Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nallet
Olen todella pahoillani joutuessani kysymään tätä, mutta en tunnu löytävän enään sitä threadia missä joku oli laittanut listan Freeloaderilla varmasti toimivista peleistä.
Elikkäs, voisiko urlia laittaa uudestaan?
- Kiitos
Kanis sanoi:Beyond Good & Evil (USA-versio)
FelisLeo sanoi:2) olisivat voineet lähettää vaikka Jenkkilän tai Japanin Free Loaderin
kaba sanoi:Ne on kuules kaikki ihan aluekoodittomia. Eli sama kiekko toimii niin USA-, JAP- kuin PAL-Cubessakin.
FelisLeo sanoi:Kusettaako ohjekirja minua?
Tonppa sanoi:Mitä eroa on v1.06b ja v1.06B -julkaisuilla?
kaba sanoi:Tuo B taisi olla lähinnä Zelda-päivitys, pikku-b:llä kun ei toimi PAL-Wind Waker Jenkkikoneessa. Kaipa se B toimii yleisesti paremmin PAL-peleillä Jenkki/Japsikoneella. Toisin päinhän (PAL-cube ja Jenkkipelit) nuo vanhemmatkin versiot toimivat melko hyvin.
mixa1 sanoi:Mikä se juttu oli, että esim. F-Zero GX ei toimisi oikein freeloaderilla?
Itselläni on PAL-versio tuosta, joten ei sillä niin väliä, mutta olen kyllä itse kallistumassa Action Replayn puoleen... Sille kun voi kirjoittaa suojauksen purkavia koodeja, vaikka tulevaisuudessa tulisikin peli joka ottaa freeloaderit huomioon. Zelda, anyone?
Tietääkö joku mikä on paras Action Replay (NGC)-versio, ja onko odotettavissa parempaa versiota?
WeePee sanoi:Toimiiko uusin Paper Mario tai Metroid Prime 2 Freeloaderilla ?