ne ovat olleet. Mielestäni CTd voisi olla vieläkin kovempi klaani, jos olisivat tehneet pari ratkaisua eri tavalla, mutta se on mun mielipide. Tiimipeli on heillä kuitenkin vailla vertaa ja klaani on organisoitu parmemin kuin mikään muu klaani täällä (uskoisin), joten ei ole ihme että he pärjäävät, ei CoD:ssa kutienkaan peli ratkea pelkän aimin vuoksi (siis konsoleilla).

Tiimipeli on heillä kuitenkin vailla vertaa ja klaani on organisoitu parmemin kuin mikään muu klaani täällä (uskoisin), joten ei ole ihme että he pärjäävät, ei CoD:ssa kutienkaan peli ratkea pelkän aimin vuoksi (siis konsoleilla).
Saanen tähän väliin esittää kysymyksen että miksi CTd disbandasi tiiminsä CG:ssä jos he kerran ovat niin hyvin organisoituja? Vai pelataanko sitä vain recordseille? ;)

Ja jotta ei ihan offtopickiks mene: Niin itselle ihan sama käyttääkö joku nykyään FragFX vai ei, helepostihan nuo tippuu ja mukava saada uusia haasteita ;)

Saanen tähän väliin esittää kysymyksen että miksi CTd disbandasi tiiminsä CG:ssä jos he kerran ovat niin hyvin organisoituja? Vai pelataanko sitä vain recordseille? ;)

Ja jotta ei ihan offtopickiks mene: Niin itselle ihan sama käyttääkö joku nykyään FragFX vai ei, helepostihan nuo tippuu ja mukava saada uusia haasteita ;)

Jos kysymyksen mulle esitit niin mistä minä sen voisin tietää? Recordista tuskin on kyse, kun ovat CoD4 GB ladderissakin olleet varmaan 10 seasonia pystyssä ja väliin on mahtunut tappioputkiakin.

Organisoinnilla tarkoitin sitä, että ei ole ylimääräisiä jäseniä joten tiimityö on hyvää ja IRC kannu helpottaa organisointia vietävästi kun matseja sovitaan ja pelaajat sovitaan, ei tarvi turhaan tulla onlineen jne. Skypet ja muut ei yllä ihan samalle tasolle kätevyydessä jne. Mutta varmasti on muitakin hyvin organisoituja klaaneja, tuli vian heitettyä sellainen välikommentti.

Ei Frag FX pelaajia vastaan saa uusia haasteita. Uusia ehkä muttei haasteita, kun ei se mitenkään eroa mistään pädistä. ;)

Uusia ehkä muttei haasteita, kun ei se mitenkään eroa mistään pädistä. ;)

Edelleenkään en kyllä sitte vielläkään tajua että miksi porukka sitten pelaa niillä jos padi on samanlainen/siitä ei sitä HYÖTYÄ saa? Kait siinä nyt jotakin eroa täytyy olla jos pädi ei kädessä pysy vaikka kuinka olisi entinen HC PC pelaaja. Ja näinhän se on että skillipelaaja mukautuu peliin, uskoisin että näin ollen myös pitäisi pädilläkin onnistua pelaamaan vaikka kuinka se hiiri olisi ensimmäinen "oikea ohjain" ollut. (itsellä onnistuu PC:llä hiiri ja sitten konsoleilla pädi, joten miksi ei muillakin? Vaikka aikamoinen rähmäkäpälä olenkin :D)

Nimimerkillä itekki aloittanut PC:llä ja kyllähän se oli aluksi vaikeata konsolilla, mutta siihen tottuu. Ilmeisesti vain näillä jotka tämän FragFX:n hankkivat ei ole aikaa/mielenkiintoa edes YRITTÄÄ pädillä ja sitten päädytään tähän missä nyt ollaan. Ja kyllähän juuri tämän takia se FragFX niitä uusia haasteita pädi pelaajille luo kun taso kovenee, hyvä niin osaltaankin. Ja pakko viellä sanoa että hieman on tyhmää porukkaa jos 100€ maksavat vempaimesta josta ei sitten loppujen lopuksi ns. "hyötyä" ole... :p

Edelleenkään en kyllä sitte vielläkään tajua että miksi porukka sitten pelaa niillä jos padi on samanlainen/siitä ei sitä HYÖTYÄ saa? Kait siinä nyt jotakin eroa täytyy olla jos pädi ei kädessä pysy vaikka kuinka olisi entinen HC PC pelaaja. Ja näinhän se on että skillipelaaja mukautuu peliin, uskoisin että näin ollen myös pitäisi pädilläkin onnistua pelaamaan vaikka kuinka se hiiri olisi ensimmäinen "oikea ohjain" ollut. (itsellä onnistuu PC:llä hiiri ja sitten konsoleilla pädi, joten miksi ei muillakin? Vaikka aikamoinen rähmäkäpälä olenkin :D)

Nimimerkillä itekki aloittanut PC:llä ja kyllähän se oli aluksi vaikeata konsolilla, mutta siihen tottuu. Ilmeisesti vain näillä jotka tämän FragFX:n hankkivat ei ole aikaa/mielenkiintoa edes YRITTÄÄ pädillä ja sitten päädytään tähän missä nyt ollaan. Ja kyllähän juuri tämän takia se FragFX niitä uusia haasteita pädi pelaajille luo kun taso kovenee, hyvä niin osaltaankin. Ja pakko viellä sanoa että hieman on tyhmää porukkaa jos 100€ maksavat vempaimesta josta ei sitten loppujen lopuksi ns. "hyötyä" ole... :p

Hanki nyt ihmeessä se laite jostain tai lue vaikka arvosteluja laitteesta letjua taaksepäin.

