Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Freeloader lista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nallet
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

nallet

New Member
Olen todella pahoillani joutuessani kysymään tätä, mutta en tunnu löytävän enään sitä threadia missä joku oli laittanut listan Freeloaderilla varmasti toimivista peleistä.

Elikkäs, voisiko urlia laittaa uudestaan?

- Kiitos

Harmi vaan, ettei tuota listaa ole päivitetty puoleen vuoteen :(

Olisi kiva, jos voisitte heittää tänne pelejä, jotka toimivat Freeloaderilla, mutta eivät ole Chris Marshallin listalla.

Itse voisin aloittaa:

Freeloaderilla toimivat täysin ongelmitta The Legend Of Zelda: Collector's Edition (USA-versio) ja Beyond Good & Evil (USA-versio)

Onko tuo freeloader edes uusin versio mikä saa konsolinet.fi:stä hintaan 25e?

Kannattaako edes ostaa tota jos meinaan uudempiakin on tullut. Olisinpa lukennut tämän threadin ennen kuin ostin koneen tänään.

PS: Voiko joku valistaa miten tuo boot method 1 ja 3 käytännössä on?

Ylistys Free Loaderille!

Tilasin Play-Asiasta free Loaderin ja Mega Man Anniversary Collectionin (USA)

On todella hyvä mieli tuon Free Loaderin takia:
1) olisi voinut olla viallinen levyke (sellaista on tapahtunut joillekin)
2) olisivat voineet lähettää vaikka Jenkkilän tai Japanin Free Loaderin
3) telkkarini ei tukisikaan 60 Hz -moodia, koska on niin vanha (free Loader vaatii toimiakseen televisiosta 60 Hz -tuen) tai
4) peli ei jostain syystä olisikaan toiminut ongelmitta kanssa Free Loaderin.

Neljä asiaa olisi siis voinut mennä vikaan, mutta kaikki meni ilman minkäänlaisia ongelmia. JEA! :)

Vastaus: Freeloader lista

Kanis sanoi:
Beyond Good & Evil (USA-versio)

Ehkä pikkujuttu, mutta tuossa BG&E:ssä ilmestyi välillä outo valkoinen palkki alareunaan. Tuossa alareunassa näkyi välillä muitakin pikku grafiikkabugeja.

FelisLeo sanoi:
2) olisivat voineet lähettää vaikka Jenkkilän tai Japanin Free Loaderin

Ne on kuules kaikki ihan aluekoodittomia :). Eli sama kiekko toimii niin USA-, JAP- kuin PAL-Cubessakin.

kaba sanoi:
Ne on kuules kaikki ihan aluekoodittomia :). Eli sama kiekko toimii niin USA-, JAP- kuin PAL-Cubessakin.

Free Loaderini (v. 1.06B) ohjekirjan etukannesta: "European" ja takakannesta "Compatible with PAL televisions and game systems only".

Kusettaako ohjekirja minua? :confused:

FelisLeo sanoi:
Kusettaako ohjekirja minua?

Ehkä. Oma Freeloaderini (1.06b, Play.comista ostettu eli oletettavasti "Euroversio") toimii niin US-, JAP- kuin PAL-Cubessakin aivan normaalisti.

Tonppa sanoi:
Mitä eroa on v1.06b ja v1.06B -julkaisuilla?

Tuo B taisi olla lähinnä Zelda-päivitys, pikku-b:llä kun ei toimi PAL-Wind Waker Jenkkikoneessa. Kaipa se B toimii yleisesti paremmin PAL-peleillä Jenkki/Japsikoneella. Toisin päinhän (PAL-cube ja Jenkkipelit) nuo vanhemmatkin versiot toimivat melko hyvin.

kaba sanoi:
Tuo B taisi olla lähinnä Zelda-päivitys, pikku-b:llä kun ei toimi PAL-Wind Waker Jenkkikoneessa. Kaipa se B toimii yleisesti paremmin PAL-peleillä Jenkki/Japsikoneella. Toisin päinhän (PAL-cube ja Jenkkipelit) nuo vanhemmatkin versiot toimivat melko hyvin.

Aaa, OK. Kiitos tiedosta. Mietin aluksi onko tuo vain jonkinlainen kirjoitusvirhevahinko, mutta ei näköjään.

Olisi luullut, että laittavat uuden version vaikka nimellä v1.06c tai jotain...

mixa1 sanoi:
Mikä se juttu oli, että esim. F-Zero GX ei toimisi oikein freeloaderilla?
Itselläni on PAL-versio tuosta, joten ei sillä niin väliä, mutta olen kyllä itse kallistumassa Action Replayn puoleen... Sille kun voi kirjoittaa suojauksen purkavia koodeja, vaikka tulevaisuudessa tulisikin peli joka ottaa freeloaderit huomioon. Zelda, anyone?

Tietääkö joku mikä on paras Action Replay (NGC)-versio, ja onko odotettavissa parempaa versiota?

http://uk.codejunkies.com/shop/product.asp?c=GB&cr=GBP&cs=%A3&r=1&l=1&ProdID=117

tuo max versio taitaa olla uusin jolla voi netista paivittaa nuo cheatit

Mistäs freeloaderin saisi mahdollisimman halvalla? on tullut katsottua noita import sivuja ,mutta ei kyllä kovinkaan halpoja ole. Mutta oiskos missään?
Lik-sangissa olis reilu 15 ,mutta siinä ei lue sitä free shipping worldwide.

ANTAKAA VASTAUKSIA!!!?? :(

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joskus DVDBoxofficessa sai minkä tahansa pelin mukaan freeloaderin noin kuudella eurolla, mutta se tarjous on mennyt jo. Freeloaderin hinta nettikaupoissa on yleensä alta parinkympin, esim. Play.comissa n. 18e, joka sisältää postikulut.

WeePee sanoi:
Toimiiko uusin Paper Mario tai Metroid Prime 2 Freeloaderilla ?

Paperimape ainakin toimii, uskoisin että Metroid kanssa.

Kun satuin tuolta lueskelemaan noita freeloaderein tietoja paikoittain niin onko tv:ssä välttämätöntä olla ntsc tuki? tietääkseni ei, vissiinkin rgb-kaapeli riittää niin näkyy värit..ja siis itse pelikin.

Ylös Bottom