Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Freeloader valmis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja triple_a
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Muuten ihan hyvä, mutta PERKELEEN kallis... Ainakin pelien suhteen, esim. Tenchu 3: 78 $. Jenkki-Amazon olisi halvempi, mutta eivät toimita Zeldaa jenkkien ulkopuolelle :(

Onko Kanadan dollari tuttu valuutta?

No voi perkele! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis... Eipä tullut katsottua tarkemmin... Pahoittelen typeryyttäni. :D

Edit:Typo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KTB
HELVETTI ON JÄÄTYNYT. Tämä ilmoitus löytyi tänään codejunkies.com sivustolta. Koko juttu TÄSTÄ. Meinas jo usko loppua kesken, mutta ihme tapahtui...

-KTB-

Ilmoittakaa heti, kun näette tuon jossain myytävänä (ei siis ennakkotilattavana)! :)

Miten olisi kimppatilaus jos/kun moinen ihme tapahtuu? Lisäksi olisi hienoa saada pari USA-peliä tassuun sen jälkeen kun freeloaderin olen saanut.
Minä kun en ikäni puolesta voi luottokorttia omistaa... :(

Jona Asih

Freeloaderin pystyy ostamaan sitten myös suomesta. (olit kimppatilaamassa freeloaderia ilmeisesti...)

Ja pelithän saa dvdboxofficesta hyvään hintaan, joten helpompi kuin kimppatilaus.

Minä kun en ikäni puolesta voi luottokorttia omistaa... :( [/B]

Jos ikää on yli 15 niin hommaa Sammosta Visa Electron. Sen saa jo 15 vuotias vanhempien suostumuksella ja sillä voit tilata vaikkapa juuri dvdboxofficesta.

Huom! Sammon Electron tuntuu nettikaupoissa toimivan mainiosti, mutta muilla ongelmia... Nordea ei vissiin toimi missään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus
Jos ikää on yli 15 niin hommaa Sammosta Visa Electron. Sen saa jo 15 vuotias vanhempien suostumuksella ja sillä voit tilata vaikkapa juuri dvdboxofficesta.

Kiitoksia tiedosta! :)

Valitettavasti minulle ei ole tiliä Sammossa ja lähimpään konttoriin on matkaa hieman yli 30km. Pitää kuitenkin hankkia lisätietoja, jonka jälkeen harkitsen asiaa. :)

Onkos kellään tarkempaa tietoa tuolta Dvdboxofficesta tilaamisesta? Kuinkakohan kova riski on, että rakas tullilaitoksemme päättää sieltä lähetettyihin paketteihin tarkemmin tutustua? Ja jos näin käy, ALV:n joutunee maksamaan...? Eipä ole tullut Eu:n ulkopuolelta vielä mitään tilattua :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan puhveli
Onkos kellään tarkempaa tietoa tuolta Dvdboxofficesta tilaamisesta? Kuinkakohan kova riski on, että rakas tullilaitoksemme päättää sieltä lähetettyihin paketteihin tarkemmin tutustua?
Ei pitäisi olla mitään riskiä, koska nykyään DVDBO lähettää kaikki DVD:t ja pelit Ranskan kautta (EU:n sisältä)... Tai näin ainakin olen ymmärtänyt, mutta jos jollekin on tullut suoraan Kanadasta tavarat, niin kertokaahan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Praevus

Mutta kun Visa Electron perustuu siihen että kaupat tehdään naamatusten. Joillakin nettikaupoilla on ollut ongelmia tuon Electronin kanssa kun jotkut yrittävät tilata sillä.

Lähetin muuten mailia Konsolinettiin ja sanovat myyvänsä Freeloaderia helmikuussa hintaan 35 kun se ilmestyy. Action Replayn hinta tulee puolestaan olemaan 52 .

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Lähetin muuten mailia Konsolinettiin ja sanovat myyvänsä Freeloaderia helmikuussa hintaan 35 kun se ilmestyy. Action Replayn hinta tulee puolestaan olemaan 52 .

Huh huh, aika suolainen varsinkin tuon Action Replayn hinta kun verrataan esim. play.comiin. Siellä Freeloader maksaa alle 26 , ja Action Replaykin vajaat 27 ! Postikuluineen siis.

Itsellä on ennakkotilaus vetämässä tuosta Freeloaderista, saas nähdä josko helvetti todellakin jäätyy nyt alkavalla viikolla :)

Itse tilasin Action Replay Play.comista...

Mitä järkeä sieltä sitä freeloaderia on ostaa, kun Action Replayn saa vain punnan (~10mk ~1.68) lisähintaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Thunderi
Itse tilasin Action Replay Play.comista...

Mitä järkeä sieltä sitä freeloaderia on ostaa, kun Action Replayn saa vain punnan (~10mk ~1.68) lisähintaan?

Xiittaus on (yleisesti) perseestä, siitä on turha ruveta tappelemaan. Mutta jos hintaero on noin pieni, niin kannattaahan se ostaa. Luin nimittäin jostain (codejunkies.com, probably) että sillä saa esim. Animal Crossingissa koodattua itselleen NES-pelit Super Mario Bros ja alkuperäisen Zeldan.
Kyllä minä ainakin maksaisin Zeldasta pari euroa, kun sitä en koskaan NESille löytänyt. Siis "real-life"-NESilleni joskus vuonna kivi.

EDIT: Niin siis niitä pelejä ei kuulemma AC:sta löydä muulla tavalla, se oli jutun juoni.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Xiittaus on (yleisesti) perseestä, siitä on turha ruveta tappelemaan. Mutta jos hintaero on noin pieni, niin kannattaahan se ostaa. Luin nimittäin jostain (codejunkies.com, probably) että sillä saa esim. Animal Crossingissa koodattua itselleen NES-pelit Super Mario Bros ja alkuperäisen Zeldan.
Kyllä minä ainakin maksaisin Zeldasta pari euroa, kun sitä en koskaan NESille löytänyt. Siis "real-life"-NESilleni joskus vuonna kivi.

EDIT: Niin siis niitä pelejä ei kuulemma AC:sta löydä muulla tavalla, se oli jutun juoni.

Whoa! Pistin tuon Freeloaderin tilaukseen juuri sen takia että minkäänlaista mielenkiintoa cheattien käyttämiseen minulla ei ole, mutta mutta... jos Zeldan ja Marion saa tosiaan avattua _vain_ AR:n avulla niin pitänee harkita vielä, Animal Crossing on mulle kyllä pakko-ostos.

Toisaalta, sen Freeloaderin saisi (jos päivämäärät pitää kutinsa) viikkoa aikaisemmin - mutta onhan tässä jo puoli vuotta odoteltu muutenkin.

No eihän noita koodeja kannata käyttää ennenkuin on pelin läpi pelannut, tai sitten täysin kyllästynyt siihen..

Mutta kun tuo oli vain noin vähän kalliimpi (normaalistin ~15 tms. freeloaderia kalliimpi...) niin pakkohan se oli ostaa.

Saahan tolla mun Metroidiinkin sen alkuperäisen Metroidin , vaikka ei olekaan GBA:ta.

Ja muita erikoisia koodeja.

Ylös Bottom