Siis kaikki varmasti pystyvät pelaamaan pädillä, jos haluavat. Eri asia on kiinnostaako harjoitella tarpeeksi. Se nyt ei kuitenakan auta paljoa vaikka Frag FX on markkinoilla, koska pitää PC pelaajien se yhtälailla harjoitella, jopa enemmän kuin pädiä, en tiedä.

Usko pois, ei siitä saa hyötyä. Tai kerro sitten yksikin hyvä syy miksi valehtelisin, ei minulla ole mitään syytä kertakaikkiaan. Sitä en tajua miksi et ymmärrä kun sanon ettei siitä saa hyötyä. Snaot että taso kovenee, mutta miten se voi koventua nykyisten Frägien vuoksi. Vaikka tulisi maailman paras PC pelaaja konsoleille ja pelaisi Frägillä, ei se olisi mikään erityisen hyvä pelaaja. Pirullisella harjoittelulla (mitä se ei varmasti jaksaisi vetkuttimen kanssa tehdä), siitä voisi tulla ihan hyvä.

Ei ne hanki ja maksa 100€ sen vuoksi, että saisivat etua, joistakin se hiiri on vaan se mukavampi vehje vaikka olisi epätarkka ja huono. Minusta asia ei ole mitenkään vaikea ymmärtää, mutta kai se sitten on (että siitä ei ole hyötyä). Luuletko ettei laite olisi kaikilla GB klaaneilla, jos siitä olisi oikeasti pirusti hyötyä ja luuletko ettei foorumeilla olisi jatkuvasti sotaa asiasta (muilla kuin KFIN)?

Edit:
Jotkut pelaavat sen vuoksi, että se on mukavaa eikä sen vuoksi, että voisi viedä peli-ilon muilta voittamalla heidät jollakin ylivoimaisella laitteella. Ei konsoleilla kuitenkaan ole mitään suuria rahapalkintoja ainakaan online turnauksissa niin mitä todellista hyötyä tällaisesta olisi? Monilta varmasti löytyy siinä tapauksessa parempaakin tekemistä tai ainakin itsestä on melko tyhmän kuulosta, että jotkut pelaisivat hiirellä konsoleilla, koska haluavat kaiken rispektin foorumeilla voittamalla kaikki ylivoimaisesti.

Edit2:
En tiedä tiesitkö, mutta onhan esimerkiksi dA voittanut CTd:n näin suomiporukoissa, dA kuitenkin on pelkkä pädi klaani. En tiedä onko sitten muilla Suomi-klaaneilla mahdollisuutta voittaa, paitsi juuri FF:llä mahdollisesti, olettehan kuitenkin olleet jo pystyssäkin melko kauan ja taitoa varmasti löytyy.

Edit3:
Toki mun argumentit ja syy-seuraus suhteet olisi löytänyt lukemalla ketjua taaksepäin ja mielestäni olet SBX kysynyt samoja asioita ennenkin. Tuossa nyt pienehkö kertaus, toivottavasti selkeni mun kanta. Ymmärrän täysin, jos joku ei vaan halua modattuja ohjaimia, mutta sitä en ymmärrä, että siitä on leivottava se ylivoimainen kapistus voitontielle joka ikinen kerta, kun se ei vaan sitä ole.

Siis kaikki varmasti pystyvät pelaamaan pädillä, jos haluavat.

Tämän haluaisin nähdä (toivottavasti KFIN lanit joskus saadaan ;) ), jos he kerran pystyvät sillä pelaamaan, mikseivät he pelaa sillä? Tuntuu että perustelet jokaiselle että "ei siitä mitään hyötyä" saa, (eilen tuossa kattelin erään härvelipelaajan pelaamista ja kyllähän nuo semiautomatic snipujen kudit ihan kivaa vauhtia saa ulos piipusta, ei onnistu normi pädillä vaikka kuinka koitin.)

Ja jos kerran on hauskempaa pelata FragFX:llä, vaikka olisi "taitoa" pelata padillä (ja vaikka se pädi nyt NIIIN PALJON parempi onkin) niin miksi porukka ei pelaa sitten pädillä? Miksi pitää hankkia näitä vempaimia joista EI SAA MITÄÄN hyötyä, turhaan niistä sitten aletaan itkemään jos nämä asiat bännitään näistä turnauksista --> luodaan jokaiselle samat mahdollisuudet? (niin myös pad kuin FragFX pelaajillekin) Samat asiat pätevät myös laneissa, joista sinäkin olet paljon puhunut ja joissa se "skilli" taso on kovempi.

Ja niille jotka sanovat että se on vain "official lisävempain" ps3:lle, niin voinko minäkin sanoa että codebreaker (tai mikä olikaan) ps2:lle oli samanlainen "lisäosa". Sekin antoi käyttäjälleen etua ja oli samallalailla jokaisen hankittavissa kaupasta, aivan samalla tavalla kuin tämä FragFX vehjekin. Ostatteko te sellaiset Ps3:llekin ihan vain sen takia että niiden kanssa on hauskempi pelata ja sen saa kaupasta? (toivotaan että niitä ei ikinä tule ps3:lle)

Mutta en tiiä, sama mulle. Naurattaa vain kun kertatoisensa jälkeen huomaat tarttua tiettyihin posteihin ja sanot samat asiat kerta toisensa jälkeen...

Tartun posteihin niin kauan kunnes tulee eräänlainen tietotaso ja ymmärrys.

Tartuit juuri tuohon yhteen lauseeseen ja senkin tajusit aivan väärin. Olisit varmasti tajunnut sen oikein, jos olisit lukenut heti jälkimmäisen lauseen perään. Kertaan vielä kerran, kyllä kaikki pystyvät pelaamaan pädillä, jos haluavat. Ei se sitä tarkoita, että kaikki sen luonnostaan tekisivät, vaatii se reeniä tietenkin ja kaikki eivät halua sitä tehdä, kuten myöskin sanoin.

Seuraappa joskus jotain Frag FX pelaajaa oikein huolella ja kerro mitä etuja siitä saa. Tuollaiset sillä pystyy ampuun nopeammin semisnipulla on ihan naurettavia, ei varmasti pysty ellei ole joku rapid fire päällä ja en ole kyllä koskaan sellaisen käyttäjää nähnyt ainakaan itse. Se taas tarkoittaa että lipas on tyhjä sekunnissa.

Lueppa kuitenkin ihmeessä ne mun muutkin argumentit ja kerro miksi vaikka puolustaisin Frägiä ja keksisin jotain. Kerro yksi hyvä syy, mielestäni minulla ei ole mitään syytä puolustella ketään tai itseäni, koska pelaan pädillä, sen varmasti kaikki tietävät jotka ovat kanssani pelanneet.

En minä mistään LANeja ole tossa mielessä ottanut puheeksi. Totta kai siellä on kaikki muut laitteet kielletty en minä tyhmä ole. Koko sun posti ei oikeastaan liittynyt mitenkään mun argumentteihin tai mihinkään. Kirjoitit jostain ihan muusta aiheesta ja ymmärsit ilmeisesti monta kohtaa väärin. Jatkat samaa linjaa "Sekin antoi käyttäjälleen etua" eli väität että Frag FX antaa etua. Haluan nähdä videon missä kokeilet laitetta ja pelaat sillä ja kommentoit sitten todisteiden ja näyttöjen kera. Ihan naurettavaa pelleilyä väittää laitetta jopa selvästi paremmaksi ilman mitään kokemusta siitä. Laite on tuskin verrattavissa mihinkään PS2 laitteisiin, jos ne olivat tuollaisia kun sanoit.

Ja vielä jatkoksi miksi puhut ostatteko "te" muodossa koko ajan. Miten niin "te"? Kelle sinä puhut? En minä käytä hiirtä. En minä pelaa CTd:ssä tai mitään. En käsitä tota postin sävyä enkä mitään muutakaan, liioittelet aivan pirusti ja et tunnu oikeen tietävän mitään. Jos meni vielä ohi niin minulle olisi sama vaikka hiiriä ei olisi pleikkarilla, mutta ei minua ne haittaakkaan, jos jotkut tykkäävät pelata enemmän bugisella hiirellä kuin toimivalla pädillä joka on PS3:lle tarkoitettu niin pelatkoon. Jos jotkut haluavat ottaa yhteisöltä myös paskaa niskaa niin ottakoot. Ei tunnu haittaavaan niitä hiiripelaajia jotka tiedän, he tykkäävät itse pelaamisesta enemmän, kuin paskan jauhamisesta foorumeilla.

Naurattaa lukea kun keksit koko ajan uusia syitä ja vedät minut mukaan käyttäjiin tai jotain. Lue vaikka ne aiemmat postit ennen outojen argumenttien keksimistä.

Edit:
Ei LANeilla skilli taso ole mitenkään kovempi. LANeilla kaikki lähtevät tasan samalta viivalta, joten siksi ne ovat parempia mittaajia.

Edit2:
Ja jos nyt en vielä tajunnut, toki jollain adapterilla pääsee 0,01 sekunttia nopeemmin proneen, mutta tarkkuus on sitten taas järjettömästi huonompi ja hitaampi ja tulee jäljessä. Laitteista ei ole itse pelissä mitään hyötyä, ei niillä voiteta. Turha ottaa noin näennäisiä seikkoja esiin.

On aika itsekeskeistä väittää, että koko hiirien kieltämiseen johtanut keskustelu olisi käynnistynut jostain yksittäisestä klaanista.

Hiirikeskustelua konsolipeleissä on käyty jo Halo 2 ja Socom 2 moninpelien aikaan, vuosia ennenkuin osan teistä pelaajista on edes konsoleilla onlinessa klaanisodissa taistellut. Olen itse testannut hiiriadapteria jo Halo 2 aikoina koska halusin itse tietää onko siitä etua vai ei? Kokemukseni ovat erilaiset kuin mitä sinä kerrot FragFX:stä. Jopa 2004 julkaistussa Halossa saavutin mielestäni selkeästi etua ohjaimesta. Mitäpä luulet, ovatko laitteet viidessä vuodessa menneet eteen vain taaksepäin?

Entä jos hiiriohjain soveltuu johonkin toiseen Fps-peliin paremmin kuin esim. MW2:een? Hiiribänni kuitenkin koskettaa kaikkea virallista turnaustoimintaa ps3-puolella. Jätät tämän kokonaan argumentointisi ulkopuolelle. Ne, jotka hiiriasiasta päättivät yrittivät katsoa pitkälle tulevaisuuteen sekä käsitellä koko Fps-pelaamisen skeneä asiassa, ei vain Cod-sarjassa.

Kun Fedurre jatkuvasti kiistät FraxFX:n antavan mitään etua pelaamiseen niin pyydän sinua ja muita asiasta kiinnostuneita perehtymään näihin puolueettomina pitämiini, kolmannen osapuolen tekemiin artikkeleihin kyseisistä laitteista. Huomioikaa, että tuo on vasta ensimmäinen sivu googlen antamista hakutuloksista otsikolle "FragFX review". Testissä on testattu vanhempaa sukupolvea. Mitä kun laitteet tästä edelleen kehittyvät? Nylundin tavoin en edelleenkään ymmärrä tuota "Competitive Gaming vs. yhtenevä kalusto" argumentointiasi.

http://gear.ign.com/articles/799/799262p1.html
"Our accuracy and precision were immediately improved, especially in situations in which we were tracking a moving target. Whereas analog sticks apply variable acceleration, which makes maintaining a bead on a fast target a bit tricky, the FragFX allowed us to put our reticule on a target's head and maintain it through all kinds of evasive maneuvers."

http://www.ps3mouse.com/reviews.php
"More precise aiming than the Dualshock 3"With the FragFX I have no trouble getting headshots, even on moving targets. It makes getting headshots almost too easy when compared to the regular controller."

http://www.gamerwok.com/archives/4385
Editors Choise: 9.5 / Must own perifereal for Fps fan "There is no doubt that the V.2 is the best FPS controller available for the PS3 to date and is as close to the real thing as you can get."

Englantia osaamattomille tiivistettäköön, että kaikki testaajat kertoivat tähtäämisen olevan helpompaa ja tarkempaa, arvosanat vaihtelivat 9.1 - 9.5 välillä. Vaikka ohjaimessa on oppimiskynnys niin kaikki kuitenkin ovat samaa mieltä siitä, että ohjaimella saavutetaan etua pädi-ohjaukseen.

Aika jännä, että testaajilla on ihan erilainen näkemys asiasta kuin sinulla.

Nuff Said.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kolmella kokeilukerralla tuskin voi sanoa yhtään mitään. Ehkä sillä pitäisi kuitenkin vähän enemmän pelailla samalla tavalla kun pädillä että alkaa kulkemaan. Just my 2 cents.

Kuten tuossa jo parit henkilöt totesivat, niin eihän se nyt ihan näin mene. Kuten sanoin, olen pelannut PC:llä FPS-pelejä ja näppis/hiiri-kombo on itselle se tuttu ja turvallinen. Ja FragFX:ssä mättää juurikin tämä meikäläiselle tuttu komponentti (hiiri). Vaikka pelaisin sillä kuinka monta peliä, hiiriohjaimen järrrrkyttävä epätarkkuus ja huonot napit eivät tule muuttumaan miksikään...

EDIT: JR:n viesti tuli näköjään aika hyvin tohon väliin. Täytyy vielä meinaa mainita, että ennen kuin hankin oman Fragini, luin kyseisiä arvosteluja. En oikein nauttinut ajatuksesta maksaa 60 euroa laitteesta, jota ei ollut kokeillut; teoria kun kuitenkin kuulosti hyvältä. Ehkäpä juuri näiden arvostelujen takia olin melko äimistynyt hiiren huonoudesta...

Sen kummemmin keskusteluun puuttumatta, pääsin itse vihdoin testaamaan kaverille settiä.. Täytyy kyllä ihmetellä, miten joku voi sanoa ettei tästä saisi mitään hyötyä. Itselläni ainakin statsit olivat tuplasti paremmat heti ensimmäisessä mapissa, ja nousujohteisena pelit myös jatkuivat..
Itse en kuitenkaan ole FPS-pelejä PC:llä pelannut kuin muutaman hassun rundin, joten ei ainakaan täältä päästä löydy mitään erikoista hiiriosaamista.
Ainakin kokemus vahvisti sitä ajatusmaailmaa, mikä itselläni on kyseistä laitetta kohtaan. :) Imo täysin verrattavissa codebreakeriin tms kamoihin..

Ja vielä jatkoksi miksi puhut ostatteko "te" muodossa koko ajan. Miten niin "te"? Kelle sinä puhut? En minä käytä hiirtä. En minä pelaa CTd:ssä tai mitään.
Naurattaa lukea kun keksit koko ajan uusia syitä ja vedät minut mukaan käyttäjiin tai jotain. Lue vaikka ne aiemmat postit ennen outojen argumenttien keksimistä.
Itkeäkkö vai nauraa?

Kerroppa minulle, missä sanoin "te" tai mainitsin CTd:n? En kyllä ihmettele jos CTd:stä ja dRunista potkut olet persauksille saannut. Joko otat kaikki postit itseesi liian paljon tai sitten olet vain vainoharhainen joka suoltaa kaikkea mitä mieleen vain tulee?

En sitten tiedä mutta en kyllä itse löydä postistani yhtään viittausta CTd:hen tai "teihin" (puhuin muodossa he tai sitten tekijättömässä muodossa 'hommataan' yms.) Ainut kohta missä viittasin sinuun oli alku ja loppu, jotka eivät sitten käsitelleet muuta kuin sinun postejasi. Taidat lukea näitä meikäläisten posteja kuin piru raamattua. Innolla odotan vastaustanne, popparit ja limsat jo valmiina. Minkähänlainen salaliittoteoria tästäkin asiasta kehkeytyy tällä kertaa... ;)

edit: Ahma säästi minut esseen kirjoittamiselta.

edit2: Voihan olla että Ahma on lahjonut nuokin testaajat tähän FragFX:n vastaiseen "salaliittoon" , pitää aina muistaa tämäkin.

edit3: Aa joo, nyt mää hiffasin tän persoona jutun. Eli jos mainitsen sanan FragFX niin tarkoitankin sinun mielestäsi sillä suoranaisesti sinua tai CTd:tä..?? Tämä pitää muistaa...

edit4: näitä eddittejä on mukava laittaa tänne ihan huvin vuoks...

Aloitetaampa vaikka nyt siitä, että en vieläkään saanut vastausta kysymykseen miksi valehtelisin tästä asiasta? Itse en keksi yhtään syytä, joten tuskin teilläkään tulee mitään salaliittoteoriaa enempää mieleen. Kertokaa nyt ihmeessä kuitenkin.

En ole väittänyt, että hiirien banniminen johtuisi siitä, että CTd käytti niitä. Olen sanonut, että tästä asiasta ei olisi noussut tämänkaltaista mielenosoitusta ellei klaani joka Frag FX ohjaimia käytti olisi ollut juuri CTd. On totta, että laite koskee muitakin pelejä kuin CoD:a tai ylipäätään FPS pelejä. Tämä nyt sattuu kuitenkin olemaan CoD-yhteisö ja ainakin itse olen puhunut vain CoD:sta, en tiedä sinusta Ahma.

Ja jotta mitään ei jäisi epäselväksi niin turhaan otit liigakeskustelun tähän mukaan, sillä minulle on ihan okei, että hiiret ovat bannittu. Kritisoin vain sitä, että miten aiotte todistaa asian kyseisen liigan kohdalla ja oletteko huomanneet, että siitä ei ole välttämättä etua kyseisessä pelissä. En nyt halua kutienkaan jatkaa liigakeskustelua, koska se ei käytännössä liity tähän mitenkään. Itselle on yhä okei, että hiiriä vastaan ollaan periaatteesta, mutta en voi ymmärtää sen ylistämistä ilman käyttökokemuksia tai todisteita.

Ahma, on ehkä oletettavaa, että hiiret kehittyisivät tuosta 2004 vuodesta, mutta onko se 100% varma asia, mielestäni ei. Otetaan nyt vaikka esimerkkinä uusin Frag FX ohjain joka oli täysi fiasko verrattuna edellisiin tai kehitys v.1:stä v.2:een, joka oli hyvin marginaalinen. Pelejä on monenlaisia ja laitteita on monenlaisia. Socomin kaltaisissa TPS peleissä voidaan hiirilaitteiden avulla saavuttaa etua pelin yleisesti hitaan ohjattavuuden vuoksi, en ole kokeillut, mutta paljon todennäköisempää kuin CoD sarjan kohdalla. Hiirilaitteiden kielto on nyt ratkaisu KFIN:ltä ja siihen on tyydyttävä. Ja vielä kerran, minulla ei ole mitään hiirien bannimista vasatan varsinkaan, jos sille on esitetty hyvät syyt. Itseä vain tällä hetkellä ärsyttää jostain syystä kovasti laitteiden ylistäminen ja muut valheet, muuta ongelmaa ei ole.

Mutkitta hyppään Ahman arvostelujen ohitse. Arvosanat jo kertovat mielestäni arvostelijoiden ja kokeilijoiden pelikokemuksen ja tason, joka on mielestäni huono, mutta kaikilla on varmasti oikeus uskoa mitä haluaa ja muodostaa oma mielikuva. Itse löysin mm. arvostelun jossa laitetta kahuttiin maasta taivaisiin ja kyljessä oli maailman #1 CoD pelaaja testaamassa laitetta, ja hän myös kehui laitteen maasta taivaisiin, minusta haiskahtaa hieman. Maailman paras CoD pleaaja kehuisi varmasti rapid firen kaltaisia ominaisuuksi ja ei sanoisi yhtäkään huonoa asiaa hiirestä. Itse kuitenkin haluaisin todella kuulla ihan henkilökohtaiset kokemukset, olen lukenut liian monta arvostelua, jotka ovat olleet täyttä sontaa, kuten eräs toinen jäsen sanoi täällä yllättyneen aiemmin.

Sitten Staminan viestiin. Voin sanoa suoraan naurahtaneeni ääneen. Kysyn nyt aluksi, että tulivatko ne kaksi tappoa mahdollisesti siksi, koska hiirellä oli vaikea heittää kranaatteja ja ne lensivät sattumalta vihun jalkoihin? Oletko mahdollisesti messias, jota on kauan odotettu? Niitäkään messiaan lahjoja ei ole usein näkynyt pelikentillä pädillä pelatessa, mutta ehkä hiiri todella nosti sinut aivan uudelle tasolle, sait nyt kaksi tappoa.

Jatketaanpa muutamalla kysymyksellä. Mitä senssiä käytit hiiressä? Paljonko pelailit yleisesti sillä? Mitä hyviä ja huonoja puolia siinä oli sun mielestä? Ei millään pahalla, mutta sanoit aikoinaan IRC:ssä, #rasvaripuli kannulla pelanneesi Frägillä jollain kaverillasi ja sanoit, että se laite on ihan paska. Eli nyt väität, että valehtelit silloin ja kokeilitkin laitetta nyt vasta ensimmäisen kerran. Olisin oikeasti halunnut nähdä sen pelin missä tuplasit taitotasosi frägillä heti ensimmäisessä mapissa, mutta ehkä voit vielä näyttää kun pelaat sillä joku päivä? En valitettavasti usko juuri sanaakaan postauksestasi juuri nyt, varsinkin kun postasit sen juuri tähän väliin ja olet ensimmäinen pelaaja mitä tiedän, joka on nostanut sen kovalle tasolle. Muista vastata kysymyksiin!

Minulla on kutienkin pari kaveria joilla on paljon kokemusta PC:ltä ja heillä meni jopa kuukausia ennen kuin he omaksuivat miten Frägillä voi saada mitään tulosta aikaan, silloin he olivat kuitenkin jo tottuneet pädiin, kuten Stamina. Siksi minun on kyllä todella vaikea uskoa, että olisit pystynyt nostamaan tasoasi Stamina, mutta vastaa toki kysymyksiin ja näytä vaikka vielä joskus.

Ja sitten SBX. Sinulta meni jälleen vähän ohitse, mutta tässä nyt vaikka ensin suora lainaus:

"Ostatteko te sellaiset Ps3:llekin ihan vain sen takia että niiden kanssa on hauskempi pelata ja sen saa kaupasta?"

Sanoit "te" kuten sanoin ja sinä väitit jättäneesi sanomatta. Kysyn siis jälleen ketä tarkoitit sanalla "te"? Se oikeasti tuli vähän siinä yhteydessä, että viittasit minuun ja yhdistit minut hiiripelaajiin. En kyllä tiedä miksi mainitsin myös, että olisin saanut potkut sekä CTd:stä ja dRun:sta. Jälkimmäisestä lähdin melko nopeasti, syitä saat rauhassa miettiä itse. CTd:ssä olin kauan mukana, mutta peliaikaa ei tullut niin paljoa ja ison osan ajasta olin myös epäaktiivisena, lähtö tuskin johtui mistään vainoharhaisuudestani.

Varmasti jäi jotain sanomatta ja sann vielä sitten, mutta eiköhän ala olemaan aika lopettaa saman asian toistaminen. Snaon vain, että tähän mennessä ei ole PS3 aikana kukaan voittanut yhtäkään matsia hiiren avulla ja älkää jauhako paskaa ilman henkilökohtaisia kokemuksia.

Lisäystä:
Voin siis sanoa, että tiedän todella monta pelaaja eri suomi klaaneista jotka ovat pelanneet Frag v.2:lla ja lähes jokainen heistä on lopettanut käytön ennemmin tai myöhemmin. Tiedän vain muutaman pelaajan, jotka jaksavat laitteella pelata yhä, mielestäni se ekrtoo jo jotain. Tiedän myös sen, että he ovat kaikista vähiten lapsia, jotka haluavat viedä helpon voiton. Katsokaa vaikka viime liigan pörssiä, katsokaa vaikka TOP20 listaa, mielestäni hiiriownaajien määrä siellä on melko marginaalinen. Silti CTd vei liigan, tuskin yhden pelaajan avulla, vaan enemmänkin tiimipelin vuoksi. Ei CTd:stä sitten sen enempää, koska turha tässä on nimiä mainita ja kerätä hallaa toisille.

Sanoit "te" kuten sanoin ja sinä väitit jättäneesi sanomatta. Kysyn siis jälleen ketä tarkoitit sanalla "te"? Se oikeasti tuli vähän siinä yhteydessä, että viittasit minuun ja yhdistit minut hiiripelaajiin. En kyllä tiedä miksi mainitsin myös, että olisin saanut potkut sekä CTd:stä ja dRun:sta. Jälkimmäisestä lähdin melko nopeasti, syitä saat rauhassa miettiä itse. CTd:ssä olin kauan mukana, mutta peliaikaa ei tullut niin paljoa ja ison osan ajasta olin myös epäaktiivisena, lähtö tuskin johtui mistään vainoharhaisuudestani..

Again, read > post. Mutta tehdään se nyt helepoksi sinulle ja otan käyttöön lihavoitumis juttuja sun muita kun et tunnu tätä ymmärtävän ilman (et ilmeisesti lukenut edellistä postiani edes loppuun...):

En sitten tiedä mutta en kyllä itse löydä postistani yhtään viittausta CTd:hen tai "teihin" (puhuin muodossa he tai sitten tekijättömässä muodossa 'hommataan' yms.) Ainut kohta missä viittasin sinuun oli alku ja loppu
Aivan niin, lopussa tarkoitin teillä niitä ihmisiä (mukaan lukien nyt sinutkin) jotka "puolustelivat" tuolla alkupäässä FragFX:ää että se on laillinen vehje minkä saa kaupasta. Viittasin esimerkiksi sinuun tuolla, koska jaksoin selata KOKO AIHEEN LÄPI (+20 sivua) ja huomasin että sinä ja muutama muu siitä sanoitte (jos olisin pelkästään osoittanut sinua olisin käyttänyt muotoa SINÄ, TE muodon sijasta). Ja kuten edellisessä postissani sanoin niin en kyllä löydä vielläkään CTd:hen viittauksia aijemmista posteistani tässä aiheessa... Lue huolella mitä muuta kirjoittavat, postaa sitten.

Alleviivattuun tekstiisi: uuhm, sinä sanoit mitä..? ;)

ja lopuksi: Miksi tuot esille CTd:n koko ajan? Sinähän heihin viittaat koko ajan, en minä, ei ahma, ei kukaan muukaan. Sinä olet maininnut heidät melkein joka postissasi viimeisellä kahdella sivulla. Sitten väität että minä viittailen CTd:hen, itse asiassa siellä klaanissa pelaa ihan perkuleen mukavaa porukkaa, eikä minua heidän tekemisensä haittaa. Ihan voitettavissa oleva poppoo ja mukava nähdä että ovat vielläkin pystyssä ja vahvoja vaikuttajia COD genressä :)

Again, read > post. Mutta tehdään se nyt helepoksi sinulle ja otan käyttöön lihavoitumis juttuja sun muita kun et tunnu tätä ymmärtävän ilman (et ilmeisesti lukenut edellistä postiani edes loppuun...):

Aivan niin, lopussa tarkoitin teillä niitä ihmisiä (mukaan lukien nyt sinutkin) jotka "puolustelivat" tuolla alkupäässä FragFX:ää että se on laillinen vehje minkä saa kaupasta. Viittasin esimerkiksi sinuun tuolla, koska jaksoin selata KOKO AIHEEN LÄPI (+20 sivua) ja huomasin että sinä ja muutama muu siitä sanoitte (jos olisin pelkästään osoittanut sinua olisin käyttänyt muotoa SINÄ, TE muodon sijasta). Ja kuten edellisessä postissani sanoin niin en kyllä löydä vielläkään CTd:hen viittauksia aijemmista posteistani tässä aiheessa... Lue huolella mitä muuta kirjoittavat, postaa sitten.

Alleviivattuun tekstiisi: uuhm, sinä sanoit mitä..? ;)

Joo turha tuosta sitten jauhaa enempää, tajusin väärin ja ylipäätään CTd keskustelu on ihan tyhmää kokonaisuudessaan, nyt puhutaankin varmasti enemmän yksilöistä ja miten se niihin vaikuttaa. Lopetetaan homma tähän, koska tästä pilkunviilauksesta ei ole kenellekkään hyötyä.

Voisitko tarkentaa mitä nämä alleviivaus-kovistelut ovat. Ahma voi varmasti rehellisenä miehenä copy/pastee lainauksen heidän privaattialueeltaan, jos sinulla on todella jotain ongelmia.

Huomioi, ettet huomioinut juuri mitään pitkästä postauksestani, jätetään se sitten muiden huoleksi. Edellis viestissä on varmasti myös sekavaa tekstiä, koska tein sen hyvin nopeasti, joten toivottavasti ketään ei tartu tyhmiin väärinymmärryksiin. Ehkä menin siinä myös liikaa henkilökohtaisuuksiin, mene ja tiedä. Toivottavasti Stamina kestää sen.

Voisitko tarkentaa mitä nämä alleviivaus-kovistelut ovat. Ahma voi varmasti rehellisenä miehenä copy/pastee lainauksen heidän privaattialueeltaan, jos sinulla on todella jotain ongelmia.

Huomioi, ettet huomioinut juuri mitään pitkästä postauksestani, jätetään se sitten muiden huoleksi. Edellis viesitssä on varmasti myös sekavaa tekstiä, koska tein sen hyvin nopeasti, jtoen toivottavasti ketään ei tartu tyhmiin väärinymmärryksiin.

@ ensimmäinen: Ilmeisesti vain sittenkin typosit ja tarkoitit että "mainitsit" "mainitsin" sanan sijasta...

@ toinen: ootko humalassa? No ei vaiskaan, kyllä luin sen läpi ja ihan mielenkiintoisia näkemyksiä esititi, päätin kuitenkin vain vasta minulle osotettuihin väitteisin. Annan Ahman, Staminan vastata noihin omiinsa. Huomioin minä koko pitkän postisi, mutta eikö se ollut jaettu aikalailla "Ahman osio, Staminan osio, SBX:n osio" tyylillä. Vastasin oman "osioni" viesteihin, otin siitä kaiken tarvittavan minkä näin tarpeelliseksi... vai mitä pitkää viestiä nyt sitten tarkoitat?

Kysyn nyt aluksi, että tulivatko ne kaksi tappoa mahdollisesti siksi, koska hiirellä oli vaikea heittää kranaatteja ja ne lensivät sattumalta vihun jalkoihin?
Ei, en saanut kranaateilla yhtäkään tappoa.

Oletko mahdollisesti messias, jota on kauan odotettu?
If you say so.

Niitäkään messiaan lahjoja ei ole usein näkynyt pelikentillä pädillä pelatessa, mutta ehkä hiiri todella nosti sinut aivan uudelle tasolle, sait nyt kaksi tappoa.
6*. Wingmanejä tosin napsahti mappi toisensa jälkeen yhtä paljon kuin aina ennenkin..

Mitä senssiä käytit hiiressä?
Muistaakseni yritin ensin 2:sta, mutta vaihdoin suht nopeasti 8.

Paljonko pelailit yleisesti sillä?

Niin kauan kunnes oluet loppuivat. (Eli liian vähän sniff..)

Mitä hyviä ja huonoja puolia siinä oli sun mielestä?

Hyvänä puolena näin huiman hyvät statsit, joita laite aiheutti kerta toisensa jälkeen. Myös eräs nappi hmm mikähän se oli nimeltään.. Ah, rapid fire oli hyvinkin positiivinen yllätys nappulakoodisokkelon joukossa. Ainiin ja se yksi nappi, millä sai senssit hitaammalle painettuani sen pohjaan (helpottaa niputtamista kummasti, varsinkin pienessä laskuhumalassa)
Huonona puolena pidin tuota jotenkin nykivää ja muutenkin vaikean oloista kranaattien heittoa, mutta sitähän se on meikäläisellä myös pädi kädessä. :( Myös erittäin ärsyttävät "fking fragfx noob" privaattiviestit saivat minut hermoraunion partaalle, en tiedä miten itse olet näihin suhtautunut pitkän hiiritaipaleesi aikana?

Rehellisyyden nimissä kyllä, olen ennenkin testannut laitetta frendillä.. Mutta muistaakseni silloin mainitsin, että pelasin sillä ehkä yhden rundin.. Jos joku niin sinä varmasti tiedät, että eihän tätä laitetta VOI hallita yhden rundin jälkeen herranjumala. Kyllä siihen koko mappi vierähtää.
Muistaakseni kyseessä oli vieläpä se V1, tästä en tosin ole aivan varma..

dRunista.. En tiedä mikä oli syy äkkilähtöösi, ehkä olit jotain kautta kuullut kuinka olimme keskustelleet, että et taida oikein loppupeleissä löytää sitä pelipaikkaasi tiimistä.. Tämä keskustelu siis käytiin päivää ennen lähtöäsi. Ehkä parempi, että lähdit omin avuin.. Ei tullut kenellekkään paha mieli. :)

PS. Paljon jäi sanomatta, mutta.. What's the point really?
PPS. Myönnän, en täydellisesti jaksanut keskittyä postauksesi pointtiin mutta niin.. What's the point?
PPPS. Fedu is this you? http://www.youtube.com/watch?v=cy3AEjFkqjQ&feature=related (Katoin vaan ekat 10sec, anteeks)

Ylös Bottom